دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 456
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 152
:: باردید دیروز : 644
:: بازدید هفته : 2975
:: بازدید ماه : 10411
:: بازدید سال : 154123
:: بازدید کلی : 1780023
دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

دیوارپوش‌های ماربل شیت ترکیبی از پودر سنگ و مواد پی‌وی‌سی هستند و از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ مرمر و گرانیت دارند. این محصول جدید تجاری که با نام‌های دیوارپوش طرح سنگ با همان سنگ مصنوعی شناخته می‌شود برای دکوراسیون محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید و دارای خواص و ویژگی‌های بسیار خاصی می‌باشد. به‌طوری‌که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین متریال‌های دکوراتیو در بازار شناخته می‌شود. این محصول جدید وزن بسیار سبکی دارد و برای نصب آن نیاز به مصالح خاصی نیست. در واقع به راحتی می‌توان این نوع دیوارپوش‌ها را به کمک چسب پلی اورتان نصب کرد. به همین دلیل گزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای برای تزیین دیوار و دکوراسیون محیط محسوب می‌شوند.

دیوارپوش‌های جدید Marble Sheet دارای روکش‌های شفاف طرح سنگ، چوب و غیره هستند و با سلیقه تمامی افراد هماهنگی دارند. همچنین آن‌ها به صورت ورقه‌های یک‌دستی با ابعاد ۱.۲۲ در ۲.۸۰ میلی‌متر تولید می‌شوند و ضخامتی در حدود ۴ میلی‌متر دارند. علاوه بر آن رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و چشم‌نوازی را در بر می‌گیرند. اگر دوست دارید با مزایا  ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع این دیوارپوش‌های جدید آشنا شوید در این مقاله از شرکت آذران پلاست رسا بزرگترین تولید کننده ماربل شیت و ترمووال در ایران با ما همراه باشید.

دیوارپوش ماربل شیت
 

ویژگی‌ها و مزایای استفاده از دیوارپوش‌ ماربل شیت

طرح و بافت بسیار بی‌نظیر این دیوارپوش‌های طرح سنگ، فضای بسیار زیبا، لوکس و چشم نوازی را در محیط ایجاد می‌کند. علاوه بر آن استفاده از آنها مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال این دیوارپوش‌ها قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را دارند و دارای خاصیت ضد باکتری، عدم جرم‌پذیری، قابلیت آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند. همچنین به‌کارگیری آنها در محیط مانع نفوذ حشرات موذی می‌شود.

 باید بدانید که این نوع دیوارپوش‌های طرح سنگ به راحتی شست‌وشو می‌شوند و نسبت به شوینده‌های صنعتی و خانگی هیچ‌گونه واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و ظاهر آنها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. علاوه بر موارد ذکر شده، این محصولات جدید دکوری مزایا و ویژگی‌های مثبت بیشتری دارند که به عنوان مهم‌ترین مشخصات و مزیت‌های استفاده از آن‌ها می‌توان به مواردی که در ادامه به بیان آنها خواهم پرداخت اشاره نمود.

نصب آسان و راحت

سهولت در نصب و سرعت فرایند انجام پروژه اجرای این نوع دیوارپوش‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت آنها محسوب می‌شود. در واقع وزن سبک این دیوارپوش‌ها این اجازه را می‌دهد که بدون تجهیزات سنگین، به راحتی بتوان آنها را بر روی دیوار نصب کرد‌.

ادامه مطلب:

https://azaranplast.com/marble-sheet/

تعداد بازدید از این مطلب: 12
برچسب‌ها: ماربل شیت ,
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 23 شهريور 1403
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید