دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 512
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3076
:: بازدید ماه : 2960
:: بازدید سال : 40812
:: بازدید کلی : 1666712
خرید اکانت گرامرلی

برنامه تصحیح آنلاین Grammarly را بررسی کنید (تاکید آنلاین به این معنی است که این ابزار را به Google Chrome یا Safari یا هر مرورگری که استفاده می کنید اضافه می کنید و هنگام نوشتن جمله به شما کمک می کند). یعنی مثلا شما یک جمله انگلیسی می نویسید، این ابزار بلافاصله وصل می شود، متن را بررسی می کند و اشتباهات گرامری، غلط املایی و ... را شناسایی می کند و درست می گوید یا یک سری پیشنهاد جایگزین به شما می دهد. مثلاً می گوید اگر از این کلمه یا جمله استفاده کنید زیباتر و ساده تر است یا ده ها مورد دیگر که ارزش خرید اکانت گرامرلی را تک تک بررسی می کنیم.

حساب اکانت گرامرلی

Grammarly یک برنامه تصحیح آنلاین است که کیفیت نوشتار شما را ارزیابی می کند. Grammarly خطاهای زیر را همراه با پیشنهادات فوری برای اصلاح آنها شناسایی می کند.

1. املای کلمات را بررسی کنید

این برنامه (Grammarly) می آید و کلماتی را که استفاده کرده اید یکی یکی بررسی می کند و در صورت اشتباه بودن آنها از نظر حروف یا همان املا به شما هشدار می دهد و شکل صحیح را پیشنهاد می دهد. در موقعیت اشتباه بمانید.


این برنامه علاوه بر بحث املایی، تعدادی مترادف و کلمات بهتری را نیز برای کلماتی که استفاده کرده اید ارائه می کند و این برای اینکه متن شما برای خواننده آن متن ساده تر و زیباتر به نظر برسد.

۲. گرامر، علائم نگارشی و ساختار جمله.

اگر هنگام تایپ جمله ای خطای گرامری یا نقطه گذاری داشته باشید، این برنامه آن خطای گرامری را نیز مرتکب می شود.... چندین جایگزین را پیدا کرده و ارائه می دهد که می توانید از بین آنها هر کدام را انتخاب کرده و عبارت اشتباه را جایگزین کنید. جالب است بدانید که این ابزار حتی دلیل اشتباه بودن جمله شما را نیز مشخص می کند.


3. سرقت ادبی

یک ویژگی بسیار ترسناک Grammarly این است که وقتی متنی را می نویسید، آن را با میلیاردها پست دیگر در اینترنت مقایسه می کند و به شما می گوید که مثلاً آن قسمت از متن سرقت ادبی از یک مقاله است. یا کل متن کپی از متن شخص دیگری است و خلاصه متن شما خاص می شود و حق کسی تضییع نمی شود.


4. سبک نوشتن

یک لحظه وجود دارد، مثلاً وقتی می خواهید برای گروه خاصی از افراد متنی تهیه کنید و این متن برای رسیدن به هدفتان بسیار مهم است (مثلاً متن سخنرانی)، Grammarly با کلمات خاص تری به این متن می رسد. و جملات زیباتر و مفهومی تر و در مجموع رسمی و درست می نویسد و متن درستی ارائه می دهد (البته به هیچ وجه تغییری در معنی و مفهوم کلی جملات او ایجاد نمی کند، فقط آنها را رسمی و زیباتر می کند) .


برای این کار در خود برنامه باید مشخص کنید که مثلاً چه کسانی خواننده یا شنونده متن شما هستند (مثلاً دانشمند یا سیاستمدار یا ...) یا مثلاً می خواهید متن شما باشد. رسمی یا دوستانه یا... . و انبوهی از گزینه های دیگر

اکانت Grammarly برای چه کسانی مناسب است؟
تنها یک پاسخ برای این سوال وجود دارد و آن این است: همه. هرکسی که بخواهد متنی به زبان انگلیسی تهیه کند می تواند از این ابزار استفاده کند.

با این حال، اجازه دهید دسته ای از افرادی را به شما نشان دهم که می توانند بهترین استفاده را از این برنامه داشته باشند:

- تولیدکنندگان محتوا

- نویسندگان آزاد

- نویسندگان داستان کوتاه، رمان و...

وبلاگ نویسان

- بازاریابان فضای مجازی

- بازرگانان

- دانش آموزان و دانشجویان و...

فرقی نمی کند مبتدی باشید یا نویسنده حرفه ای، در هر صورت همیشه ممکن است یک سری مشکلات در گرامر، املا یا … در متن شما و Grammarly می تواند به شما کمک زیادی کند.

البته یک چیز خنده دار نیست و آن این است که حتی گرامر هم ممکن است بعضی جاها اشتباه کنید مخصوصاً اگر متن شما سطح بالایی داشته باشد مانند متنی از نوشته های رجب نیچه و ... پس این این سریال هم مثل همه برنامه های دیگر دارای ایرادات و ایراداتی است.

نحوه کار با Grammarly: پنج ویژگی مهم خرید اکانت گرامرلی که باید امتحان کنید

1. پیشنهادات متنوع گرامری

همانطور که قبلاً گفتم، این برنامه فقط برای تشخیص و تصحیح گرامر و املای متن شما نیست، در واقع Grammarly از هوش مصنوعی مطابق با سبک انتخابی شما استفاده می کند (مثلاً آیا آن متن را برای تجارت می خواهید یا برای دانشگاه یا هر چیز دیگری که می خواهید. می خواهید).


البته تاکید می کنم این جملات و کلماتی که می گویم فقط پیشنهاد است و به هیچ وجه لازم نیست از آنها استفاده کنید و می توانید متن خود را به همین شکل قرار دهید.

۲. گرامر ایمیل یا نظر خود را در فضای مجازی بررسی کنید

همیشه قبل از ارسال ایمیل یا ارسال یا نظر دادن در فضای مجازی با Grammarly چک کنید تا حتی اگر گرامر بدی دارید به شما بگوید و گم نشوید. به عنوان مثال، به جای عالی بودن، می توانید awesome خود را با حواس پرتی یا هر چیز دیگری تایپ کنید، و آنها متوجه اشتباه شما در هنگام ارسال نخواهند شد، بنابراین قبل از زدن دکمه ارسال، مطمئن شوید که متن خود را با Grammarly تصحیح کرده اید.

3. متن را برای سرقت ادبی بررسی کنید

رجب: قبلاً صحبت کرده ام، ببین مثلاً آمده ای متنی از نویسنده دیگری را بخوانی و می خواستی متنی با الهام از آن متن بنویسی، اما کم کم الهام رد می شود و عملاً کپی و یک متن است. سرقت ادبی سرقت ادبی.هنگامی که متن خود را کامل کردید، روی Plagiarism کلیک کنید و Grammarly متن شما را با میلیاردها متن دیگر در اینترنت مقایسه می کند و به شما می گوید که متن شما دقیقاً کجا کپی متن دیگری است (این ویژگی فقط برای نسخه برتر است).


4. از اشتباهات درس بگیرید

این برنامه گزارشی از اشتباهات دستوری، املایی و ... که در هفته رجب مرتکب شده اید را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند. حتی پیشرفت و انبوهی از اعداد و نمودارهای دیگر را نشان می دهد، مثلاً چه کسی این اشتباه گرامری را در هفته گذشته مرتکب شده است و تعداد زیادی گزارش دیگر، و شما می توانید دفعه بعد از این اشتباهات برای بهبود متن خود استفاده کنید.

 

5. صفحه کلید گرامر

همانطور که ممکن است تجربه کرده باشید، تایپ با تلفن همراه واقعا دشوار است و می توانید اشتباهات تایپی زیادی داشته باشید. بنابراین مهم نیست که از اندروید یا iOS استفاده می کنید، می توانید برنامه صفحه کلید Grammarly را دانلود کنید و خطاهای گرامری، املایی و غیره را هنگام تایپ تصحیح کنید. این برنامه مانند ابزار آنلاین Grammarly عمل می کند و پیشنهادات و توصیه های کلی را برای زیباتر کردن متن شما ارائه می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت یوتیوب

خرید اکانت یوتیوب


بدون شک می توان یوتیوب را یکی از بزرگترین پلتفرم های اشتراک گذاری محتوای ویدیویی دانست که اخیراً به یکی از منابع کاربران یوتیوب تبدیل شده است. در واقع یوتیوب را باید بزرگترین وب سایت رایگان اشتراک گذاری ویدیو در نظر گرفت. ترافیک وب سایت به سطحی رسیده است که الکسا پس از گوگل رتبه بندی می کند.

 

  

اگر می خواهید بدانید چرا باید اکانت یوتیوب بخرید، بهتر است ابتدا کمی در مورد یوتیوب راجب بدانید. یوتیوب بدون شک یکی از بهترین سرویس های پخش آنلاین ویدئو در اینترنت است که محتوای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما این سرویس کاملا رایگان نیست و سعی دارد با پخش تبلیغات بین ویدیوهای خود آن را جبران کند. علاوه بر پخش تبلیغات گاهی آزاردهنده، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. چند سال پیش یوتیوب سرویس YouTube Red را معرفی کرد که نام خود را به اشتراک YouTube Premium تغییر داد. با خرید YouTube Premium می توان تمامی محدودیت ها و تبلیغات یوتیوب را حذف کرد.

ویژگی های خرید اکانت یوتیوب
- با YouTube Premium به YouTube Music دسترسی پیدا کنید

- امکان تمدید اشتراک

- فیلم ها بدون تبلیغات نمایش داده می شوند

- امکان دانلود فیلم وجود دارد

- استفاده در تمامی پلتفرم ها

- امکان پخش ویدیوی پس زمینه در دستگاه تلفن همراه خود (هنگام استفاده یا عدم استفاده از برنامه دیگری در صفحه اصلی)

- دسترسی به بخش اصلی YouTube (ویدیوهای یوتیوب، سریال ها و محتوای انحصاری)

یک حساب YouTube Premium و اشتراک بخرید
YouTube و YouTube Music برخی از محبوب‌ترین سرویس‌های Google هستند که می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید، اما سرویس‌های رایگان محدودیت‌هایی در پریمیوم کردن حساب شما و تبدیل آن به YouTube Premium دارند. ناپدید خواهند شد.قبل از خرید حساب کاربری این نکات را بخوانید:
با خرید این محصول، اشتراک YouTube Premium + Music در ایمیل شخصی شما فعال می شود.


 

فعال سازی از طریق روش Family انجام خواهد شد.
مشابه حالت رایگان، می توانید از طریق آدرس IP هر کشوری به این سرویس دسترسی داشته باشید.
پس از خرید، لینک فعال سازی به جیمیل شما یا ایمیلی که در زمان خرید ثبت نام کرده اید ارسال می شود.
ما برای فعال کردن آن نیازی به رمز عبور Gmail / Gmail شما نداریم.
ارسال لینک فعال سازی ممکن است 1 تا 24 ساعت طول بکشد.
اشتراک YouTube Premium در Gmail یا حساب Google شما نباید فعال شود.
حساب شما نباید عضو خانواده دیگری باشد.
لینک دعوت در صورت عدم پذیرش ممکن است تا 3 بار مجددا ارسال شود.

.

تعداد بازدید از این مطلب: 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
ویژگی های خرید اکانت هولو

سرویس Hulu چیست؟
Hulu امروزه یکی از بهترین مکان ها برای تماشای آنلاین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با کیفیت بالا است.

Hulu هزاران عنوان تلویزیونی و فیلم را ارائه می دهد، و بدون شک تعداد زیادی هستند که نمی توان آنها را در این پست فهرست کرد.

Hulu در حال حاضر بزرگترین رقیب نتفلیکس است. با استفاده از این سرویس به هزاران ساعت آرشیو فیلم و سریال در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت.

شبکه آنلاین Hulu که در سال 2007 تأسیس شد، با بیش از 600000 کانال تلویزیونی محبوب در سراسر جهان، به ویژه در ایالات متحده و ژاپن، به خوبی شناخته شده و محبوب است و تمام ویژگی های سرویس نتفلیکس را دارد.

در Hulu بیش از 600000 کانال تلویزیونی پرطرفدار و پرطرفدار وجود دارد که مردم می توانند بدون هیچ محدودیتی در مورد فیلم و سریال از آنها دیدن کنند و لذت ببرند.

ویژگی های خرید اکانت هولو چیست؟

امکان به روز رسانی لحظه های فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی، ارائه محتوای اختصاصی، پخش بدون وقفه با بالاترین کیفیت، گرافیک و رابط کاربری بسیار قوی و آسان، از مهمترین ویژگی های این پلتفرم می باشد.

لازم به ذکر است که Hulu حقوق انحصاری فیلم های انحصاری دیزنی را به دست آورده است و بسیاری از طرفداران فیلم های والت دیزنی فیلم های مورد علاقه خود را در این شبکه دنبال می کنند.

به دلیل این ویژگی های شگفت انگیز، توصیه می کنیم یک حساب Hulu Premium خریداری کنید. زیرا این کار مجموعه ای بی پایان از بهترین و جذاب ترین مطالب را در اختیار شما قرار می دهد و وارد دنیای بزرگی از فیلم ها و سریال ها خواهید شد.

مزایای خرید اکانت هولو چیست؟
با خرید اکانت Hulu، اجازه دارید تا 200 ساعت از برنامه ها، فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را ضبط و ذخیره کنید.شما به هیچ وجه چنین ویژگی هایی را در Netflix پیدا نخواهید کرد.

سرویس پخش Hulu رایگان نیست و برای استفاده از آن باید یک اشتراک ماهانه خریداری کنید که قیمت اشتراک آن 12 دلار در ماه بدون تبلیغات است.

اما شما می توانید فقط با خرید مجوز بازار ، حساب این سرویس منحصر به فرد را به صورت قانونی از طریق ایمیل شخصی خود خریداری کنید.

دوستداران فیلم و سریال های تلویزیونی قطعاً از خرید یک حساب حق بیمه Hulu لذت خواهند برد. از آنجا که آنها می توانند به محض انتشار قسمت جدیدشان ، فیلم ها و سریال های جهانی را تماشا و لذت ببرند.

قبل از خرید حساب Hulu به نکات زیر توجه کنید:
حساب اختصاصی:
حساب نوع اختصاصی به این معنی است که حسابی که فقط توسط شما به شما تحویل داده شده است و شما تنها صاحب حساب اصلی هستید و برخلاف سایر فروشگاه ها ، توسط یک خارجی دیگر هک یا هک نمی شود.
مزیت حساب های ارائه شده توسط مجوز بازار این است که برخلاف همه فروشگاه های موجود ، حساب شارژ می شود و به طور کامل در ایمیل شخصی شما فعال می شود. ایمیل مرتبط با این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.
شارژ و فعال کردن حساب شما کاملاً قانونی است.
بر خلاف سایر فروشگاه ها ، به دلیل پرداخت قانونی توسط ما ، حساب شما در طول دوره اشتراک به هیچ وجه از بین نمی رود و از حالت قبل از عمل حذف نمی شود.
می توانید بدون محدود کردن شماره ، حساب مورد نظر را در هر دستگاه وارد کنید.
شما می توانید حداکثر 6 پروفایل را برای افراد مختلف ایجاد کرده و به هر یک از آنها وصل شوید.
حساب شما در طول دوره اشتراک ضمانت جایگزینی دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل ، حساب مناسب جایگزین می شود.
تغییر اطلاعات حساب شما مجاز است.
برنامه حساب Hulu بدون تبلیغات است.قبوض دارای ضمانت 100% سلامت و عدم بروز مشکل در حین اشتراک می باشد.
حداکثر زمان ارسال این صورتحساب از 1 تا 24 ساعت می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.


حساب مشترک (حساب اختصاصی):
شما یک حساب حقوقی از پیش ساخته شده Hulu با حساب منحصر به فرد خود دریافت خواهید کرد.
اشتراک اشتراکی به این معنی است که حسابی که برای شما ارسال شده است به اشتراک گذاشته شده است.
اکانتی که دریافت می کنید هک نمی شود، بلکه با مجوز مارکت ساخته و خریداری می شود.
فقط در دو دستگاه می توانید حساب ها را وارد کنید.
شما مجاز به استفاده از حساب کاربری خود هستید و اجازه ورود به حساب های دیگر یا دستکاری سایر حساب ها را ندارید.
شما مجاز به تغییر اطلاعات حساب کاربری خود نیستید و در صورت تغییر مشخصات حساب خود یعنی نام حساب، نام حساب، رمز عبور و ایمیل، دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت مسدود خواهد شد.
شما مجاز به تغییر اطلاعات حساب خود نیستید و در صورت تغییر مشخصات حساب کاربری: نام حساب، رمز عبور و ایمیل، دسترسی شما به سرویس بدون بازپرداخت مسدود خواهد شد.
طرح حساب قابل اجرا Hulu بدون تبلیغات است.
صورت حساب را تضمین سلامت 100٪ و در طول دوره اشتراک هیچ مشکلی وجود دارد.
مدت زمان اشتراک حساب از 25 تا 30 روز است.
ساعت حداکثر برای ارسال این لایحه از 1 تا 24 ساعت است.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 663
برچسب‌ها: خرید اکانت هولو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت کانوا پرو

خرید اکانت کانوا با گزینه بازیابی
چندین برنامه طراحی و ویرایش وجود دارد و Canva یکی از آنهاست. در حقیقت ، Canva بستری برای طراحی پوستر ، فیلم ، آگهی ، دعوت نامه و کارتهای کارت پستال و غیره است که می تواند برای مبتدیان و متخصصان مناسب باشد. Canova در سال 2013 تأسیس شد و اکنون بیش از 15 میلیون کاربر دارد.

هدف "Kanova" تقویت همه در زمینه طراحی و نصب و غیره است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه یا فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید یک پوستر زیبا و طراحی تبلیغاتی بسازید ، بوم بهترین انتخاب است.

این پلتفرم سکویی را برای ویرایش یا طراحی هر چیزی فراهم می کند ، و طیف گسترده ای از قالب ها (به راحتی سازگار) ، انتخاب برنامه ها و ویرایشگرها و ده ها گزینه دیگر را ارائه می دهد. از جلد کتاب گرفته تا مجله های الکترونیکی و موارد مشابه.

اشتراک این برنامه به دو شکل رایگان و حرفه ای ارائه می شود ، اما نسخه رایگان فرصت های بسیار محدود و کمی را به کاربران می دهد و اگر می خواهید از استفاده کامل از این برنامه لذت ببرید ، بهتر از یک اشتراک ویژه یا یکسان است واد مانند طرفدار ، استفاده کنید.

تفاوت اصلی بین حساب Canva و Canva Pro چیست؟
تفاوت اصلی بین نسخه پرداخت شده (Canva Pro) و نسخه رایگان این است که در نسخه پرداخت شده می توانید به طیف وسیع تری از الگوهای شخصی ، تصاویر موجود و غیره و همچنین فضای ذخیره سازی ابری بیشتر و عملکرد سریعتر دسترسی پیدا کنید. و متعلق به شما بالاتر خواهد بود.

در نسخه رایگان ، ذخیره ابری شما فقط 5 گیگابایت است و شما 250،000 قالب رایگان ، صدها هزار عکس و گرافیک و همچنین صدها طرح مختلف (پست در شبکه های اجتماعی ، ارائه ها ، نامه ها و غیره) دارید...) دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید دیگران را دعوت کنید و همزمان روی طرح کار کنید.
* اما با Canva Pro به بیش از 600000 قالب عالی و خاص (هر روز اضافه می شود)، میلیون ها تصویر و گرافیک و صدها ویژگی دیگر و از همه مهمتر 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری در دسترس شما خواهد بود. Canva Pro همچنین به شما امکان می دهد یک کیت برند ایجاد کنید و بتوانید فونت ها و لوگوهای خود را تنظیم کنید (یعنی آن فونت یا ... در واقع به نام شما و برند شما ثبت می شود). ویژگی Magic Resize همچنین به شما امکان می دهد اندازه طرح های خود را برای پلتفرم های مختلف با یک کلیک تغییر دهید. با اشتراک Canva Pro، می توانید همزمان با هم تیمی های خود روی یک پروژه کار کنید، طرح ها را به عنوان یک الگو برای استفاده دیگران (به عنوان مثال، هم تیمی های خود) ذخیره کنید، محتوای خود را در هشت پلت فرم شبکه مجازی برنامه ریزی کنید. ابزار {Delete background .. در علاوه بر این، می توانید تعداد نامحدودی پوشه ایجاد کنید. بنابراین، اگر روی پروژه‌های بزرگ یا حتی کوچک اما مهم کار می‌کنید، نسخه Pro Canva قطعا ارزش دریافت دارد.
داشبورد و قالب ها را در حساب Canova خود طراحی کنید
استفاده از بوم بسیار آسان است و تخته طراحی به دور از پیچیدگی است. بلافاصله پس از ورود، تصاویر مختلفی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در یک نوار افقی در سراسر صفحه ایجاد کنید. Kanova همچنین از شما می‌خواهد که نوع گرافیکی را که می‌خواهید استفاده کنید (یا ایجاد کنید) انتخاب کنید، و حتی پیشنهاد می‌کند که کدام قالب‌ها برای پروژه شما مناسب‌تر هستند.در سمت چپ داشبورد ، می توانید تمام طرح ها و پوشه های دسترسی و غیره را مشاهده کنید ، و همچنین ببینید که آیا طراحی یا کار با شما به اشتراک گذاشته شده است یا خیر. کاربران طرفدار گزینه های گسترده تری برای انتخاب الگوها ، الگوهای و غیره دارند و همچنین می توانند از مارک و تغییر اندازه جادویی استفاده کنند (که در بالا توضیح دادیم). در ارتباط با ویرایش یا طراحی فیلم ها ، می توانید با کلیک بر روی عناصر ، عناصر طراحی (خطوط ، شکل و صداها و غیره) را به فیلم خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک فایل صوتی را به ویدیوی خود اضافه کرده و دکمه پخش را فشار دهید تا با استفاده از سطل زباله ، آن را از ویدیوی خود به طور کامل از ویدیوی خود حذف کنید. - -

   

    

  

  

 

ویژگی های خرید اکانت کانوا:
1. امکان چاپ مستقیم طرح های خود از طریق Canva

2. می توانید تصاویر را به دو روش بارگذاری کنید. یا از گزینه بارگذاری استفاده کنید یا تصویر را از دسک تاپ بکشید یا ... و آن را به داخل بوم بکشید.

3. امکان استفاده از طرح های خود در T -Shirt یا کارت ویزیت یا فنجان یا ....

4- همه تصاویر و گرافیک ها را طبقه بندی کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک عکس طبیعت هستید ، می توانید آن را در گروه {طبیعت جستجو کنید ..

5. امکان بارگذاری عکس و فیلم به طور مستقیم در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر و موارد مشابه.

6. ارائه فیلم ها و مقالات آموزشی کوتاه که شما را به استفاده از بوم تشویق می کند.

7. یک مرکز راهنمای وب سایت Canva داشته باشید که می توانید سوالات و مشکلات خود را بپرسید و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده می شود.

Canva Pro اگر می خواهید از طراحی خود بیشترین بهره را ببرید ، یک سرمایه گذاری عالی است و همچنین به میلیون ها تصویر ، گرافیک ، پرونده های صوتی و تصویری و قالب های مختلف دسترسی پیدا می کنید.اما مهمترین ویژگی همانطور که قبلا ذکر شد 100 گیگابایت فضای ابری آن است که فرصت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
وریفای (احراز هویت) حساب بایننس

آموزش تایید حساب بایننس (وریفای بایننس)
امتیاز 5.00 از 5 امتیاز مشتری 2 (نظر کاربر 2)
تایید اکانت بایننس با کمک کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس مشکلی ندارند و به راحتی می توانند بدون محدودیت در بایننس کار کنند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن کامل و ویدیوی زیر را مشاهده کنید، سپس برای اطلاعات اولیه ثبت نام (در صورت انجام)، نام انگلیسی، تاریخ تولد و عکس به آیدی تلگرام BitcoinVF بروید. مراحل ساخت شناسنامه یا پاسپورت تقریباً 24 ساعت طول می کشد و طبق ویدیوی زیر اطلاعات مربوط به محل و عکس شناسنامه یا پاسپورت را برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید به راحتی هویت خود را تأیید کنید. اگر سوالی دارید از آیدی تلگرام BitcoinVF بپرسید.

وریفای حساب بایننس با کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مختلف امکان پذیر است. در این مقاله کارتی را به شما معرفی می کنیم که نیازی نیست نگران احراز هویت در صرافی بایننس باشید. امروزه صحبت های زیادی در مورد احراز هویت بایننس اکسچنج وجود دارد، چه چیزی در مورد احراز هویت ما را نگران می کند؟ بایننس به قدری با کاربران سختگیر شده است که ممکن است حساب شما مسدود شود و ممکن است همین الان که این مطلب را می خوانید نیاز به احراز هویت داشته باشید. در این آموزش نحوه تایید اکانت خود را در دو نسخه دسکتاپ و موبایل به شما آموزش می دهیم.

البته، ممکن است بخواهید برای تجارت و حفظ امنیت دارایی های خود یا شکستن محدودیت های معاملاتی، امنیت حساب خود را افزایش دهید.در این مقاله نحوه احراز هویت در بایننس را به شما آموزش می دهیم که تمامی مراحل پس از دریافت کارت شناسایی شما امکان پذیر است.
صرافی Bainance در سال 2017 شروع به کار کرد و توسط Changpeng Zhao و تیمش تأسیس شد. بایننس یک بورس چینی است و پس از 2 سال طرفداران بسیاری از نقاط مختلف جهان پیدا کرده است. بایننس در زمان آغاز به کار خود به حجم بالای معاملات روزانه معروف بود که مهم ترین دلیل توسعه این بازار سهام است.

چرا باید در احراز هویت حساب بایننس کنیم؟

یکی از سوالات متداول مخاطبان فارسی بایننس این است که چرا باید وارد بایننس شویم؟ پاسخ این سوال در چند سطر زیر داده خواهد شد و به طور کلی در این قسمت دلایلی که چرا باید احراز هویت در بایننس انجام شود را بیان می کنیم:

1. طبق قوانین مالی جهان
افرادی که در سراسر جهان شناخته شده هستند و ما به آنها سیاست گذار مالی می گوییم، قوانین و شرایطی را برای کاربران تعیین کرده اند که امنیت مالی را افزایش داده و از کلاهبرداری و سوء استفاده جلوگیری می کند. به عنوان مثال می توان به مفاد KYC (شناسه مشتری) و AML (ضد کاوش پول) اشاره کرد که باید از همه بازارهای رمزگذاری شده پیروی کند. احراز هویت نیز در این قوانین وجود دارد و ممکن است این یکی از اهداف شما برای احراز هویت بایننس باشد.

2. افزایش امنیت
ممکن است نگران حساب Bainance Exchange خود باشید و قصد دارید امنیت حساب خود را افزایش دهید. همانطور که احراز هویت را انجام می‌دهید، اعتبارنامه‌هایی مانند جزئیات حساب بانکی تغییرناپذیر است و به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ‌کس جز شما نمی‌تواند به حساب Bainance شما دسترسی داشته باشد.3. دسترسی به چندین ویژگی
شما احتمالاً از محدودیت های حساب عادی Bainance آگاه هستید. ثبت نام و فعال سازی Google Authenticator و… تنها بخشی از اطلاعات ارائه شده به Bainance است و به نوبه خود محدودیت هایی در تجارت شما دارد. Bainance همچنین برای خلاص شدن از شر این محدودیت ها ، احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داد. افرادی که به سادگی برای Bainance ثبت نام می کنند محدودیت های زیر را دارند:

محدودیت حساب در مرحله دوم تأیید اعتبار به 50،000 دلار در روز و 500000 دلار در ماه افزایش می یابد و می تواند روزانه 200 بیت کوین را پس بگیرد. احراز هویت کامل همچنین محدودیت های معاملات را به 200000 دلار در روز و 2 میلیون دلار در ماه افزایش می دهد. خرید شناسه تمام محدودیت ها را حذف می کند و شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون هیچ محدودیتی تجارت کنید.

یادداشت های احراز هویت در صفحه bainance
حتما از IP (IP) که همیشه برای دسترسی به صفحه یا برنامه استفاده می کنید استفاده کنید.
زمان ارسال تصاویر از اسناد و داده های شخصی نباید از 15 دقیقه تجاوز کند. همچنین ، هنگام تأیید اعتبار با ID CRAD ، صفحه مرورگر خود را (بار دیگر بار) تازه نکنید.
اگر به هر دلیلی نتوانید اطلاعات تأیید اعتبار را ثبت کنید ، می توانید حداکثر 10 بار در روز اقدام کنید. در غیر این صورت ، شما باید 24 ساعت پس از آخرین اقدام خود برای تأیید اعتبار درخواست کنید.
اندازه عکسهای تحویل داده شده نباید از 5 مگابایت تجاوز کند.
تأیید Binance ممکن است چند روز طول بکشد.
اسناد مورد نیاز برای تأیید اعتبار شامل چندین مورد است که بهترین آنها برای کاربران ایرانی ، شناسه های سایر کشورها و بدون محدودیت مجاز است.پس از احراز هویت در بایننس، 1 ماه بعد می توانید از بیش از 20 اهرم استفاده کنید.
شما می توانید قبل از احراز هویت، سرمایه خود را به کیف پول Trust Volt انتقال دهید و پس از تکمیل احراز هویت، ارزهای خود را به بایننس برگردانید (برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است از کیف پول استفاده کنید، صرافی محلی برای معامله Be است).
آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بایننس

لطفا به تمام نکات ذکر شده در ویدیو توجه کنید تا بتوانید به درستی از سرمایه خود محافظت کنید:.

تعداد بازدید از این مطلب: 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView و ایمیل شخصی
این پلتفرم یک برنامه آنلاین برای جمع آوری و تجارت در انبار است که می تواند برای همه مفید و سودآور باشد (خواه یک معامله گران مبتدی ، حرفه ای و فعال باشد) و با خرید یک حساب تجاری از اکسل از فرصت آن بهره مند خواهید شد.

بستر TrendingView برای اولین بار در ژوئن 2012 به عنوان یک بستر اجتماعی برای تجارت سهام و معرفی زبان اسکریپت خود منتشر شد که به کاربران امکان می دهد نمودارها و شاخص ها را در خود جای داده و مشاهده کنند. به دلایل مختلف و همچنین تنوع آن ، این یک انتخاب محبوب در بین معامله گران و شرکت های مالی است.

ویژگی های این پلتفرم شامل ابزارهای تحقیقاتی گسترده مبتنی بر نمودار و همچنین فرصتی برای همکاری آنلاین با سایر بازرگانان است.

 

  

نکته منفی Rajab Trendingview این است که بیشتر خانه های کارگزاری بزرگ هنوز مستقیماً با آن ادغام نشده اند ، بنابراین شما باید به طور جداگانه با کارگزار مورد نظر خود تجارت کنید. بنابراین ، شما می توانید به راحتی با حساب TrendingView ، مفاهیم جدید ، نوسانات بازار ، نتایج نمودارهای احتمالی سهام و همچنین همکاری و ارتباط با سایر معامله گران ، از جمله ویژگی های TrendingView که می توانید با هر دستگاه استفاده کنید ، بررسی کنید.

 

برخی از ویژگی های خرید اکانت تریدینگ ویو
Premium Plan: کاربران Premium می توانند به تمام ویژگی های پلت فرم TrandingView دسترسی پیدا کرده و از آن حداکثر لذت ببرند.

  • شاخص فنی هالی: حداکثر 25 برای هر نمودار (جدول)
  • 25 نشانگر شاخص ها.
  • حداکثر 8 نمودار برای هر برنامه.
  • اعلان ها: حداکثر 400 هشدار بدون کوچکترین وقفه
  • دسترسی به سایت: حداکثر 5 دستگاه فعال به طور همزمان

 

قبل از خرید اکانت تریدینگ ویو و ایمیل شخصی به نکات زیر توجه کنید:
حساب نوع اختصاصی به این معنی است که حسابی که فقط توسط شما به شما تحویل داده شده است و شما تنها صاحب حساب اصلی هستید و برخلاف سایر فروشگاه ها ، توسط شخص خارجی دیگری هک یا هک نمی شود.مزیت حساب های ارائه شده توسط فروشگاه اکسل این است که برخلاف همه فروشگاه های موجود ، حساب شارژ می شود و به طور کامل در ایمیل شخصی شما فعال می شود. ایمیل های مربوط به این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.
حساب شما با یک حساب بانکی و یک شماره تلفن قانونی در اروپا و ایالات متحده به صورت کاملاً قانونی شارژ و فعال می شود و هزینه ای که دریافت می کنید برای پرداخت و صدور کارت اعتباری ارز خارجی است.
اگر قبلاً در این سرویس یک حساب کاربری ایجاد کرده اید ، حتما هنگام ثبت سفارش هنگام ثبت سفارش ، جزئیات حساب (نام کاربری و رمز عبور) را در قسمت توضیحات ذکر کنید. اگر این اطلاعات ارسال نشده باشد یا مشکلی در حساب شما وجود داشته باشد ، فعال سازی در حساب دیگری انجام می شود.
حساب خریداری شده با هزینه اولیه قابل تجدید و به روزرسانی نیست و در صورت خرید دوباره حساب جدیدی به شما داده می شود.
اگر می خواهید حساب خود را به روز کنید ، باید برای پشتیبانی آنلاین پیام ارسال کنید.
داده ها و اطلاعات ذخیره شده در حساب قبلی ممکن است به حساب جدید منتقل شود.
قبل از ورود به حساب خود ، باید مرورگر و کوکی ها را کاملاً پاک کنید.
استفاده از دو حساب تجاری مختلف با یک آدرس IP امکان پذیر نیست.
استفاده از یک حساب معاملاتی در حداکثر پنج دستگاه به طور همزمان امکان پذیر است.
بر خلاف سایر فروشگاه ها ، به دلیل پرداخت قانونی توسط ما ، حساب شما در طول دوره اشتراک به هیچ وجه از بین نمی رود و از حالت قبل از عمل حذف نمی شود.
تغییر اطلاعات حساب شما مجاز است.
دوره اشتراک از زمان تحویل حساب TradingView محاسبه می شود.
حساب ها دارای 100 ٪ ضمانت سلامتی و عدم وجود هرگونه مشکل در طول اشتراک هستند.حداکثر زمان ارسال این صورتحساب از 1 تا 24 ساعت می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به پشتیبانی تلگرام ما مراجعه کنید.
با خرید شما قوانین را خواندید و آنها را پذیرفتید.

تعداد بازدید از این مطلب: 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم
خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

Spotify یک ارائه دهنده خدمات صوتی و تصویری سوئدی است که در سال 2006 توسط دانیل اک تاسیس شد. Spotify تحت نام Spotify Technology S.A ترکیب شده است. با دفتر مرکزی در استکهلم، سوئد با دفاتر در 17 کشور مختلف در سراسر جهان. این یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پخش موسیقی در جهان است، با بیش از 356 میلیون کاربر فعال ماهانه تا مارس 2021، از جمله 158 میلیون مشترک پرداخت کننده، از جمله 159 میلیون مشترک در سراسر جهان.

Spotify موسیقی ضبط شده و پادکست های دیجیتالی شامل بیش از 70 میلیون آهنگ توسط برندهای ضبط و شرکت های رسانه ای را ارائه می دهد. به عنوان یک سرویس فرمیوم، ویژگی‌های اساسی با تبلیغات و کنترل‌های محدود رایگان است، در حالی که ویژگی‌های اضافی مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن غیرتجاری از طریق اشتراک‌های پولی ارائه می‌شوند.

کاربران می توانند موسیقی را بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر مرور کنند و می توانند لیست های پخش Spotify را در بسیاری از اروپا و آمریکا، اقیانوسیه و بخش هایی از آفریقا از جمله آفریقای جنوبی، موریس و آسیا ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند. در دسترس. انتظار می رود اسپاتیفای تا پایان سال 2021 در 178 کشور جهان عملیاتی شود.

این سرویس در اکثر دستگاه‌های مدرن از جمله رایانه‌های Windows، macOS و Linux، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های دارای iOS و Android و همچنین بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo و Google Home در دسترس است. برخلاف فروش یا دانلودهای فیزیکی که به ازای هر آهنگ یا آلبوم فروخته شده بهای معینی را به اجراکنندگان می پردازند، Spotify بر اساس تعداد استریم های اجراکننده برای تعداد کل آهنگ های منتشر شده، حق امتیاز پرداخت می کند.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد.اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد...

تفاوت بین Spotify و خدمات مشابه:
ما موسیقی مورد علاقه شما را ارائه می دهیم:
اگر شما یک کاربر Spotify هستید ، با Discover Weekly به خوبی آشنا هستید.

(کشف هفتگی) در واقع یک ویژگی خاص است که نمایانگر آخرین موسیقی است که ربات های Spotify احساس می کنند به یک لیست علاقه مند هستید.

دسترسی و انواع لیست های پخش:
یکی از دلایلی که Spotify بسیار محبوب است این است که به لیست پخش دسترسی دارد که کاربران ایجاد کرده اند و این باعث می شود کاربران بتوانند موسیقی مشابه موسیقی را در ژانر مورد علاقه خود پیدا کنند.

امکان پخش دستگاه های دیگر:
Spotify را می توان در دستگاه های دیگر یا بلندگوهای هوشمند پخش کرد. به این ترتیب ، هنگام پخش موسیقی ، می توانید آهنگ پخش را از برنامه به دستگاه دیگری (که در آن Spotify) یا یک بلندگو هوشمند تغییر می کند ، تغییر دهید.

چرا فروشگاه Accsell گزینه مناسبی برای شارژ و Spotify Premium است؟
فروشگاه ACCSELL باعث می شود حساب شخصی شما حق بیمه قانونی را با بهترین قیمت ممکن قانونی کند.
پشتیبانی از اشتراک های فروخته شده و تضمین شده تا آخرین روز اشتراک
فرصتی برای گسترش حق بیمه بدون هیچ مشکلی


نکات مهمی که باید قبل از خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ایالات متحده (مکمل حقوقی Spotify) بدانید:

در صورت ارسال اطلاعات حساب خود در قسمت توضیحات ، شارژ و فعال سازی در حساب شخصی شما انجام می شود. اگر جزئیات نادرست باشد ، "مشخصات از جمله ایمیل و رمز عبور" به ایمیل خصوصی ما ارائه می شود
اگر حساب Spotify ندارید ، "حساب جدید" را انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش خود ، شماره سفارش خود را برای پشتیبانی ارسال کنید.اگر یک حساب کاربری دارید ، رمز ورود حساب Spotify را در بخش توضیحات یا سفارش برای ما ارسال کنید ، کد سفارش را به همراه رمز عبور پشتیبانی Spotify خود ارسال کنید.
شارژ و خرید حساب Spotify شما از نظر قانونی انجام می شود.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در دوره حساب ، مشکل در اسرع وقت از طریق پشتیبانی برطرف می شود.
خرید و شارژ مجدد اشتراک Spotify با روش خانواده انجام می شود.
دلیل ارزان تر برنامه ها از قیمت های اولیه ، استفاده از تخفیف های ویژه Spotify است.
در روش خانواده ، اطلاعات با سایر اعضای خانواده با شما به اشتراک گذاشته نمی شود.
فعال کردن حساب شما می تواند از 12 تا 72 ساعت طول بکشد.
اگر اطلاعات حساب خود را (نامه و رمز عبور Spotify) به بخش توضیحات ارسال نکنید ، حساب خریداری شده از طریق ایمیل خاص برای شما ارسال می شود.
ما به رمز ورود ایمیل شما احتیاج نداریم!
اشتراک شما دیگر نباید فعال باشد.
می توانید لیست های پخش خود را از یک حساب به حساب دیگر منتقل کنید.
فروش حساب 100 ٪ نهایی است و شامل بازپرداخت نمی شود.
اگر ایمیلی از ما دریافت کرده اید ، حتماً آن را با ایمیل خود جایگزین کنید ، در غیر این صورت ضمانت اکسل از حساب حذف می شود.
به خاطر داشته باشید که هر حساب می تواند فقط دو بار به برنامه حق بیمه خانواده بپیوندد و سپس محدود شود. در این حالت ، یا باید یک محصول حساب محدود را خریداری کنید ، یا اگر یک حساب خانوادگی خریداری می کنید ، یک حساب جدید برای شما ایجاد می کنید و قادر خواهید بود همه لیست های پخش را به حساب جدید منتقل کنید. (آموزش)
همچنین می توانید حساب محدود خود را با یک سرویس بازیابی حساب Spotify محدود به روز کنید.بسته به شرایط حساب می توان با مناطق کانادا / انگلستان / هند حمل کرد. اگر منطقه حساب برای شما مهم است. ذکر در توضیحات محصول فراموش نشود.
در صورتی که حساب کاربری دارید اما رمز عبور آن را از طریق تلگرام یا قسمت سفارش سایت منتشر نکرده اید، پس از 12 ساعت سفارش شما با یک ایمیل ویژه اکسل تکمیل می شود.
اگر به هر دلیلی رمز عبور حساب شما نادرست باشد، یک حساب کاربری جدید ایجاد می شود و حق بیمه ایجاد می شود. توصیه می شود قبل از خرید رمز حساب خود را بازنشانی کرده و از طریق این لینک رمز عبور ساده تنظیم کنید.
اگر رمز عبور حساب به درستی در حالت "Transfer playlist" ارسال نشود، یک حساب کاربری ایجاد می شود و با یک ایمیل جدید (یا ایمیل اکسل یا ایمیل خودتان) تحویل داده می شود. در این صورت خریدار می تواند درخواست خود را برای انتقال پلی لیست ها از اکانت قبلی پس از تکمیل به پشتیبانی سایت یا تلگرام ارسال کند.
با خرید، قوانین Acsell را مطالعه کرده اید و آنها را می پذیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید اکانت اپل موزیک

Apple Music یک سرویس پخش موسیقی و ویدئو است که توسط اپل توسعه یافته است. کاربران موسیقی را برای پخش در دستگاه خود انتخاب می کنند یا به لیست های پخش موجود گوش می دهند. این سرویس همچنین شامل ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی Apple Music 1، Apple Music Hits و Apple Music Country می‌شود که در بیش از 200 کشور به صورت 24 ساعته پخش زنده دارند. این سرویس در 8 ژوئن 2015 اعلام شد و در 30 ژوئن 2015 راه اندازی شد. مشترکین جدید یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه را قبل از درخواست هزینه ماهانه دریافت می کنند.

Apple Music که در اصل یک سرویس موسیقی بود، در سال 2016 گسترش ویدیو را آغاز کرد. جیمی آیوین، مدیرعامل این سرویس گفت که هدف این سرویس تبدیل به یک "پلتفرم فرهنگی" است و اپل می خواهد این سرویس "تنها فروشگاه فرهنگ پاپ" باشد. این شرکت به طور فعال در تولید و خرید محتوای ویدیویی سرمایه گذاری می کند، هم از نظر موزیک ویدیوها و ویدیوهای کنسرت که از انتشار موسیقی پشتیبانی می کنند و هم از نظر سریال های وب و فیلم.

نسخه اصلی iOS Apple Music با منتقدان رابط کاربری "غیر بصری" نظرات متفاوتی دریافت کرد. با این حال، کتابخانه بزرگ آهنگ ها برای پخش و ادغام با سایر دستگاه ها و سرویس های اپل برای ردیابی لیست های پخش مورد تحسین قرار گرفته است. در iOS 10، این برنامه طراحی مجدد قابل توجهی دریافت کرد که بررسی های مثبتی را برای رابط به روز شده با شلوغی کمتر، ناوبری بهبود یافته و تاکید بیشتر بر کتابخانه های کاربران دریافت کرد. اپل موزیک پس از راه اندازی به سرعت محبوبیت پیدا کرد و تنها در شش ماه از مرز 10 میلیون مشترک گذشت.این سرویس تا ژوئن 2019 60 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

 

خرید اکانت اپل موزیک


اپل موزیک، همانطور که از نامش پیداست، یک سرویس پخش آنلاین موسیقی متعلق به اپل است. اگر تا به حال با Apple Music کار کرده اید، می دانید که ما باید برای هر آهنگ جداگانه هزینه کنیم. اما اکنون این سرویس این امکان را ایجاد کرده است که با خرید اشتراک در زمان مشخص و با اشتراک، از تمامی آهنگ ها بدون محدودیت استفاده کنید.

از نظر تعداد آهنگ، اپل و اسپاتیفای به طرز عجیبی یکسان هستند و اساسا هر آهنگ اپل موزیک روی اسپاتیفای است و بالعکس... اما یک سری ویژگی وجود دارد که این دو سرویس را از هم جدا می کند. یکی از این ویژگی ها امکان شخصی سازی موسیقی پیشنهادی اپل است. فضای Apple Music خود را با اطلاعاتی که در مورد خوانندگان و ژانرهای محبوب و حتی خواننده هایی که به آنها علاقه ندارید از شما می گیرد، شخصی سازی کنید.

ویژگی بعدی که به طور انحصاری توسط Apple Music ارائه می شود، بخش Apple Music Radio است. به این ترتیب شما به رادیو 24 ساعته اپل با تمام میکس های جالب و هیجان انگیز آنلاین دسترسی خواهید داشت. تمام این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌ها را می‌توانید با خرید Apple Music از حساب Cell خود دریافت کنید.

برخی از ویژگی های خرید اکانت اپل موزیک:

  • دانلود آهنگ و پخش آفلاین
  • دسترسی به بالاترین کیفیت ممکن
  • بدون نیاز به خدمات دیباگ
  • قابل استفاده در اندروید یا حتی ویندوز
  • به محتوای تجاری Apple Music دسترسی داشته باشید
  • یک پروفایل شخصی بسازید و دوستان خود را دنبال کنید
  • به سیستم پیشرفته بی بدیل تحویل موسیقی Apple Music دسترسی داشته باشید

   

    

  

  

 


قبل از خرید اکانت اپل موزیک به نکات زیر توجه کنید:

با خرید این محصول، اشتراک Apple Music شما بر روی Apple ID شخصی شما فعال می شود.کشور (منطقه) Apple ID شما باید ایالات متحده باشد، اگر منطقه متفاوت است، می توانید آن را تغییر دهید.
فعال سازی از طریق روش Family انجام می شود.
Apple ID شما نباید عضو خانواده دیگری باشد.
هیچ اشتراک Apple Music دیگری نباید در Apple ID شما فعال باشد.
پس از خرید، یک ایمیل دعوت نامه به Apple ID شما یا به ایمیلی که در زمان خرید ثبت نام کرده اید ارسال می شود.
برای فعال کردن آن نیازی به رمز عبور Apple ID ندارید.
با پیوستن به خانواده، اطلاعات مربوط به شما با سایر اعضا به اشتراک گذاشته نخواهد شد.
تحویل از 3 تا 48 ساعت طول می کشد.
اعتبار اتصال برای دعوتنامه 7 روز است. در صورت عدم پذیرش و عضویت، فروشگاه اکسل مسئولیتی در قبال روزهای از دست رفته اشتراک شما ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
سقف کاذب چیست

سقف کاذب چیست؟
سقف کاذب پوششی غیر باربر است که پس از سقف سازه ای اعمال می شود. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری، پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم های تزئینی، جلوگیری از افت رطوبت و دما، ایجاد بستر مدرن نورپردازی متناسب با فضا و ... می باشد. . از جمله عناصری که در انتخاب سقف کاذب فضاهای مسکونی، خرید پانل پی وی سی، اداری و ... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سبکی، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال در نصب، عدم آسیب رساندن به ساکنان فضای در زمان وقوع حادثه، بین زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین جاذبه های معماری این عنصر را سازنده عنوان کرد. مانند تنوع بافت و رنگ، انعطاف در اجرا و .... در زیر انواع سقف های افت را معرفی می کنیم و مزایا و معایب برخی از رایج ترین آنها را بررسی می کنیم. سقف های چوبی، سقف کاذب آلومینیومی، ، سقف کاذب سیمانی رابیتس و گچ رابیتس، سقف گریلیوم، سقف کناف و گچ کاری آرمسترانگ،  و ....

 

روکش رابیتس کاذب: ساختار این پوشش عموماً میله ای و نبشی بوده و سطح آن از مش گالوانیزه و گچ می باشد. مزایا: قابلیت اجرای طرح های طاق و هندسی، در دسترس بودن مصالح مصرفی معایب: وزن بالا، محدودیت اجرا در شرایط اقلیمی، سرعت نصب متوسط.

سقف کاذب دامپا: این سقف CNC از ورق گالوانیزه گالوانیزه رنگی و روغنی و ورق آلومینیوم تولید شده و در انواع ساده، ریز سوراخ دار و درشت سوراخ در بازار مصالح ساختمانی عرضه می شود. مزایا: امکان نصب در فضای باز معایب: محدودیت طول، تولید و سرعت نصب پایین

  

     

سقف کاذب کناف:
 روی عرشه ساختاری ثابت شده است. مزایا:  کم و سرعت نصب نسبتا بالا معایب: عدم مقاومت در برابر آتش و بدون ضربه

 

 

سقف های کشسان یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده به عنوان سقف کاذب می باشد که می توانید در مقاله سقف کشسان چیست؟ در مورد ویژگی های آن بیشتر بدانید.

 خرید سقف کاذب با بهترین قیمت

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 16722
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
استون شیت

شرح
این پایه که به آن ورق استون شیت یا ورق سنگ مرمر نیز گفته می شود ، از سنگ است که به معنی سنگ و مرمر است که یکی از زیباترین سنگهای لوکس است.

سنگهای ایستاده یا مصنوعی از ترکیبی از پودر سنگی طبیعی و PVC و سپس در گیاه طراحی سنگی مورد نظر تشکیل شده و در برابر لاک ناخن ضد آب و مقاوم قرار داده شده است. این همان چیزی است که باعث می شود سنگ در مقایسه با سنگ طبیعی بیشتر باشد فشرده سازی مقاومت در برابر خم شدن ، کشش و یخبندان.(قیمت ماربل شیت)

برنامه Astonite شامل: نمای دیوار داخلی ، سقف ، دیوار پله ، نمای تزئینی و. واد واد است.

شرکت آذران پلاستیک بزرگترین تولید کننده دیوارپوش در ایران

 

 

مشخصات طراحی آبی وحشی:

 

  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 120 و 60 سانتی متر
  • ضخامت: 3.6 میلی متر
  • ابزار پلی یورتان
  • وزن در هر متر مربع: 7 کیلوگرم
  • وزن هر برگ با عرض 120 سانتی متر: 23.5 کیلوگرم
  • سطح هر برگ با عرض 120 سانتی متر: 3.36 متر مربع
  • ابزار پلی یورتان
  • وزن هر برگ با عرض 60 سانتی متر: 12 کیلوگرم
  • منطقه ای از هر برگ با عرض 60 سانتی متر: 1.68 متر مربع

 

ماربل شیت

لطفا به موارد زیر توجه کنید:
علیرغم تلاش شرکای ما برای حفظ قیمت های به روز شده در شبانه روز ، به دلیل تغییرات مداوم در قیمت ارزها و محصولات ، لطفاً برای تأیید قیمت با ارائه دهنده قیمت گذاری تماس بگیرید.
لطفاً قبل از انجام معامله یا پرداخت هرگونه پرداخت ، اطمینان حاصل کنید که کالاها یا خدمات صحیح هستند.
قیمت های ارائه شده در این سایت مبتنی بر تولید کنندگان و تأمین کنندگان است.
محصولی که به دنبال آن هستید ، بسته به نوع تولید کننده و تأمین کننده ، می توانید با چندین قیمت مختلف در سایت در دسترس باشید.(قیمت دیوارپوش)
قبل از خرید آنها ، همان محصولات را کاملاً بررسی کنید.

 

 

   

 

    

 

  

 

  

 

 

 

ورق سنگ مصنوعی پلاست؟
یکی از جدیدترین محصولات عملی برای اجرای پوشش های دیواری و سقف های دروغین ، که همچنین بهترین گزینه برای سنگ طبیعی است ، استفاده از ورق های طراحی سنگ مرمر است.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود که در صورت نیاز مشتریان عزیز برای پروژه های بزرگ امکان تولید در سایزهای دیگر متناسب با ورق نیز وجود دارد.این مدل از دیوارپوش های سنگی در ورق هایی با سایز 122*2.44 تولید می شود

  

از دیگر محصولات جدید ماربل شیت ورق های بک لایت یا ورق های بک لایت اصلاح شده می باشد که به دلیل شفاف بودن این نوع ورق های ماربل شیت برای طرح های خاص یا نورپردازی و نور مخفی می توان از این ورق ها استفاده کرد.(آذران پلاستیک)

  

 

نحوه نصب لایه سنگ مرمر
همانطور که قبلا ذکر شد این محصول در دسته دیوارپوش ها و سقف های کاذب بوده و از جنس پی وی سی می باشد و مانند انواع دیگر دیوارپوش ها به صورت مستقیم و یا به کمک زیرسازی قابل نصب می باشد. برای قرار دادن این محصول از چسب استفاده می شود. به صورت ویژه روی دیوار یا سقف قرار می گیرد، سپس ابزار لازم به سلیقه خریدار بر روی دیوار و سقف قرار می گیرد.(آجر داخلی)

مجموعه آکای با کلیه محصولات و ابزار ماربل شیت به صورت خرده و عمده در خدمت کارفرمایان و همکاران می باشد برای مشاوره خرید، نصب و یا گرفتن نمایندگی فروش با کارشناسان آکاج با شماره تماس حاصل فرمایید.(آذران پلاستیک) 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 17172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی چیست؟ مواد اولیه شما چیست؟
قبل از تعریف سنگ مصنوعی به این نکته اشاره کنیم که سنگ مصنوعی یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین مصالح ساختمانی است. سنگ مصنوعی در ساخت نما، دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر تجاری کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب سنگ مصنوعی می پردازیم.
سنگ‌های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ‌های طبیعی با افزودنی‌های دیگر به دست می‌آیند که وزن کمتری به آن‌ها می‌دهد و در نتیجه نصب آن‌ها را سریع‌تر می‌کند. برای اینکه بدانیم سنگ های مصنوعی از چه ساخته می شوند به اختصار می توان گفت که سنگ های مصنوعی از ترکیب سیمان، خاک رس، سنگدانه های ضایعاتی و خاک های سبک ساخته می شوند. مواد به کار رفته در این سنگ ها دارای کیفیتی بر اساس ملاحظات محیطی و انسانی می باشد. رنگدانه های اکسید آهن به این سنگ ها رنگ دلخواه می دهد. ترکیب به دست آمده از این طریق در قالب هایی ریخته می شود که دارای نقش و نگارهای سنگ های طبیعی است و به این سنگ ها ظاهری کاملا طبیعی می بخشد.

از نظر قیمت،  بسیار ارزان تر از سنگ های طبیعی هستند، زیرا سختی هایی که برای سنگ طبیعی انجام می شود تا آن را به بازار بیاورند و بتوانید از آن استفاده کنید، کمتر ضروری و کم هزینه است و ارتباط کمتری با سنگ های مصنوعی دارد. . این به ما اجازه می دهد تا سه برابر بیشتر از سنگ های طبیعی استفاده کنیم.

علاوه بر این، مقاومت مصالح و سازه آنها در فونداسیون های خاص به آنها امکان تحمل بارهای زیاد را می دهد. سنگ های مصنوعی در هر متر مربع برای قطعات تخت فروخته می شوند و در جعبه های چوبی دست ساز بسته بندی می شوند.وزن سنگ های مصنوعی با توجه به مدل آنها متفاوت است و از 15 کیلوگرم بر متر مربع در قطعات کوچک تا 37 کیلوگرم بر متر مربع در مدل های بزرگ متغیر است. رنگ سنگ های مصنوعی به مرور زمان از بین نمی رود. زیرا رنگ این سنگ ها به بخشی از ساختار سنگ مصنوعی تبدیل شده و در حین شکل گیری سنگ ثابت شده است. تجربه کاری نشان داده است که حتی پس از گذشت مدت زمان طولانی و در شرایط مختلف آب و هوایی مانند تغییرات فصلی و آب و هوای بد، تغییر قابل مشاهده ای در رنگ این سنگ ها مشاهده نمی شود.

  

     

برای ایجاد تکرار در اشکال ، هر الگو به صورت جداگانه با استفاده از صدها الگوی مختلف ساخته شده است. علاوه بر این، برای تقویت تفاوت ها به رنگ آمیزی توجه ویژه ای شده است تا هیچ قطعه ای شبیه به دیگری نباشد. سایه ها و ضدسایه ها به طور خاص با هم ترکیب می شوند تا پس از استفاده از سنگ مصنوعی با سنگ طبیعی که از آن ساخته شده است تفاوتی نداشته باشد و چون سنگ مصنوعی محصولی سیمانی است عمر مفیدی نسبت به سایر تولیدات دارد. محصولات سیمانی نیز دارند و برای کارهای بیرونی ساختمان مانند نما و کف ساختمان مناسب می باشند. تولید کنندگان معمولاً این مدت ماندگاری را ارائه می دهند.

از نظر مقاومت حرارتی در برابر دما می توان از سنگ های مصنوعی به دلیل تحمل حرارت در ساخت شومینه های فضای باز استفاده کرد. از آنجایی که مواد این سنگ ها درصدی از خاک رس دارند، آنها را برای گرما مناسب کرده است. به طور طبیعی این سنگ ها را می توان با ملات یا چسب استفاده کرد.

مزایا و معایب استفاده از سنگ مصنوعی
سنگ مصنوعی پودر و رزین معدنی طبیعی است که در خلاء یا با قالب های پلیمری کامپوزیت رنگ می شود.در بسیاری از بخش‌های ساختمان‌ها مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر ساختمان‌های عمومی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و طراحی‌های خانه مانند میز آشپزخانه، ماشین ظرفشویی، دیوارها و میزها قابل استفاده است. . این محصول حاوی مواد رادیواکتیو نیست. قابل استفاده مجدد و سازگار با محیط زیست است و یک ماده دکوراسیون سبز جدید است.

 

 

 

 

ديوارپوش سنگ مصنوعي مانند سایر مصالح سنگی تقریباً در همه زمینه ها قابل استفاده هستند. از رشته مهندسی عمران گرفته تا ساخت سایت های ساختمانی. قدمت استفاده از این سنگ ها به قرن 18 برمی گردد و امروزه پایداری و استحکام آنها به تازگی مشخص شده است. سنگ های مصنوعی به دلیل شباهت به سنگ های طبیعی بیشتر در ساخت ساختمان های اداری تجاری استفاده می شود.

 

 

مزایای استفاده از سنگ مصنوعی:
سنگ های مصنوعی به راحتی تمیز می شوند. در صورت لک شدن به راحتی می توان آن را با صابون یا مواد شوینده تمیز کرد.

سنگ مصنوعی ضد گرد و غبار بوده و امکان نفوذ مایع به داخل آن کم است. لکه های جوهر و سس را می توان به راحتی پاک کرد.

سنگ های مصنوعی در برابر ضربه مقاوم هستند. در مقایسه با سنگ یا پلیمر، توانایی مقاوم در برابر خراش آن قوی تر است. خراش های کوچک را می توان با سمباده پاک کرد.

در مقایسه با سایر مواد موجود، سنگ مصنوعی مقاومت حرارتی خوبی دارد. اما توصیه می شود از قرار دادن مستقیم اجسام داغ روی آن خودداری کنید.

سنگ مصنوعی یکی از مصالح مقاوم در برابر آتش است.

سنگ های مصنوعی در مجاورت مواد غذایی دارای استاندارد هستند و می توان مواد غذایی را در تماس مستقیم با آن قرار داد.

سوراخ هایی را می توان در سنگ های مصنوعی برای عبور لوله ها، کابل های برق و ... قرار داد.شیارها را می توان به راحتی در سنگ های مصنوعی قرار داد تا در مفاصل دیگر قرار بگیرند.

سنگ مصنوعی را می توان به هر شکلی که دوست دارید درست کرد.

سنگ مصنوعی را می توان در قسمت کوچکی ساخت و به این ترتیب مشکلات وجود بلوک های سنگی بزرگ برای ورودی ها برطرف می شود.

سنگ های مصنوعی را می توان قوی تر از سنگ های طبیعی ساخت.

 ارزان تر است.

سنگ ها نسبت به سنگ های طبیعی پایدارتر و بادوام تر هستند.

در سنگ های مصنوعی صافی یکنواخت وجود ندارد. در نتیجه به لطف بستر صاف سنگ های طبیعی، نگران نگهداری از سنگ مصنوعی نباشیم.

سنگ مصنوعی در برابر سایش، مواد اسیدی، دماهای بالا، ضربه های شدید، فشار، خمش و قابلیت نفوذ و حل شدن مقاوم است. تغییر شکل و چسبندگی آنها روش های خاص خود را دارد. از آنجایی که سطح آن هیچ حفره ای ندارد، لکه های آب و روغن نمی توانند به آن نفوذ کنند، بنابراین در برابر لکه نیز مقاوم است. می توان آن را به هر شکلی ساخت و در کاربرد آن اتصالی بدون لبه وجود دارد به گونه ای که با اتصال قطعات کوچک با چسب مخصوص و سپس پولیش مخصوص می توان سنگ ها را مانند یک سنگ بزرگتر به هم وصل کرد.

.

تعداد بازدید از این مطلب: 33271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
ورق ماربل شیت

ورق ماربل شیت چیست؟
بارها و بارها کلمه ورق مرمر را شنیده اید و اینکه چقدر ورق مرمر توانسته است صنعت دکوراسیون داخلی را تغییر دهد جای بحث دارد زیرا این صنعت در طول سال مواد جدید و متنوعی را می بیند اما چرا برخی از مواد نه تنها توانسته اند پس از ورود به بازار به سرعت خود را به خوبی تثبیت می کنند، اما همچنین توانسته اند بالاترین رتبه فروش را در چند سال بعد از خود داشته باشند.

یکی از این مواد و روش های خانگی ورق مرمر می باشد که واقعا زیباست.از زمان ورود ورق مرمر سایر مشتریان فقط به دنبال چند متریال خاص برای خرید مواد خود بوده اند.

اما با ورود این نمای داخلی ساختمان دیگری راه خوبی برای داشتن دکوراسیونی مناسب باز شد و همیشه هر مشتری که این متریال را ببیند و سپس آن را تهیه کند با زیبایی خاصی روبرو می شود.

ما به ورق ماربل شیت در بخش مدرن آذران توجه ویژه ای داریم و مطمئنا با تولید این محصول و همچنین توزیع سراسری ورق مرمریت در سراسر کشور افتخار دیگری را برای جامعه خود به ارمغان خواهیم آورد. اما اینکه چرا ورق مرمر بعد از چند سال پرفروش ترین ورق مرمر است، در این مقاله بارها به شما می گوییم و این مطلب ارزشمند را از زوایای مختلف بررسی می کنیم، کافی است در پایان مقاله ورق مرمر با ما همراه باشید.

تیغه سنگ مرمر یا تیغه سنگ نیز به همین معنی است. می توانید وارد برخی از فروشگاه های سراسر کشور شوید و این کلمه را از فروشنده پیدا کنید، اما در واقع نام اصلی آن که امروزه در کشورهای اروپایی نیز رایج است، همین است. ورق مرمریت یا سنگ مصنوعی به این دلیل نامیده می شود که محدوده دقیق سنگ را نه به عنوان درجه سنگین بلکه به عنوان یک درجه زیبا قرار می دهند.ورق سنگ مرمر

ورق ماربل شیت چیست؟
بارها و بارها کلمه ورق مرمر را شنیده اید و اینکه چقدر ورق ماربل شیت توانسته است صنعت دکوراسیون داخلی را تغییر دهد جای بحث دارد زیرا این صنعت در طول سال مواد جدید و جدیدی را به خود می بیند اما چرا برخی از مواد نه تنها توانسته اند پس از ورود به بازار به سرعت خود را به خوبی تثبیت کردند، اما چندین سال پس از آن توانسته اند رتبه های فروش برتر را نیز داشته باشند.


یکی از این مواد و روش های خانگی ورق ماربل شیت است که واقعا زیباست.از زمان ورود ورق مرمر، سایر مشتریان برای خرید مواد خود به دنبال چند ماده خاص هستند.

اما با ورود این نمای داخلی ساختمان راه دیگری برای داشتن دکوراسیونی مناسب باز شد و همیشه هر مشتری که این متریال را ببیند و سپس آن را تهیه کند با زیبایی خاصی روبرو می شود.

ما به ورق مرمریت در بخش مدرن آذران توجه ویژه ای داریم و مطمئنا با تولید این محصول و همچنین توزیع سراسری ورق مرمریت در سراسر کشور افتخار دیگری را برای جامعه خود به ارمغان خواهیم آورد. اما اینکه چرا ورق مرمر بعد از چند سال پرفروش ترین ورق مرمر است، در این مقاله بارها به شما می گوییم و این مطلب ارزشمند را از زوایای مختلف بررسی می کنیم، کافی است در پایان مقاله ورق مرمر با ما همراه باشید.(قیمت ماربل شیت)

تیغه سنگ مرمر یا تیغه سنگ نیز به همین معنی است. می توانید وارد برخی از فروشگاه های سراسر کشور شوید و این کلمه را از فروشنده پیدا کنید، اما در واقع نام اصلی آن که امروزه در کشورهای اروپایی نیز رایج است، همین است. ورق مرمریت یا سنگ مصنوعی به این دلیل نامیده می شود که محدوده دقیق سنگ را نه به عنوان درجه سنگین بلکه به عنوان یک درجه زیبا قرار می دهند.زیرا امروزه ساخت سنگ طبیعی سختی های خاص خود را دارد و سازندگان و یا کسانی که به دنبال تزئین خانه خود با سنگ هستند، اولاً به دلیل سنگینی زیاد و ثانیاً افزایش ضایعات نیروی کار و ثالثاً قیمت بسیار بالا و در در نهایت از کاری که می خواهند راضی نیستند، اما ورق مرمر این ورق سنگی یک تکه کاملا شبیه سنگ است، ظاهری سنگی به آن می دهد و این ویژگی را دارد که هرکس با سنگ کار کرده است، ورق مرمریت را مشاهده کنید.(آذران پلاستیک)

تولید کننده ورق های ماربل شیت.
تیم مدرن آذران پلاست با استعانت از خداوند متعال توانسته است این ماده ارزشمند را به خوبی تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد و تولید کننده ورق مرمر نیز به عنوان یکی دیگر از افتخارات آذران مدرن به مجموعه شما اضافه خواهد شد.

چون ورق مرمر توانسته قسمت های مختلف یک دکوراسیون را بپوشاند، در واقع اگر بخواهیم کمی واضح تر صحبت کنیم، اگر دیواری دارید که می خواهید دیوار را تزئین کنید، حتما به سنگ مرمر توجه ویژه ای داشته باشید. ورق . در خرید ورق سنگ مرمر حتما برای شما توضیح خواهیم داد که این ماده تا چه اندازه توانسته بازار داخلی و خارجی را پوشش دهد.

زیرا نه تنها مشتریان این متریال مربوط به کشور هستند بلکه مردم از سراسر دنیا این ماده را دوست دارند و در خلیج فارس ورق های مرمریت به خوبی به عنوان روکش دیوار معرفی شده اند و سازندگان این بخش نیز از آن استفاده می کنند. این تخته های مرمر توجه ویژه ای به آن دارند.(آذران پلاستیک)

زمانی که شخص یا شرکتی به عنوان تولید کننده ورق سنگ مرمریت، داشتن کلیه اجرای کامل این ورق سنگ مرمر و ارائه آن به این مشتریان محترم اهمیت ویژه ای دارد.

یعنی ورق مرمریت فقط یک ورق سنگ مصنوعی نیست، بلکه برای زیباسازی این ورق مرمر باید ابزارهای مختلفی را کنار هم قرار دهیم تا ویژگی های یک دیوار را به طور کامل مشخص کنیم و در اختیار مشتریان قرار دهیم.برای اینکه کمی واضح تر شود باید هنگام تهیه ورق سنگ مرمر ورق را روی دیوار نصب کنید و خودتان یا نصاب های امروزی آذران نصب کنید و به خوبی نصب شود ما ورق سنگ مرمر می سازیم.

برای تکمیل زیبایی دیوار ورقه های مرمر از ابزارهای مختلف که شکر خدا آذران مدرن بیش از پانزده ابزار مختلف مانند تسمه، تنه، تخته دامن، طناب، فتیله در اندازه های مختلف و همچنین طلا، نقره و لوازم جانبی مس در به مشتریان این امکان را می دهد تا منظره زیبایی از محیط ارائه دهند.

 

  

     

 

کارخانه تولید ماربل شیت

کارخانه تولید کننده ماربل شیت

پخش ماربل شیت

نمایندگی ماربل شیت

 

تخته سنگ مرمر بخر
برای خرید مستقیم ورق های مرمر از آذران مدرن نیازی به کار سختی ندارید، فقط اراده خرید این متریال را داشته باشید و نمایشگاه ما را برای نگاه دقیق تر به این محیط و در نهایت با کارشناسان 24 ساعته بررسی کنید. صحبت خود را انجام دهید

برای دوستانی که به شهرهای خوب کشورمان هم سر می زنند کار سختی نیست آنچه لازم است را بردارند زیرا این سنگ در تمامی مقاطع قابل اجراست که در قسمت برجسته ورق مرمر ارائه خواهیم داد.

اما اگر بخواهیم فقط به یک نکته اشاره کنیم که دوستانی که به شهر مراجعه می کنند این است که برخی از متریال های دکوراسیون داخلی به صورت تک خطی ساخته شده اند، مثلاً دیوارپوش فوم در مرکز و جنوب ایران به خوبی کار می کند، اما در قسمت The مناطق سردسیر کشور و شمال و شمال غرب کشور کارایی چندانی ندارند و یا بخشی از دیوارپوش ها در قسمتی که رطوبت بسیار زیاد است به صورت اتوماتیک است.خوب کار نمی کند اما در واقع ورق مرمر اینطور نیست، در همه محیط ها جواب خود را داده است و به خوبی روی دیوار و در هر جای دیگری نصب می شود، کافی است مزایای ورق مرمر را مطالعه کنید.

عملکرد ورق سنگ مرمر

قسمتی که بسیاری از دوستان منتظرند تا خیلی سریع با عملکرد ورق مرمر آشنا شوند و این ماده بسیار ارزشمند را ببینند، در این قسمت به سراغ این مطالب خوب می رویم و از این روش برای شما می گوییم.

در واقع مزیت ورق مرمر این است که ورق مرمر را می‌خرید و از هر چیزی که این دیوارپوش را کم می‌کند دوری می‌کنید، زیرا به گفته شاعر، ورق مرمر همه چیز خوب را در یک جا دارد. ورق این ویژگی را برای آن در نظر گرفتند و با نگاهی به بازار و خواسته و نیاز مشتریان از دیوارکوب، انواع ورق های مرمر را در سراسر ایران تهیه و توزیع کردند.

زمانی که برای اولین بار وارد ایران شد، ضدآب بودن آن اهمیت داشت، زیرا پیشینیان آن نتوانسته بودند عایق رطوبتی را در دیوارپوش به خوبی رعایت کنند، بنابراین ورق مرمر باید این مزیت را در درون خود داشته باشد، بنابراین، طبق بررسی و ارسال سنگ مرمر دال به در آزمایشگاه، درصد جذب آب این پوشش کاملاً صفر است که باعث می شود ویژگی در سرویس بهداشتی و قسمت بین کابینت ها به خوبی رشد کند، اما در مورد ویژگی دال سنگ مرمر باید به این نکته اشاره کرد:

  • ورق مرمر کاملاً ضد خش می باشد بنابراین می توان از آن در تمامی محیط ها استفاده کرد.
  •  کاملا ضد حریق است و خدای نکرده محیط آتش بگیرد خود آتش خاموش شده و سرایت نمی کند.
  • ورق مرمر کاملا ضد باکتری است، بنابراین در مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.
  •  با پشتیبانی
  • ورق مرمر کاملا ضد آب است و به هر میزان که دوست دارید با حوله تمیز می شود.
  • ورق مرمر با مواد شوینده و رسوب‌دهنده کاملاً سازگار است، بنابراین شوینده‌ها هیچ اثری ندارند.
  • ورق مرمر ظاهری کاملا یک تکه به شما می دهد و یکنواختی مزیت اصلی آن است.
  • ورق مرمریت کاملا مقرون به صرفه است و توانسته قیمت ریالی خود را حفظ کند.
  •  با بهترین قیمت.
  • ورق مرمریت کاملاً با محیط رنگ آمیزی شده و به دلیل داشتن رنگ های متفاوت برای هاردلاینر مناسب می باشد.
  • ورق سنگ مرمر به دلیل اینکه چندین بار UV است و مشکلی برای آن وجود ندارد، ثبات رنگ کاملی دارد.
  • ورق مرمر کاملا ضد حشرات و موریانه است و این مزیت در سایر دیوارپوش ها کمتر دیده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

تعداد بازدید از این مطلب: 18656
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
قیمت آجر داخلی

کوچه های قدیمی و قدیمی ترین محله ها را خوب به یاد دارم. آن موقع کوچک بودم و وقتی دست در دست هم در کوچه پس کوچه های محل قدم می زدم، تنها چیزی که می دیدیم دیوار خانه ها بود. چه دیواری! در آن روزها، تزئین خانه های اصلی با آجر مد بود. اینگونه بود که با خاطرات کودکی، آجر برای من تبدیل به یک نوستالژی شد. من حس لامسه را خوب می شناسم. زمانی که راه می رفتم دست دراز می کردم و روی دیوار آجری راه می رفتم، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. من بزرگ شدم و احساس آن حس صمیمی و لمس آجر را در خیابانی که زندگی می کنم نمی بینم، اما می خواهم آن دوران و خاطرات سرگردانی با مادرم را دوباره زنده کنم. من تصمیمم را گرفته ام. این بار آجر را مهمان خانه ام می کنم.

آجر تزئینی
استفاده از  در داخل خانه دیگر عجیب به نظر نمی رسد. چه فضای مورد نظر در خانه باشد، چه مغازه یا کافه تریا. حتما حس خوب استفاده از آجر در طراحی داخلی را درک کرده اید. آجر یکی از مصالح بومی و کهن در معماری سنتی ایران است و به همین دلیل وجود آن در خانه اصالت را در دکوراسیون منزل به ارمغان می آورد. نکات مختلفی برای استفاده از آجر تزئینی در فضای داخلی منزل وجود دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

 

رنگ آجر قدیمی را انتخاب کنید.
آجرهای قدیمی معمولاً در رنگ های مختلف ساخته و اجرا می شوند. انتخاب این رنگ ها باید بر اساس سبک دکوراسیون شما، میزان نور فضای مورد نظر و همچنین سلیقه شخصی شما باشد. اما به طور کلی دو رنگ سفید و قهوه ای از پرطرفدارترین و تزیینی ترین ها در بین آجرهای تزئینی هستند.(آذران پلاستیک)
این رنگ آجری تزیینی در سبک های مختلف دکوراسیون انعطاف زیادی دارد. دلیل آن این است که رنگ سفید به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود و درست مانند رنگ دیوار سفید از تیره شدن و دلگیر شدن فضا جلوگیری می کند.

آجر تزئینی قهوه ای
قهوه ای برای  قدیمی در سایه های مختلف استفاده می شود. از قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن و حتی ترکیبی از چند رنگ قهوه ای با هم. اما برخلاف آجرهای تزئینی سفید، این رنگ ها باید با دقت بیشتری انتخاب شوند زیرا برای همه سبک های دکوراسیون مناسب نیستند.

فضای مناسب برای آجرهای قدیمی
اصلاح فضاهای مختلف خانه
در بسیاری از خانه های قدیمی که با آجرهای دست ساز و مقاوم برای ساخت دیوار ساخته شده اند، در حین بازسازی فضا، با برداشتن لایه گچ از روی دیوار، می توان آجرها را احیا و به طراحی داخلی اضافه کرد، اما قبل از انجام این کار، از یک متخصص کمک بگیرید و مطمئن شوید که ساختمان شما آسیبی ندیده است. چسباندن مجدد آجر در این حالت نمای دیوار آجری را جدیدتر و جذاب تر می کند.(قیمت ماربل شیت)

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از این آجرهای قدیمی محدودیت مکانی ندارید. یعنی می توانید در فضاهای مختلفی مانند آشپزخانه، پذیرایی و پذیرایی، ورودی، راهروها و حتی اتاق نشیمن از آنها استفاده کنید.

  

     

 

کدام دیوار برای آجر تزئینی بهتر است؟
برای دکوراسیون خانه جدید می توان دیوار را به عنوان  نیز در نظر گرفت. در این روش باید از کارشناسان اجرای دیوار آجری بخواهید که دیوار را مطابق میل شما اجرا کنند. نصب آجرهای تزئینی در ابعاد متفاوت از آجرهای معمولی در ساختمان سازی تنها جلوه آجری به خانه شما می بخشد.انتخاب اینکه آجر کدام دیوار را برجسته کند به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه در این مورد این است که دیوار آجری به عنوان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی ظاهر می شود. اگر رنگ سفید را برای دیوار آجری انتخاب کنید و البته دیوار خانه شما سفید باشد، انتخاب راحت‌تر می‌شود، اما بهتر است دیواری را انتخاب کنید که نمایان باشد. به عنوان مثال، دیوار پشت تلویزیون یا مبلمان خانه شما یک انتخاب ایده آل خواهد بود.(آذران پلاستیک)

همچنین می توانید در سمتی که می خواهید تابلوهای مختلف را نصب کنید، دیوار آجری انتخاب کنید و به این ترتیب پس زمینه ای خاص برای دیوار و آثار هنری خود انتخاب کنید. .

تعداد بازدید از این مطلب: 15714
موضوعات مرتبط: آجر داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
خرید دیوارپوش

شاید شما با کلمه ملیله آشنایی نداشته باشید، اما در واقع اینطور نیست. دنیای مدرن، گسترش فناوری و خلاقیت انسان، امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است. به عنوان مثال مجموعه ابزار طراحی که می توانیم آن ها را در دسته دیوارپوش ها قرار دهیم به طرز شگفت انگیزی گسترش یافته است.
با مقاله ای دیگر از شرکت تجارت مدرن در خدمت شما هستیم.

تعریف روکش دیوارپوش یا دیوارکوب
دیوارپوش پوششی است که روی دیوارها استفاده می شود و به آن روکش دیوار نیز می گویند.

حتما همه جا انواع دیوارها را دیده اید. این روزها می‌توانیم دیوارها را با هر متریالی، هر بافتی و هر طرحی انتخاب کنیم، بنا به سلیقه و هماهنگ با مبلمان و روح فضا، تنوع رنگ دیگری نیز جای خود را دارد.

انواع دیوارپوش


دو نوع دیوارکوب یا دیوارپوش وجود دارد:


دیوارپوش ام دی اف قابل شستشو ندارند و فقط روکش پی وی سی روی آن قرار می گیرد.
برای سهولت در تمیز کردن آن با یک پارچه مرطوب. عرض این نوع دیوارکوب ها 20-25 سانتی متر است
متر و طول آن 2.80 متر و ضخامت آن 8 میلی متر است.

روکش دیوار پی وی سی
پلی وینیل کلراید که به اختصار P.V.C نامیده می شود، نوعی پلیمر ترموپلاستیک است.
این است. این یک مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است و در سال های اخیر جایگزین مصالح ساختمانی شده است.
سنتی شامل: خاک رس، چوب و بتن.

اندازه دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش های پی وی سی معمولاً 20-25 سانتی متر عرض، 3-6 متر طول و 8 میلی متر ضخامت دارند.دیوارکوب های پی وی سی توخالی بوده و در مقایسه با ام دی اف وزن بسیار کمی دارند، بنابراین به دلیل سبکی در خطوط انشعاب 6 متری برای فضاهای مرتفع و همچنین عرشه های پشت بام استفاده می شود.

این دیوارپوش ها کاملا قابل شستشو هستند و از جمله معایب آن می توان به خالی بودن آن ها در هنگام برخورد با جسم سخت یا نوک تیز سوراخ کرد و در صورت استفاده از دیوارپوش بسیار ضعیف گاهی اوقات ممکن است بعد از پوسیدگی و محو شدن روی سطح آن باشد. خود را برای مدت کوتاهی بدون ضربه خوردن.

برای دریافت قیمت دیوارپوش قابل شستشو با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید.
سه نوع دیوارکوب PVC وجود دارد:
دیوارپوش های پی وی سی روکش دار: دیوارپوش های پی وی سی روکش دار که مانند دیوارپوش های ام دی اف دارای لایه پی وی سی مجزا هستند.
دیوارپوش پی وی سی چاپ شده: دیوارپوش پی وی سی چاپی; روی دیوارکوب های چاپی طرحی که به عنوان نمای دیوارکوب می بینیم روی دیوارکوب چاپ می شود و به مرور زمان و در اثر شستشو احتمال کمرنگ شدن آن وجود دارد.
چراغ دیواری پی وی سی ساده
دیوارپوش پی وی سی قابل شستشو می باشد.
یکی از معایب دیوارپوش های پی وی سی توخالی بودن آنهاست که ممکن است در اثر برخورد با اجسام ایجاد شود.
تیز، همچنین سوراخ شده.
از جمله مزایای دیوارکوب های پی وی سی ضد آب، نسوز و قابل شستشو می باشد.
نشان داد.

دیوارپوش های ارزان قیمت

مشتریانی که به دنبال دیوارپوش ارزان هستند مقاله جامع زیر را مطالعه کنند تا بتوانند دیوارپوش مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری انتخاب کنند. پس از انتخاب نوع دیوارپوش می توانند با کارشناسان کسب و کار مدرن تماس گرفته و قیمت را دریافت کنند.ملیله های تزئینی
ملیله های تزئینی را می توان از شیشه، چوب، چرم، سنگ، آجر و آلومینیوم ساخت. در مقاله زیر به شرح هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

روکش دیوار پی وی سی چوبی
اگر به دنبال خانه ای با شخصیت روستایی و اصیل هستید، اگر می خواهید طبیعت را وارد خانه خود کنید
آن را بیاورید یا اگر به دنبال فضایی مجلل و دنج هستید، دیوارپوش چوبی را به شما تقدیم می کنیم.

می توانید تخته های چوبی پهن یا باریک را انتخاب کنید، می توانید رنگ های چوبی هم رنگ (با رنگ طبیعی) را انتخاب کنید.
از چوب های تیره یا روغنی استفاده کنید، حتی می توانید آنها را به صورت افقی، عمودی یا مورب نصب کنید. این دیوارکوب ها خانه، محل کار یا اتاق شما را گرم، طبیعی و بسیار آرامش بخش می کنند.

با انواع مدل های چوبی بیشتر آشنا شوید.

می توانید یکی از این دیوارپوش ها را برای یک دیوار انتخاب کنید. اما گرچه تمایل دارید فضا را چوب کنید، اما آزاردهنده نیست، برعکس، حس پناه بردن به طبیعت را به شما القا می کند. امروزه به جای چوب طبیعی از لمینت استفاده می شود که طرفداران زیادی نیز دارد.

پریزهای دیواری
دیوارپوش چرمی
دیوارپوش های چرمی نسل جدیدی از دیوارپوش ها هستند. آنها را می توان در هر جایی با هر برنامه ای استفاده کرد. همچنین می توان از آنها در خانه ها، ادارات، هتل ها، مدارس و مهدکودک ها و حتی در فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده کرد.

این محصول نرم، ضخیم و مقاوم در برابر ضربه می باشد. به همین دلیل از آنها به عنوان عایق حرارتی، صوتی و ضد رطوبت استفاده می شود. بنابراین، اگر یکی از معیارهای انتخاب نور دیواری برای شما، قابلیت جذب صدا و عبور ندادن آن است، چرم گزینه بسیار مناسبی است.
چه در یک منطقه مرطوب یا سرد زندگی می کنید، این دیوارکوب ها انتخاب مناسبی هستند.همچنین می توانید این کاغذ دیواری ها را کمی ضخیم تر انتخاب کنید. دیوارکوب های چرمی در طرح های بسیار متنوعی از ساده گرفته تا راه راه و بافت دیده می شوند.

دیوارکوب
روکش دیوار سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی بسیار محبوب هستند. می توانید با نورپردازی خلاقانه و یا حتی ساده و معمولی از آنها استفاده کنید زیرا ترکیب این دو با هم جلوه فوق العاده ای به فضا می دهد.

ضد آب، سبک وزن، مقاوم در برابر آتش و نصب سریع هستند، حتی می توانید خودتان آنها را نصب کنید. زیرا نیازی به آب بندی و رنگ آمیزی ندارند. طرح ها، نقش ها و رنگ های آنها بسیار متنوع و چشمگیر است.

اگر در این مورد سوالی دارید، می توانید سوالات متداول این بخش را مطالعه کنید.

روکش دیوار سه بعدی
روکش دیوار سنگی
این دیوارپوش ها قدیمی و مغرور هستند. آنها اغلب برای تزئین فضاهای کانونی و برای یک دیوار استفاده می شوند.
بیشتر روی دیوارها برای قرار دادن پشت تلویزیون یا شومینه یا در ترکیب با آشپزخانه استفاده می شود، اما به خاطر داشته باشید که اینها فقط پیشنهادات طراحان است، آنها را می توان در هر جایی از اتاق استفاده کرد. یا از محل کار خود استفاده کنید.

فقط بهتر است زیاده روی نکنید. این دیوارکوب ها تنوع رنگ خوبی دارند که البته رنگ آنها محدود به طیف رنگی طبیعی سنگ ها است.

روکش دیوار سنگی
دیوارکوب آجری
این نوع دیوارپوش دارای طرح هایی شبیه به دیوارهای آجری است. آنها مدرن، خلاق و صمیمی هستند.

احساس جوانی و جذابیت را القا می کنند. رنگ آجر طبیعی یا سفید بسیار محبوب است.

آنها معمولاً برای دیوارهای جداگانه یا به عنوان پوشش پشتی تلویزیون یا شومینه استفاده می شوند.در اتاق خواب نیز بسیار محبوب است. حتماً بسیاری از این ملیله ها را در مکان های عمومی مانند کافه ها و رستوران ها دیده اید. به طور کلی، آنها در عین دوستانه بودن، حس متانت را نشان می دهند.

روکش دیوار آجری
روکش دیوار آلومینیومی
اگر از آلومینیوم کامپوزیت برای پوشش دیوارهای خود استفاده می کنید، می توانید ظاهری بسیار مدرن و صنعتی به فضاهای خود ببخشید.

ورق های کامپوزیت عموماً در ضخامت 4 میلی متر و در سایزهای 10*10 یا 15*15 یا 25*25 یا 50*50 میلی متر استفاده می شود. روکش دیوار کامپوزیت به صورت مورب نیز قابل نصب است. ما همچنین می توانیم آنها را در تمام فضای داخلی استفاده کنیم.

این نوع دیوارکوب ها دارای رنگ های متنوعی هستند، اما رنگ های طلایی، نقره ای و بژ پرطرفدارترین رنگ ها هستند. آنها به دلیل جنسیت به راحتی پاک می شوند. آنها سبک هستند اما برای نصب آنها به یک متخصص نیاز دارید زیرا کار آسانی نیست.

دیوارکوب های کامپوزیت اغلب در ترکیب با انواع شیشه ای استفاده می شوند که بسیار زیبا به نظر می رسند. آنها را می توان به تنهایی یا در ترکیب، حتی برای دیوارهای خارجی استفاده کرد

پریزهای دیواری
نور دیوار شیشه ای
این دیوارپوش ها ساده، جذاب و متنوع هستند.

جلوه های فوق العاده ای به فضا می دهند و می توان آنها را در ترکیب با انواع دیگر چراغ های دیواری استفاده کرد.

آنها به ویژه در آشپزخانه مفید هستند.

آنها احساس سرزندگی و شادابی را ایجاد می کنند و از رنگ های سرد تا رنگ های شاد را در بر می گیرند.

آنها می توانند کاملا ساده و بی خاصیت باشند یا حتی می توان از طرح های ظریف در فضای داخلی آنها استفاده کرد، حتی می توان به آنها بافت های متنوعی داد.

نصب آنها نسبتا آسان است، آنها از مواد ساخته شده اند.آنها در برابر ضربه مقاوم هستند و حتی اگر ضربه آنقدر قوی باشد که بشکنند، به هیچ وجه نمی شکنند، بنابراین بسیار ایمن هستند.

از آنها می توان به عنوان پارتیشن داخلی نیز استفاده کرد.

برای اتاق کودکان کاربردهای زیادی دارد و همچنین در فضاهای رسمی و اداری به راحتی می توان از آنها بدون غیر رسمی بودن استفاده کرد، در عوض در فضاهای شخصی تر حس صمیمیت و خلاقیت را نشان می دهد.

روکش دیوار شیشه ای
دیوارپوش های فوم برای آشپزخانه.
اگر به دنبال طرح های آجری برای آشپزخانه خود هستید، می توانید این کار را با استفاده از تابلوهای کاشی انجام دهید. نصب دیوارپوش های فومی بسیار آسان است و می توانید خودتان این کار را انجام دهید، فقط قسمت چسبنده استیکر را جدا کرده و روی آن بچسبانید. دیوارپوش های فومی علاوه بر زیبایی، عایق صوتی و حرارتی نیز هستند.

کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی
برای کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی کلیک کنید.

مزایای روکش دیوار

 

  • دیوار را از رطوبت محافظت کنید.
  • دیوار و محیط را زیبا کنید.
  • ایجاد عایق در برابر گرما، سرما و صدا.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • حشره نفوذ ناپذیر
  • آسان برای شستشو
  • نصب سریع و آسان


استفاده از دیوارکوب برای بسیاری از فضاهای مسکونی مناسب نیست، مگر اینکه روی ستون یا فضای بین کابینت آشپزخانه انجام شود، زیرا فضا را کم می کند.

استفاده از دیوارپوش بیشتر برای فضاهای اداری و تجاری مناسب است.

و اگر طبق اصول دکوراسیون انجام شود، فضا را بسیار شیک و رسمی می کند، به گونه ای که هیچ متریال تزئینی دیگری حتی کاغذ دیواری گران قیمت نمی تواند چنین رسمی به فضا بدهد.
دیوارکوب ها قیمت مناسبی دارند و نصب سریع و آسانی دارند.همچنین می توان آن را روی دیوار یا سقف نصب کرد.

استفاده از دیوارکوب یا روکش دیوار سریع ترین راه برای پوشاندن دیوارها و ایجاد منظره ای زیبا و زیبا در ساختمان است.
همچنین با معرفی محصولات مختلف چراغ دیواری، استفاده از این محصولات به سرعت در صنعت ساختمان سازی جدید رایج شده است، همانطور که امروزه در اکثر مراکز اداری، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، اتاق کنفرانس، رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و اداری رایج است. و …. نمونه ای از این محصولات را می بینیم.

مزایای دیوارکوب را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

 

  • قابل اشتعال
  • سبک و بادوام
  • نصب سریع و آسان
  • عایق سرما، گرما و صدا.
  • تنوع در طرح و رنگ.
  • قابل نصب بر روی تمامی سطوح.
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • قابلیت شستشو و ماندگاری رنگ.
  • غیر قابل نفوذ در برابر آفات


دیوارپوش ام دی اف و پی وی سی چه تفاوت هایی با هم دارند؟
دیوارپوش ام دی اف نسبت به نوع پی وی سی زیباتر است، جلوه بیشتری به فضا می دهد و مقاومت بیشتری دارد، اما مزیت سبک بودن و قابل شستشو بودن این امکان را برای فضاهایی که نم دار یا قابل شستشو هستند، از این نوع دیوارها می کند. پوشش بیشتر

 

کاربرد و قیمت دیوارکوب:

PVC های روکش دار گران تر از PVC های چاپ شده هستند.
دیوارپوش های پی وی سی باکیفیت معمولا در فضاهای بزرگ و شلوغ مانند هتل ها استفاده می شود که در هنگام آتش سوزی آتش نمی گیرند و ذوب می شوند.
برای دیوارهایی که رطوبت دارند بهتر است از دیوارپوش PVC استفاده شود زیرا ام دی اف با نفوذ آب متورم می شود.از نظر عایق بهتر است از دیوارپوش ام دی اف استفاده شود. حتی می توان قبل از نصب چراغ دیواری یک لایه فوم زیر آن نصب کرد تا بتواند به خوبی نقش عایق صدا و سرما را ایفا کند.
دیوارکوب های ام دی اف از نظر ظاهری زیباتر از پی وی سی هستند و در نتیجه برای محیط های اداری مناسب ترند.
دیوارکوب های پی وی سی با وجود اینکه 100% قابل شستشو هستند، اما برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب نیستند و بهتر است در این فضاها از سرامیک استفاده شود، به دلایل بهداشتی در این فضاها مجبور به استفاده از مواد شیمیایی هستیم و دیوارپوش ها نسبت به محصولات شیمیایی حساس هستند و میل می کنند. در صورت قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی پوسته پوسته می شوند. دیوارکوب ها را می توان به صورت عمودی یا افقی نصب کرد که بیشتر به صورت عمودی انجام می شود و سقف بلندتری را نشان می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 24305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401
نظرات
انواع دیوارپوش

امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنیم ، همه ما بارها و بارها نام دیوار یا آویز دیوار را شنیده ایم و ذهن ما به معنای آن نیاز دارد این عبارت ، این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن یک دیوار یا مخفی کردن نقص دیواری و همچنین جلوه بزرگتر آن است.

هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید. پوششی که سطح دیوار را در بر می گیرد و اثر خوبی دارد ، حتی کاغذ دیواری و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه های در نظر گرفته شده. آنها پوشش دیواری را که دوست دارند انتخاب می کنند.

 

پوشش دیوارپوش چیست؟
امروز همه به دنبال تغییراتی هستند و با انتخاب موادی مانند کاغذ دیواری ، نقاشی ، طراحی و دکوراسیون ، زندگی و محیط کار خود را جذاب تر و مجلل تر می کنند. ما بارها نام پوشش دیوار پانل PVC را شنیده ایم و ذهن ما به معنای این عبارت نیاز دارد این است که این کلمه از پوشش یا ترمیم نقص یا پوشش نقص آن ناشی می شود ، و همانطور که گفته شد ، پوشش دیوار را پوشش می دهد ، به معنای پوشاندن دیوار یا پنهان کردن دیوار اصلی و همچنین اثر بیشتر آن است.

آنها به طور کلی بسیار قدیمی هستند. آنها تقریباً از ابتدای ساخت و ساز درگیر در معماری و سازه های باستانی هستند. پوشش دیوار دارای سبک های مختلفی است ، اما در زمان های قدیم به روشی متفاوت ساخته شده است و امروز به دلیل پیشرفت فناوری به روشی متفاوت ساخته می شود. بنابراین ، پوشش های دیواری جدید سبک متفاوتی نسبت به نمونه های قدیمی دارند و مطمئناً کارآمدتر خواهند بود.پوشش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای دیوار خانه یا دفتر خود استفاده کنید. مواظب باش. هر نوع پوشش که ظاهر دیوار را با نصب آن تغییر می دهد می توان یک پوشش دیواری نامید.

Sik و نوع پوشش که سطح دیوار را پوشانده و اثر خوبی دارد ، حتی تصاویر پس زمینه و رنگی که همه ما می دانیم بخشی از پوشش دیوار است ، بسته به طعم مشتریان ارزشمند ما و میزان هزینه ها فکر می کنند می تواند متفاوت باشد شما عزیز می توانید انواع مختلفی را برای محیط خود انتخاب و استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقالات مرتبط را از هر زمینه و سبک بازار دکوراسیون داخلی و همچنین در وب سایت ALO Modern بخوانید.

نام دیگر منتسب به حصار دیواری است. معمولاً هنگام صحبت در مورد پوشش های دیواری یا پوشش دیواری ، ذهن ما ناخواسته به یک درب سبک ، سرعت اجرای زیاد ، نصب سبک و تمیز ، تنوع عالی و دسترسی سریع و آسان ، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و همچنین یک اثر مناسب و خوب حرکت می کند. درسته؛ اگر کمی در مورد بازار دکوراسیون تحقیق کنید ، می توانید به راحتی پله های دیواری و پوشش های دیواری داشته باشید که مطمئناً در هر محیطی از فضایی که فکر می کنید به خوبی نصب می شوند ، و همچنین نصب سبک و راحت دارند و سریع و بدون خاک هستند. در فضای خود کار کنید.

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود مردم به خرید انگیزه دهند ، زیبایی عظیم آن است. تفاوت بین فضای پوشیده از دیوار و یک دیوار صاف ، ساده و بدون آلودگی کاملاً آشکار است. بنابراین ، بدون شک ، استفاده از پوشش های دیواری باعث تغییر فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما خواهد شد.همچنین ، از آنجا که انسان نیاز به تغییر و پیشرفت دارد ، او همچنین محیط خود را به همان میزان تغییر می دهد. هر یک از این پوشش های دیواری دارای خواص خاص خود هستند و مطابق با این خصوصیات در محیطی مناسب برای ساخت و کاربرد آن پوشش دیواری استفاده می شود. مهم نیست که چه سبکی تصمیم می گیرید ، با توجه به نوع لولا کرکره که می توان ظاهر را بیشتر بهبود بخشید. در غیر این صورت ، شما قطعاً باید در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنید. این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، می توانید با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار شوید. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

پوشش دیوارپوش آجر پلیمری باعث تغییر در فضای داخلی و دکوراسیون محیط خانه یا کار ما می شود ، از این رو انسانهایی که به دنبال تغییر و پیشرفت هستند ، این تغییر قطعاً مفید است و می تواند بر خلق و خوی ما تأثیر بگذارد. این می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد ، پوشش های دیواری را می توان با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار کرد. به عنوان مثال ، می توان آن را در برابر رطوبت ، ضد آتش و خود در برابر رطوبت شستشو یا مقاوم کرد.

قیمت پوشش دیوار
قبل از تصمیم گیری برای خرید پوشش دیواری ، ابتدا باید قیمت آن را بدانیم. با توجه به تنوع پوشش های دیواری ، قیمت این محصول در بازار متفاوت است. پوشش دیواری بسته به مواد اولیه ، روش تولید و شرایط استفاده می تواند انواع مختلفی و قیمت های مختلف داشته باشد.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.امروزه خریدی که می خواهید فقط یک مکعب تلفن یا یک پیام در فضای مجازی است به عنوان مثال: زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود می گیرید ابتدا به سایت مراجعه کنید در حالی که می خواهید همزمان بنوشید و استراحت کنید. انواع دیوارپوش به همراه نمونه های اجرایی و قیمت هر محصول را به دست می آورید، با این روش به راحتی می توانید اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.بدون اینکه یک قدم به خارج از خانه خود بردارید.

ارزش زمان و زمان شما بسیار مهمتر از این است ، شما می خواهید آن را برای خرید کار ساده به عنوان یک پوشش دیواری خرج کنید ، اگر شما ، مشتریان عزیز ، می توانید در گذشته در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و به راحتی پوشش دیواری را خریداری کنید. دکوراسیون خانه و محل کار شما مهم نیست که در ایران در کجا قرار دارید ، هر زمان که نیاز دارید ، ما 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته در خدمت شما هستیم.

 

 

پوشش های دیواری را بخرید
اگر در تماس با یک تیم حرفه ای و یک شرکت معتبر باشید ، خرید یک پوشش دیواری می تواند آسان باشد. مطمئناً باید اطلاعات کافی برای خرید پوشش دیواری داشته باشید و دقیقاً بدانید که چه چیزی برای شما نیاز دارید تا بهترین خرید را با کمترین قیمت برای شما به ارمغان بیاورید.
در این مقاله ، ما سعی می کنیم درخواست های خدمات شما را گام به گام توضیح دهیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اساسی ترین سوال شرایط زیست محیطی پروژه ما است. برای اینکه بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم ، ابتدا باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و آیا پوشش دیواری که انتخاب می کنیم برای این آب و هوا مناسب است یا نه ، و همچنین ویژگی های مطالبی که انتخاب می کنیم.

به عنوان مثال ، در شمال و جنوب کشور ما ، یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و مواد ضد آب است. هر دوی این آب و هوا نیاز به مواد با دوام تر را احساس می کنند. در مناطق دیگر نیازهای مختلفی وجود دارد ، شما می توانید مطابق آنچه نیاز دارید آماده شوید و با آب و هوای منطقه سازگار شوید.

گام مهم دیگر هنگام خرید توجه به استفاده از فضا است. البته ، پوشش های دیواری اداری و پوشش های دیواری داخلی ممکن است یکسان نباشد ، مگر اینکه دکوراسیون های خاصی را در شرایط خاص یا محیط اداری خود در نظر بگیرید.بنابراین ، با توجه به استفاده از محیط ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد را به روشی مناسب و برازنده برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس و انرژی لازم را بدست آوریم.

به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است. و به همین ترتیب طراحی یک هتل لوکس می تواند با خانه شما متفاوت باشد. برای هر یک از این موارد ، مواد مناسب تهیه می شود که برای شما عزیز ارائه می شود.

خوب است بدانید که به عنوان یک مرتکب صدها پروژه مختلف برای ما هنگام خرید پوشش دیواری ، آنچه در پایان بسیار مهم است ، اندازه کار شما و مطالبی است که دوست دارید. با توجه به تمام معیارهای فوق ، می توانیم دریابیم که آیا پوشش دیواری که قصد خرید دارید برای شما مناسب است یا خیر ، و بسته به منطقه مورد نظر ، نوع مواد انتخاب شده ممکن است متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل اندازه زیاد آن ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاتر.

البته مهمترین اصل نباید فراموش شود. در زمان خرید ، با توجه به زیرساخت ها و شرایط عمومی محیط پروژه شما ، آنچه مهم است استفاده از بهترین نمونه های مواد موجود است. بنابراین ، تخصص قبل از خرید بسیار مهم است. این سطح از دیواره مورد نظر شما از هر نظر صاف و یکنواخت است و می توانید پوشش دیواری مورد نظر را خریداری کرده و آن را روی دیوار قرار دهید و نتیجه عالی داشته باشید ، کاملاً به زیرساخت های کار خود متصل شوید.

بعضی اوقات دیده می شود که زیرساخت های ناکافی و عدم رعایت استانداردها بهترین و بهترین مواد پوشش دیواری را از بین می برد ، که وزن این مسئله قبل از خرید پوشش دیواری است.البته ، برای پوشاندن صحیح دیوار و به طور پیش فرض ، باید چیزهای زیادی را در نظر بگیریم که باید انجام دهیم و نه ، و باید محدودیت ها را در نظر بگیریم ، به عنوان مثال: اگر سرعت ویرایش و اتمام کار مهم است ، و اگر ما هستیم نمی توان محیط اطراف را از تجهیزات موجود خالی کرد ، ما باید مواد نهایی را آماده کنیم. بعد از نصب استفاده کنید و نیازی به نقاشی نیست. واد واد من ندارم. من امیدوارم که ما نکات مفیدی را به شما ارائه دهیم و هنگام خرید پوشش دیواری ، به مشتریان عزیز کمک کنیم.

  

     

 

برای خرید پوشش دیواری ، من باید اطلاعات کافی داشته باشم و دقیقاً بدانم که چه چیزی باید بتوانیم با کمترین قیمت بهترین خرید را انجام دهیم. در این مقاله ما به صورت گام به گام برای توضیح درخواست های خدمات شما تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب شما را به اشتراک بگذاریم:

اول از همه ما باید بدانیم که پروژه ما در چه نوع آب و هوایی است و چه ویژگی هایی را باید داشته باشد ، به عنوان مثال: به شمال کشور به دلیل رطوبت بالا انتخاب شده باید مقاوم در برابر رطوبت باشد.

مرحله بعدی در نظر گرفتن استفاده از محیط است ، ما باید الگوی ، رنگ و مواد پوشش دیوار را به روشی مناسب و مناسب برای آن مکان انتخاب کنیم و با قرار گرفتن در آن محیط احساس لازم را بدست آوریم. و انرژی به عنوان مثال ، طراحی لابی با طراحی دفتر متفاوت است.

دامنه و مساحت کار بسته به منطقه ، نوع مواد انتخاب شده می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، هنگام طراحی تنها بخشی از دیوار پذیرش ، ما ترجیح می دهیم در مورد یک عنصر زیباتر با قیمت بالاتر فکر کنیم ، اما هنگام در نظر گرفتن یک دیوار ساختمان تجاری ، به دلیل سطح بزرگ ، معمولاً پوشش های دیواری ارزان تر را انتخاب می کنیم. با سرعت نصب بالاترکارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و هیچ ارتباطی با محدودیت ها ندارد، به عنوان مثال: اگر سرعت نصب و تکمیل برای ما مهم است و اگر نمی توانیم محیط را از تجهیزات موجود پاک کنیم، پس از نصب باید مواد نهایی را انتخاب کنیم. و نیازی به لکه گیری و . . . من ندارم.

امیدوارم نکات مفیدی به شما داده باشیم و در خرید دیوارپوش به شما مشتریان عزیز کمک کرده باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 26784
برچسب‌ها: انواع دیوارپوش ,
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401
نظرات
مخزن اکسیژن مایع

مخزن اکسیژن مایع (مخزن اکسیژن مایع)
اکسیژن مایع بسته به مقدار مورد نیاز کاربر در چندین ظروف مختلف برای نگهداری و حمل و نقل استفاده می شود. انواع ظروف مورد استفاده عبارتند از: چرخشی، سیلندر مایع مبرد و مخزن نگهداری سردخانه. مقادیر ذخیره سازی از چند لیتر تا هزاران گالن متفاوت است.

از آنجا که نشت گرما همیشه امکان پذیر است، اکسیژن مایع به طور مداوم تبخیر می شود. نرخ تبخیر بسته به طراحی ظرف و حجم محصول ذخیره شده متفاوت است. بنابراین مخزن اکسیژن مایع مطابق با کد و مشخصات قابل اجرا برای دما و فشار مورد نظر طراحی و ساخته می شود.

فروش مخزن اکسیژن مایع توسط شرکت تک گاز در ابعاد مختلف می باشد که هدف از انجام این کار رفع نیاز داخلی کشور جهت دسترسی سریعتر و خرید آسانتر مخزن اکسیژن مایع توسط مصرف کنندگان محترم می باشد. برای خرید مخزن اکسیژن مایع کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مخزن اکسیژن مایع را برای شما ارسال کنیم.

در زیر انواع مخازن اکسیژن مایع آورده شده است.

درب انواع مخزن اکسیژن مایع.

یک دوشاخه گرد در خروجی لوله ها از ورود رطوبت اتمسفر جلوگیری می کند و همچنین اجازه می دهد تا گاز تولید شده به دلیل تبدیل فاز از مایع به بخار خارج شود. این نوع مخزن اکسیژن مایع بدون فشار است.

رایج ترین واحد اندازه گیری ظرفیت دور لیتر است. مخازن اکسیژن مایع با حجم 5 تا 200 لیتر موجود می باشد.
یکی از اشتباهات رایج برخی از کاربران این است که سیلندرهای مبرد که مخازن تحت فشار هستند، گاهی اوقات با سازندگان اشتباه گرفته می شوند.

سیلندر مایع مبرد انواع مخازن اکسیژن مایع

سیلندرهای مایع مبرد نوعی مخزن اکسیژن مایع یا مخزن نیتروژن مایع هستند که تحت فشار قرار می گیرند و با پوشش خلاء پوشانده می شوند.این نوع مخزن نیتروژن مایع یا اکسیژن مایع مجهز به دریچه های فشار شکن و دیسک های پارگی برای محافظت از سیلندرها در برابر فشار می باشد.

سیلندرهای اکسیژن مایع تا فشار 350 psig یا (24 اتمسفر) کار می کنند و ظرفیتی بین 80 تا 450 لیتر مایع دارند. اکسیژن می تواند در فاز گاز با عبور مایع از یک بخارساز داخلی یا به صورت مایع تحت فشار بخار آزاد شود. هنگام خرید بطری اکسیژن مایع توجه به این نکات بسیار مفید خواهد بود.خرید مخزن کرایوژنیک با بهترین قیمت

مخازن نگهداری سردخانه
تأسیسات مشتری معمولاً شامل مخزن، مولد بخار و منیفولد کنترل فشار است.

خرید مخزن اکسیژن مایع یا نیتروژن مایع (نیتروژن مایع) می توانند به شکل کروی یا استوانه ای باشند و به صورت مخازن ثابت یا روی شاسی ریلی یا کامیون برای حمل و نقل آسان در مکان های ثابت نصب می شوند. حجم آن از 500 تا 420000 گالن (1893 - 1589873 لیتر) است.

تمام مخازن موجود در آنولوس دارای پوشش پودری و عایق خلاء هستند و مجهز به مدارهای مختلف برای کنترل پر شدن محصول، افزایش فشار، افت فشار، برداشت محصول و خلاء مخزن هستند. مخازن اکسیژن مایع بر اساس مشخصات استاندارد فشار و دما طراحی شده اند. قیمت مخزن اکسیژن مایع بسته به جنس و نوع این قطعات متفاوت خواهد بود.

ویژگی های مخزن اکسیژن مایع
پدال اکسیژن مایع برای جلوگیری از ورود گرما به مخزن به صورت غیر رسانا طراحی و ساخته شده است. اکسیژن مایع که مبرد است به کوچکترین حرارت حساس است و به سرعت تبخیر می شود.

برای خرید مخزن اکسیژن مایع ابتدا لازم است نیازهای کارفرما بر اساس ابعاد مناسب در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. برخی از شرکت ها در فروش مخازن اکسیژن مایع به این مهم توجه نمی کنند بنابراین خریدار متحمل هزینه اضافی می شود.مخازن اکسیژن مایع قبل از عرضه به بازار باید مورد ارزیابی قرار گیرند، بنابراین شرکت تک گاز تنها محصولاتی با گواهینامه معتبر و استاندارد ارائه می دهد. تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت سعی در رفع نیاز مصرف کنندگان عزیز دارد.

استفاده از مخازن اکسیژن مایع در بیمارستان ها
بیماران مبتلا به مشکلات ریوی باید از اکسیژن مایع برای تنفس استفاده کنند. در گذشته کپسول‌های اکسیژن در مصارف بیمارستانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما امروزه استفاده از آن‌ها دیگر جوابگوی نیازهای گسترده بیماران نیست و از مخازن اکسیژن مایع برای این منظور استفاده می‌شود. شرکت تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع در ابعاد مختلف و با بهترین قیمت مناسب سعی در رفع این نیاز اولیه به اکسیژن مایع برای بیماران محترم دارد.

روش دیگر استفاده از ژنراتورهای اکسیژن است. این دستگاه ها گرانتر از مخازن اکسیژن مایع هستند، اما مزایای خود را دارند. دستگاه اکسیژن ساز نیازی به شارژ مجدد ندارد و ایمنی خوبی دارد. اگر به دنبال هزینه کمتر هستید، خرید مخزن اکسیژن مایع گزینه بهتری نسبت به خرید یک دستگاه اکسیژن ساز است.

البته با انتخاب ظرفیت مناسب برای اینکه قیمت مخزن اکسیژن مایع خیلی بالا نرود، می توانید نیاز خود را برای پر کردن سریع مخزن اکسیژن مایع کاهش دهید.

کاربرد مخزن برودتی چیست؟
مخزن برودتی در ابعاد مختلف و در فشارهای مختلف طراحی و ساخته می شود. این مخازن کاربردهای زیادی در علوم و صنایع مختلف دارند.

مخزن برودتی برای ذخیره نیتروژن مایع، اکسیژن مایع و سایر مبردها استفاده می شود. بسته به کاربرد، مخزن اکسیژن مایع مناسب را خریداری کنید و می توانید قبل از آن با کارشناسان گاز فردی مشورت کنید.آنها در بیمارستان ها، صنایع غذایی، آهن و فولاد، پالایشگاه ها، آبزی پروری و صنایع دستی استفاده می شوند.

چگونه با مخزن کرایوژنیک کار کنیم؟
برای استفاده از این مخازن روی پایه محکمی نصب می شود. یک لوله از این محفظه شروع می شود تا سیال را از مخزن به بیرون منتقل کند.

در دمای بسیار پایین 186- درجه سانتیگراد نقطه تراکم اکسیژن است و با تبدیل فاز گاز به مایع حجم آن بسیار کاهش می یابد. بنابراین عایق کاری مخزن بسیار مهم است.

در این مخازن یک عنصر کاربردی به نام کنترل مایع وجود دارد که به افراد امکان می دهد میزان اکسیژن مایع باقی مانده در مخزن را تشخیص دهند.

مزایای خرید مخزن برودتی
مخزن برودتی به دلیل فشار کاری کم خطر انفجار ندارد و به همین دلیل از نظر ایمنی مناسب است. معمولا طول عمر بالایی دارند و نیازی به شارژ روزانه ندارند.

چه عواملی قیمت مخزن اکسیژن مایع را تعیین می کند؟
عوامل متعددی بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تأثیر می گذارد. مخزن اکسیژن مایع از مواد اولیه گران قیمت ساخته شده است. بنابراین ابعاد و وزن آن بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تاثیر می گذارد.

در هنگام خرید مخزن اکسیژن مایع باید فشار کاری این محفظه را نیز در نظر گرفت. .

تعداد بازدید از این مطلب: 524
برچسب‌ها: مخزن اکسیژن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401
نظرات
شماره مجازی دائمی گوگل

یک شماره مجازی دائمی گوگل ویس بخرید
بسیاری از مواقع لازم است از شماره موبایلی متفاوت از شماره تلفن همراه ثبت شده و شخصی خود استفاده کنیم. گاهی اوقات مجبوریم از مراکز و وب سایت هایی که به تعداد محدودی از کشورها خدمات رسانی می کنند خدمات دریافت کنیم. شماره مجازی Google Weiss بهترین انتخاب در این شرایط است. با خرید گوگل ویس یک شماره مجازی دائمی در آمریکا دارید. از این شماره علاوه بر ارائه قابلیت دریافت و ارسال پیام و تماس صوتی، برای راه اندازی اپلیکیشن های معتبرتر نیز استفاده می شود.

معرفی و آموزش شماره مجازی گوگل ویس توسط دیجیاتو مدیا:

چگونه Google Weiss خود را دریافت کرده و از آن استفاده کنیم؟
همانطور که از نام آن مشخص است، این سرویس توسط گوگل ارائه می شود. گوگل ویس مانند تمامی برنامه ها، نرم افزارها و خدمات این شرکت توسط جیمیل اداره می شود.

ابتدا باید هزینه این شماره مجازی را بپردازید تا این محصول مجازی به صورت دائم و انحصاری در اختیار شما قرار گیرد. پس از پرداخت، یک ایمیل به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می شود که شامل اطلاعات Gmail و نکات استفاده است. در این جیمیل سرویس گوگل ویس فعال شده است.

نگران نحوه کار با این سرویس نباشید. اول از همه باید بدانید که کار با این شماره مجازی بسیار آسان و چیزی شبیه به کار با خط معمولی شماست. همچنین تمامی اطلاعات استفاده از این سرویس به همراه نکات کاربردی به جیمیل شما ارسال خواهد شد.

نکات و ترفندهایی برای استفاده از Google Weiss در پایگاه دانش

دستگاه های پشتیبانی شده توسط Google Weiss


چطور خرید گوگل ویس را انجام بدم؟
اگر بتوانیم همه کارها، نرم افزارها و کارهای خود را در یک خط معمولی انجام دهیم، نیازی به خرید Google Weiss نیست. اما واقعیت چیز دیگری است.در دنیای امروز برای کار زیاد در زمینه های مرتبط به شماره مجازی نیاز دارید.

افرادی که در خارج از کشور تجارت می کنند و نیاز به استفاده از اعدادی غیر از شماره ایرانی دارند.
افرادی که نمی خواهند شماره آنها در پیام رسان هایی مانند واتس اپ نمایش داده شود.
مهمتر از همه، افرادی که نیاز به استفاده از خدمات خارج از کشور دارند که از شماره موبایل ایرانی پشتیبانی نمی کنند.
موارد فوق مهمترین دلایلی است که مردم از شماره مجازی ایالات متحده استفاده می کنند. وجود تحریم ها نیاز به گوگل ویس را بیش از گذشته احساس کرده و بسیاری از مردم ایران تمایل به استفاده از آن دارند.

 

آموزش 0 تا 100 خرید Google Weiss در پایگاه دانش

امکان انتقال سرویس گوگل ویس به جیمیل شخصی
اشاره کردیم که دسترسی و استفاده از سرویس شماره مجازی گوگل ویس با جیمیل انجام می شود

البته اکثر افراد ترجیح می دهند از این سرویس در جیمیل خود استفاده کنند. خوشبختانه گوگل انتقال اعداد به جیمیل دیگر را فعال کرده است و به راحتی می توانید شماره های گوگل ویس را به جیمیل مورد نظر خود منتقل کنید. می توانید دستورالعمل انتقال شماره Google Weiss خود را به حساب Gmail خود در حساب ایمیل خود مشاهده کنید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس در آمریکا

خدماتی مانند TextNow، 2nd وجود دارد که خرید شماره مجازی دائمی را به صورت رایگان ارائه می دهند و می توانید آن را دریافت کنید. مشکل این سرویس ها عدم پشتیبانی و رفع نشدن شماره است! در فضای مجازی همیشه ممکن است یک مشکل غیرقابل تصور وجود داشته باشد که شما را از دسترسی به شماره سرویس محروم کند.

ما در حساب الکترونیکی با پرداخت هزینه ای ناچیز، سرویس شماره مجازی گوگل ویس مناسب را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود ارائه کرده ایم.مهمترین دلایل استفاده از شماره مجازی Google Weiss
دلایل مختلفی وجود دارد که استفاده از سرویس شماره مجازی Google Weiss برای دریافت و ارسال پیام و تماس تلفنی با ارزش است:

یک رویکرد دائمی با یک خرید یک
بر خلاف بسیاری از خدمات اینترنتی که باید در فواصل منظم تمدید شوند ، این شماره بدون نیاز به پرداخت هزینه های آینده به طور دائمی در اختیار کاربر قرار می گیرد.

از سیستم عامل های iOS و Android پشتیبانی می کند
استفاده از این سرویس در وب امکان پذیر است. همچنین دو برنامه جداگانه برای سیستم عامل های Android و iOS طراحی شده است که استفاده از سرویس Google را در تلفن همراه ، تبلت و iPad تسهیل می کند.

محدودیت زمانی وجود ندارد
هیچ محدودیتی در این سرویس توسط Google اعمال نشده است.

امنیت بسیار بالاامنیت شماره مجازی Google توسط Google ارائه شده است. گوگل ویس یکی از شرکت های برتر فناوری است که در زمینه امنیت بسیار پیشرفته و دقیق است

در بیشتر خدمات خارجی قابل استفاده است
با خطای یک درصدی می توان گفت که استفاده از این شماره در کلیه خدمات خارجی امکان پذیر است.

آموزش و اطلاعات بیشتر در پایگاه دانش
اهمیت استفاده از Google Weiss برای Apple ID
اپل شماره ثبت نام ایران را در خدمات خود تشخیص نمی دهد. با توجه به اینکه این شرکت از ژوئن 1400 در دو مرحله تأیید بسیار جدی را انجام می دهد ، تعداد مجازی دائمی گوگل ویس بهترین راه برای خلاص شدن از محدودیت های اپل در این زمینه است.

تعداد بازدید از این مطلب: 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401
نظرات
زنجیرهای صنعتی

زنجیرهای صنعتی
زنجیره های صنعتی یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی است که معمولاً برای انتقال انرژی به وسایل نقلیه ، زنجیر صنعتی یا کشاورزی استفاده می شود. ماشینهایی که زنجیرهای صنعتی نقش مهمی ایفا می کنند ، حمل و نقل ، ماشین های چاپی ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، دوچرخه و غیره هستند. از زنجیرها به دو روش قابل استفاده است ، یا به تنهایی حرکت می کند یا قدرت را از یک سرعت به سرعت دیگر منتقل می کند. این زنجیرها در انواع و ابعاد مختلف برای مشاغل و صنایع مختلف بر اساس نوع کار طراحی و ساخته شده اند. زنجیره های صنعتی در بسیاری از صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. این زنجیره ها هم به صورت استاندارد و هم به صورت شخصی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت زنجیرهای صنعتی
خرید زنجیر صنعتی به عوامل مختلفی از جمله فناوری مورد استفاده در تولید و مواد آنها بستگی دارد. تولید و برخی از مواد خاص.

 

 
 
 
 

1 2 3 4 5

استاندارد برای زنجیرهای صنعتی
زنجیره های صنعتی و همچنین سایر تجهیزات مورد استفاده در صنعت ، جدول استانداردهای خاص خود را دارند و باید توسط این استانداردها مورد استفاده قرار گیرند ، در غیر این صورت می توانند باعث بروز حوادث شوند و باعث خسارات انسانی و مالی شوند. قبل از خرید و آماده سازی زنجیره مناسب ابتدا از آن استفاده کنید. با خیال راحت و مطابق با استانداردها.مقاوم در برابر سایش
نیاز به روغن کاری به موقع دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 24329
برچسب‌ها: زنجیرهای صنعتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401
نظرات
ابزارهای پلی اورتان

ابزارهای پلی اورتان تولید شده توسط مارک های لوکس اروپایی
ابزارهای پلی اورتان یا ابزارهای پیش ساخته پلی اورتان ، که گاهی اوقات به آن ابزارهای پلی اورتان ، ابزارهای بستر پلی اورتان ، ابزارهای گچ کاری سقف ، بستر نصب پلی اورتان ، ابزارهای سبک وزن پنهان ، بستر پلی اورتان ، ابزارهای پلی یوئرینگ برای لوکس ، پلی لوکس ، ابزار بستر. ، ابزارهای نمای رومی و نمای مدرن ، ابزارهای سقف و کلیه ابزارهای مورد استفاده برای ابزارهای پلی اورتان پیش ساخته و گچ کاری محصولات Artadcors هستند. به دلیل فناوری تولید جدید ، آنها محصولات ساختمانی لوکس محسوب می شوند. ملافه کلاسیک و طراحی لوکس و بازسازی این تسهیلات یکی از خدمات Artadorsko است که یک شبه خریداری نکرده است. درعوض ، با یک تجربه فنی و مهندسی ، سالها مهندسین و تکنسین های باتجربه ای را در زمینه نصب و اجرای این شرکت در کارهای مجلل ساختمانها به نام ایران به دست آورده است.

بستر لوکس پیش ساخته
Holding Holding Holding Artavil با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی ، ساخت و ساز ، نظارت و تجارت ، Artadorsko یکی از شرکتهای تابعه تجاری و مهندسی این هلدینگ است. Arta Dekors بر واردات محصولات ساختمانی لوکس و طراحی ، ساخت و بازسازی ساختمانهای لوکس و معتبر تمرکز دارد.

Artadcors یک نماینده رسمی و منحصر به فرد از محصولات لوکس ساخته شده از ابزار پلی اورتان پیش ساخته از مارک های بی نظیر اروپایی است که با ارائه کالاها و خدمات با کیفیت موفق به جلب توجه متقاضیان به بازار شده اند.

فعالیت این مجموعه محدود به فروش کالاها و خدمات لوکس نیست و روند مدیریت گام به گام برای هدایت و همراهی مشتریان از طراحی اولیه تا پایان نصب و کار نهایی ادامه دارد.بنابراین ، هدف از ایجاد مجموعه Artadcors دیدار با مشتریان ویژه و کسانی است که توجه ویژه ای به کیفیت دارند.

ابزارهای پلی اورتان پیش ساخته
پلی اورتان
ابزارهای پلی اورتان از پلی اورتان یا پلی اورتان ساخته شده است. پلی اورتان برای اولین بار توسط اتو بائر در سال 1937 در آلمان کشف شد. مهمترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است. یک واکنش ساختاری پایدار رخ می دهد. پلی اورتان را می توان به اشکال مختلفی از جمله محصولات فوم ، فیلم ، الاستومرها ، ماربل شیت ، مایعات و امولسیون ها تولید کرد. یکی از کاربردهای پلی اورتان تهیه قطعات پیش ساخته برای پوشش های داخلی است.

قيمت ماربل شيت با بهترین مواد اولیه

پس از صنعتی شدن ساخت و ساز و افزایش نیاز به بازار برای ساخت ساختمانهای لوکس کلاسیک با روشهای صنعتی ، گروهی از تولید کنندگان به سمت ساخت تخت های نصب پلی اورتان حرکت کردند که به دلیل خاصیت ویژه این پلیمر به موفقیت قابل توجهی دست یافتند.(آجر داخلی)

یکی از ویژگی های ابزارهای پلی اورتان ، شکل پذیری با جزئیات بسیار بالایی است که در طرح ها و نقش های زینتی بسیار خوب کار می کند. ابزارهای پلی اورتان به راحتی شلیک نمی کنند ، به آرامی سوزانده می شوند و برخی از جمع آوری و تمدید نزدیک به گچ و گچ ساختمان را دارند.

سهولت اجزای پلی اورتان ابزار مونتاژ ضد Plaster و سرعت اجرای زیاد ، به همراه اقتصاد آنها ، سهولت استفاده و توانایی ایجاد طرح های مختلف ، این پلیمر را در صنعت ساخت و ساز بسیار محبوب کرده است.

 

استفاده از ابزارهای پلی اورتان در معماری و طراحی داخلی
طراحان داخلی و معماران حرفه ای در ساخت و سازهای لوکس از نقوش نصب پلی اورتان و ابزارهای نصب استقبال کرده اند و بسیاری از گروه ها در سراسر جهان طرح های تزئینی جدیدی را تولید کرده اند.

استفاده از ابزارهای پلی اورتان و ابزار گلویی به صنایع دیگر گسترش یافته است ، و این بار به جای تخت های پلی اورتان پیش ساخته ، پوشش های دیواری مجلل و حکاکی شده با ساختار پلیمرهای جدید اورتان پدید آمده است.دیوارپوش های برجسته با نقش های کلاسیک مانند کاغذ دیواری های مجلل، اما این بار با مزیت برجسته، دست طراحان داخلی را برای طرح های مجلل به سبک معماری کلاسیک باز گذاشت و تزئینات تزئینی به سبک گوتیک و کلاسیک انگلیسی و فرانسوی بازتعریف شد. فضاهای باز جدید

قیمت ابزار پلی یورتان با بهترین کیفیت

استفاده از تزیینات تزئینی پلی یورتان در استفاده به جای ابزارهای گردنی یا ابزارهای نور مخفی، قاب دیوارها و قاب های سقف و همچنین دیوارپوش های برجسته، نوعی معماری مجلل کلاسیک اروپایی را دوباره خلق کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 19443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401
نظرات
سقف کاذب البرز

سطح بالایی ساخت و ساز سقف نامیده می شود. عملکرد اصلی سقف محافظت از فضای داخلی در برابر گرما و سرما ، باد و باران است. سقف همچنین وظیفه جدا کردن طبقه های مختلف در ساخت و سازهای چندستوری را بر عهده دارد. در صنعت ساخت و ساز ، روشهای مختلفی برای پوشش سقف وجود دارد که بر موقعیت جغرافیایی سازه ، شرایط آب و هوایی و مواد موجود تأثیر می گذارد. سقف Niyazit ، لاک چند برابر ، کامپوزیت ، اسلب بتونی ، کامپوزیت ، کروم ، پرتو و بلوک ، عرشه فلزی و Uboot از جمله روشهای مختلف پوشش هستند.

سقف کاذب چیست و استفاده از آن چیست؟
سقف کاذب البرز بخشی از معماری جسم است که سطح داخلی اتاق زیر شیروانی را پوشش می دهد. سقف های دروغین به دلیل مزایای بیشمار آنها به سرعت در صنعت ساخت و ساز محبوب شده اند. مزایای اصلی سقف کاذب نصب سریع و آسان آن است. از سقف های کاذب برای پوشاندن اشیاء و وسایل در زیر سقف ، برای راهنمایی و جلوگیری از از بین رفتن رطوبت و دما ، ایجاد حجم زینتی ، روشنایی و فضای صوتی استفاده می شود.

انواع سقف های جعلی
روشهای مختلفی برای قرار دادن سقف کاذب وجود دارد و البته از مواد مختلفی برای اجرای آن استفاده می شود. سقف کاذب از دو قسمت تشکیل شده است: یک مش فلزی و یک صفحه نور. شبکه فلزی به سقف موجود وصل شده و پانل ها روی آن سوار شده اند. پنل سقفی جعلی را می توان از گچ ، چوب ، فلز ، پی وی سی ، شیشه ، کامپوزیت یا ترکیبی از این مواد تهیه کرد.

تاریخچه Knauf
Knauf یک شرکت خانوادگی آلمانی است که در اوایل دهه 1930 تأسیس شده است که بر تولید مصالح و سیستم های ساختمانی مبتنی بر گچ متمرکز است. محصولات شرکت Knauf در سطح بین المللی گسترده است و در بیشتر کشورهای جهان دارای شعب و آژانس ها هستند. Knauf از دهه 1950 در ایران مشغول به کار است و در بین کارشناسان صنعت ساخت و ساز به عنوان Knauf ایران شناخته می شود.صفحات Knauf برای ده ها سال برای ایجاد سقف های دروغین در صنعت ساخت و ساز استفاده شده است. امروز ، سقف های جعلی در ایران به نام Knauf گره خورده است ، و وقتی در مورد سقف های جعلی صحبت می کنیم ، بیشتر مردم به سقف های Knauf فکر می کنند.

سقف Knauf چیست و قیمت سقف کاذب البرز
سقف Knauf در واقع یک صفحه با اندازه مشخص است که از یک هسته گچ و سطح آن تشکیل شده است و لبه ها با کاغذ مخصوص پوشیده شده اند. به آنها تابلوهای گچ گفته می شود. برای سقف knauf از زونا با ابعاد 60 سانتی متر استفاده می شود. این کاشی های گچ به دو نوع ساده و آکوستیک ساخته شده اند. knauf سقف ساده در دو مدل با و بدون روکش تولید می شود. سقف سقف بدون پوشش را می توان نقاشی کرد که این یک ویژگی گرانبها برای ترتیب خانه است. در برخی از پانل های سقف Knauf ، قسمت پشتی پانل با آلومینیوم پوشانده شده است که برای اجرای سقف Knauf در انتقال به لوله های نصب و محیط های تاریک مناسب است.

پانل های صوتی Knauf دارای خاصیت جذب صدا هستند و از سقف جعلی Knauf نیز می توان برای آکوستیک سازی فضا استفاده کرد. در اتاق های کنفرانس ، چین یا تئاترها ، اگر به سقف سالن بدنسازی نگاه کنید ، احتمالاً متوجه سقف جعلی Knauf خواهید شد. پانل های صوتی را می توان با سوراخ های کاشی تشخیص داد.

 

اجرای سقف کاذب البرز و خرید سقف کاذب البرز

knauf سقف کاذب از دو طریق اجرا می شود. سقف knauf یکپارچه دارای ساخت و ساز بی عیب و نقص است ، سقف یکپارچه Knauf با اتصال زونا گچ با تفریق فولادی مرتبط با سقف اصلی انجام می شود. سقف یکپارچه Knauf برای سقف های حلقوی زینتی و زینتی استفاده می شود.

با این حال ، سقف کاذب شبکه Knauf از شبکه ای از ساختارهای کامل به شکل کاشی های T و گچ ساخته شده است. ابتدا قفسه با استفاده از چوب لباسی قابل تنظیم به سقف اصلی وصل می شود و سپس کاشی های گچ در داخل آن قرار می گیرند.نصب سقف کاذب Knauf به این روش سریع است و نگه داشتن سقف Knauf از این طریق بسیار آسان است.

برای مدت طولانی ، استفاده از سقف Knauf محدود به سالن ها ، ساختارهای اداری و دفاتر شرکت های بزرگ بود. با این حال ، در سالهای اخیر ، استفاده از سقف های آویزان Knauf در ساختمانهای آپارتمانی بسیار رایج شده است. یکی از سقف های جعلی Knauf در آپارتمان ها و ساختمانهای مسکونی برای دکوراسیون زینتی سقف ورودی است. استفاده از سقف سقف دریافت کننده ، ارتفاع سقف را کاهش داده و باعث مصرف انرژی می شود. از طرف دیگر ، فضای مناسبی برای روشنایی و دکوراسیون داخلی فراهم می کند. این روزها ، معماران و متخصصان دکوراسیون داخلی مدل های بسیار زیبایی را برای سقف پذیرش طراحی و اجرا می کنند.

اجرای سقف کاذب البرز
علاوه بر سقف کاذب ، Knauf دارای محصولات مبتنی بر گچ است که Knauf یکی از مشهورترین آنهاست. دیوار Knauf همان ساختار گچ Knauf را دارد و به عنوان یک دیوار پارتیشن در داخل ساخت و ساز استفاده می شود. والمن در سازه های جدید ، بازسازی و به روزرسانی ساختمانهای قدیمی ، عایق صدا و حرارتی دیوارهای بیرونی ساخت و ساز بخشی از کاربردی دیواره Knauf است.

دیوار Knauf Fireproof یک پوشش دیواری با و بدون ساختار انواع مختلفی از دیواره Knauf است که هر یک از آنها برای شرایط خاص طراحی و ساخته شده است و به کار رفته است.

مزایا و مضرات سقف کاذب knauf
محصولات Knauf همچنین دارای نقص هایی هستند که به دلیل فواید بیشمار آنها می توان نادیده گرفت. سرعت بالا و هزینه پایین اجرای Knauf مهمترین مزایای سقف ها و دیوارهای جعلی Knauf است. از طرف دیگر ، سیستم Knauf بسیار تمیزتر از کار با خرگوش و گچ است و مطمئناً به مواد کمتری ، سبک تر و با دوام تر نیاز خواهید داشت.کناف وزن مرده کمتری به سازه وارد می کند و باز کردن و تعمیر کناف برای دسترسی به نصب در زیر سقف کاذب بسیار راحت تر از سقف های گچی و رابیتس کاذب است. تزیینات تزئینی در سیستم کناف بسیار ساده تر است و در نهایت با اره گرد می توان سیستم نورپردازی سقف کناف را به راحتی اجرا کرد.

در عوض؛ برای اجرای سقف کناف به کادر حرفه ای نیاز است و بی توجهی به نکات اجرایی کناف باعث ترک خوردن و باز شدن کار می شود. سقف کناف نسبت به گچ و سقف کاذب نسبت به رابیتس مقاومت کمتری دارد و استحکام بالایی ندارد. سقف پایین کناف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد، نیاز به مراقبت مکرر دارد، در مدت زمان کوتاهی فرسوده می شود، می نشیند و رنگ پریده و کثیف به نظر می رسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 25747
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
نظرات
آجر داخلی

آجر دکوراتیو چیست؟
این آجرها نوعی دکوراسیون داخلی آجرهای نمای مورد استفاده در قسمت بیرونی ساختمانها است. از مواد نانو و پلیمری در ساختار آجرهای نمای زینتی استفاده می شود و در بیشتر موارد از یک سری از پوشش های رنگی و غیر رنگی استفاده می شود.

انواع آجرهای تزئینی بر اساس رنگ

  

  • آجرهای زینتی سفید و خاکستری (خاکستری)
  • آجرهای نمای تزئینی کرم و قهوه ای
  • آجرهای تزئینی آبی و جید

 

تنوع رنگ در آجرهای تزئینی بیش از همه آجر است. وجود این تنوع عالی در طرح ها و رنگ های آجرهای زینتی ، این محصولات را در طراحی داخلی و نمای محبوب کرده است.

انواع آجرهای تزئینی داخلی بر اساس طراحی و ابعاد
هر یک از رنگهای آجری داخلی که در بالا دیدید در ابعاد و طرح های مختلف تولید و فروخته می شود:

آجر تزئینی سفید در پشت تلویزیون
رایج ترین نوع آجر داخلی آجر سفید تزئینی است. رنگ تمیز و زیبا این آجرها باعث می شود آنها برای دیوار پشت تلویزیون (معروف به دیوار تلویزیون) مناسب باشند. چنین طرحی نیز به عنوان نمای باستانی در پشت تلویزیون نامیده می شود.

لازم به ذکر است که ساختار و بافت آجر سفید داخلی به گونه ای است که در برابر سوراخ های کار مقاومت زیادی دارد و می توانید به راحتی دستگاه هایی مانند تلویزیون ، پانل ، ساعت و رول را نصب کنید.

آجرهای داخلی باستانی در نمای کافه ها و رستوران ها
انجام آجر دکوراتیو در داخل کافه ها و رستوران ها توجه میهمانان ، مشتریان و ... انواع رنگ ها و طرح ها را در آجرهای باستانی به شما جلب می کند ، به شما امکان می دهد طرح ها و ایده های خلاقانه خود را در داخل و بیرونی پیاده سازی کنید.

علاوه بر این ، قیمت آجر داخلی نسبت به سایر مواد مانند چوب ، سنگ قابل قبول تر است و هزینه های کلی پروژه شما را پس انداز می کند.شباهت آجرهای تزئینی داخلی و آجرهای روستایی
طراحی نمای آجر دکوراتیو و رویه آن شبیه به نمای آجری روستایی است و تنوع رنگ آن به اندازه آجر روستیک است به طوری که در نماهای آجری مدرن، دکوراسیون داخلی مانند کافه ها و همچنین فضاهای نوستالژیک مانند سنتی. خانه ها استفاده می شود.

 

 

آجرهای تزئینی نمای بیرونی ساختمان ها
ویژگی ها و ساختار آجر تزئینی علاوه بر دکوراسیون داخلی برای نمای بیرونی ساختمان ها نیز مناسب است. مراکز تولید آجر تزئینی داخلی آجر آنلاین موارد زیر را برای این محصولات تضمین می کنند:


4 عامل موثر بر قیمت آجر برای دکوراسیون داخلی (دکوری)
به طور کلی قیمت آجر تزئینی داخلی نسبت به سایر مصالح و مصالح ساختمانی و نمای آجری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت آن به 4 پارامتر مهم بستگی دارد:

  • رنگ آجری
  • ابعاد آجر
  • دمای پخت در فر
  • منطقه کار
  • آجر داخلی
  • قیمت آجر سفید دکوراتیو
تعداد بازدید از این مطلب: 36123
موضوعات مرتبط: آجر داخلی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
ماربل شیت

ماربل شیت (سنگ مصنوعی)
نسل جدید دیوارپوش پی وی سی که به اسلب مرمری معروف است یکی از ابزارهای تنوع بالای آن در طرح و رنگ، کاهش هزینه، کاهش بار ساخت (وزن سبک)، نصب آسان و سریع و ... می باشد. مورد توجه معماران دکوراسیون ساختمان و فعالان مسکن قرار گرفته است. داشتن فضایی زیبا و دلنشین با طراحی مدرن امروزه یکی از خواسته های مهم مردم در هنگام خرید و یا حتی ساخت و ساز مسکونی، اداری و ... می باشد.
ورق های مرمر یکی از متریال های جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی هستند که تغییرات قابل توجهی را در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کنند. در صورت استفاده صحیح از این ورق های مرمری و هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی فضایی بسیار شیک و همراه با آرامش و روحیه در خانه ایجاد می شود که محصولات کمتری جایگزین آن می شود. به طور کلی دیوارپوش ها را می توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد که از مواد مختلفی مانند چوب، سنگ و ... و در نهایت پی وی سی ساخته می شوند. دیوارپوش ها از نظر کاربردی به سه دسته دیوارپوش اداری، تجاری و مسکونی تقسیم می شوند.(قیمت ماربل شیت)


از ویژگی های دیوارپوش PVC (ماربل شیت چیست) می توان به 100% مقاوم در برابر رطوبت، مقاومت بالا در برابر حلال ها و مواد شوینده و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت تا 85 درجه سانتی گراد، غیر قابل اشتعال در هنگام آتش سوزی، چگالی و وزن کم نسبت به مواد مشابه، بالا بودن اشاره کرد. انعطاف پذیری، عایق سرما و گرما تا حد زیادی، عایق صوتی و در نهایت قابلیت شستشو با مواد شوینده برای محیط های بهداشتی که همگی با استفاده از پنل های پی وی سی مشخص می شوند که سقف و دیوارها را بسیار مفید و ایمن می کند.

انواع دیوارپوش در طراحی

 

دکوراسیون داخلی

استفاده از انواع دیوارپوش به ویژه نسل جدید دیوارپوش پی وی سی (ورق مرمر) یکی از روش های معماری و طراحی دکوراسیون فضاها و سطوح مختلف می باشد. یکی از مزایا و ویژگی های دال های مرمر نصب و بازسازی آسان و سریع آنها می باشد. مزیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد عدم نیاز به زیرساخت برای اجرای ورق های مرمریت و در نتیجه نامرتب و کثیف نشدن فضا است. علاوه بر این، رنگ‌ها و نقش‌های متنوعی که ورق مرمر ارائه می‌دهد در کنار هزینه مناسب، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی سنگ طبیعی، سرامیک و چوب در طراحی داخلی تبدیل کرده است.
اسلب های ماربل شیت دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند و بنابراین دست شما را برای انتخاب آسانتر باز می گذارد. همچنین منحصر به فرد بودن ورق های مرمر ضد آب نیز قابل توجه است که امکان نصب آنها را در فضاهای مختلف مانند استخر و سرویس بهداشتی فراهم می کند. ضمناً با انتخاب نسل جدید دیوارپوش پی وی سی (ورق های مرمر) دیگر نگران کثیف شدن سطح آن نباشید زیرا این نوع دیوارپوش قابل شستشو بوده و در عین حال مقاومت بالایی در برابر سایش و پارگی آب دارد. و مواد شوینده هستند.

 

مزایا و  ورق های مرمر
ورق های مرمر مزایای بی شماری نسبت به نمونه های طبیعی خود دارند که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

قابل توجه یکی از مزیت های قابل توجه این ورق های مرمر روکش یکپارچه آن است که باعث می شود روکشی بدون درز و پیوسته باشد و از این روکش های دیواری می توان در پشت تلویزیون نیز استفاده کرد.جدید دیوارپوش pvc (قیمت دیوارپوش) نسل جدید به دلیل وزن سبک، نصب سریع تری نسبت به نوع طبیعی خود دارد که باعث صرفه جویی در زمان و سهولت در جابجایی می شود.

مزیت یکی دیگر از مزایای صفحات مرمر مقاومت آنها در برابر گرما و آتش است که به آنها اسلب مقاوم در برابر آتش نیز می گویند.

سنگ این دیوارپوش طرح سنگی به دلیل ضخامت کم امکان انتقال نور را فراهم می کند.

● هزینه پایین ورق های مرمر در مقایسه با روکش سنگ طبیعی مزیت دیگری است.

از نظر بهداشتی ورق های مرمر میکروب ها را جذب نمی کنند و کاملا ضد باکتری هستند.

به راحتی با آب و مواد شوینده شستشو می شود و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد.

● همچنین می توانید با خريد ماربل شيت از کاشی های مرمر در مکان هایی مانند بین کابینت ها، جلوی آسانسور و پشت تلویزیون استفاده کنید.

با توجه به تنوع طرح ها و رنگ های بسیار زیاد، انتخاب را برای افراد با سلیقه های مختلف آسان می کند.

ب ورق های مرمر کاملا ضد آب هستند و به همین دلیل به راحتی می توان از آنها در بازسازی حمام، سرویس بهداشتی، استخر و مکان های دیگر استفاده کرد.

● از آنجایی که در این دیوارپوش از مصالح ساختمانی استفاده نشده و میزان کثیفی آن بسیار کم است، به راحتی می توان از آن برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار استفاده کرد.

● نسبت به نرخ طبیعی خود استهلاک کمتری دارد.

پوشش گاهی اوقات از این آستر به عنوان عایق صدا نیز استفاده می شود.

دیوار این دیوارپوش در برابر ضربه و فشار نیز کاملا مقاوم است.

اسلب های مرمر را می توان در اندازه های کوچک و بزرگ استفاده کرد.

از آنجایی که نیازی به نجاری ندارد، می توان از آن در ساختمان های جدید نیز استفاده کرد.È برای دیوارهای قوسی نیز می توان از ورق های مرمر استفاده کرد.

  

انواع کاربردهای نسل جدید دیوارپوش پی وی سی
بین کابینت ها

کاشی مرمری بین کابینت ها روی دیوار پشت سینک، گاز یا کانتر و به طور کلی تمام فضای خالی روی دیوار و بین کابینت آشپزخانه کار کنید. در برخی از آشپزخانه ها این فضا تنها جایی است که از دیوار آشپزخانه خالی است و با تزیین صحیح و با مصالح مناسب در نهایت می توانید آشپزخانه خود را بزرگتر و بازتر جلوه دهید.
این ورق های مرمر دارای ویژگی هایی هستند که آنها را به جایگزینی ایده آل برای کاشی تبدیل می کند. برخی از ویژگی ها عبارتند از:

این ورق ها کاملا ضد آب بوده و از نظر رطوبت بین کابینت ها مشکلی ایجاد نمی کنند و حتی می توانید این ورق ها را با انواع مواد شوینده شستشو دهید.
● این ورق ها را می توان با خیال راحت در پشت محدوده و بین کابینت ها نصب کرد. زیرا این دیوارپوش ها در برابر حرارت مستقیم تا 85 درجه سانتیگراد مقاوم هستند.
ب ورق های مرمر را می توان به راحتی بر روی هر سطحی با کمک چسب مخصوص نصب کرد.
جدید نسل جدید ورق های پی وی سی (ورق های مرمر) دارای روکش UV هستند و همین امر باعث درخشش این محصولات می شود.

  

 

پشت تلویزیون

نسل جدید دیوارپوش پی وی سی (ورق مرمر) کاربردهایی مانند دویدن پشت تلویزیون (TV ROOM) دارد. ورق های مرمر دارای یک پوشش UV هستند که باعث درخشش ورق می شود و فضایی منحصر به فرد در پشت تلویزیون ایجاد می کند که با مواد دیگر اصلا قابل مقایسه نیست.

قیمت ماربل شیت
ماربل شیت به ضخامت 4 میلی متر.
نوع اول با ضخامت 2 میل و قیمت ارزانتر و قابلیت عبور نور و نور را دارد و نوع دوم ضخیم تر و قوی تر است. یکی از پرتقاضاترین دیوارپوش ها، ورق مرمریت بین کابینت است که قیمت آن بسته به ضخامت محصول متفاوت است.(آذران پلاستیک)

 

 

خط تولید کننده ماربل شیت (PVC).
ورق های پی وی سی مرمر یک طرح سنگی است که بیشتر به سنگ مصنوعی معروف است و می توان گفت یکی از محبوب ترین محصولات دکوراسیون داخلی است.

این ورق ها بیشتر به دلیل طرح های سنگی خود شناخته می شوند، در حالی که رنگ های متنوعی نیز دارند و در طرح های چوبی ساده با رنگ های متنوع و طرح های کاغذ دیواری موجود می باشند.(آذران پلاستیک)

این ماده عمدتاً در استخرهای چشمه، کلوپ ها، ساختمان های اداری، هتل ها و ایستگاه های مترو استفاده می شود و به طور کلی مناسب ترین متریال در یک محیط مرطوب محسوب می شود.

دلیل محبوبیت ورق های مرمر را می توان یک تکه و بدون درز دانست، بنابراین استفاده از این ورق ها برای دیوار می تواند زیباتر از سایر دیوارپوش ها باشد.

خط تولید سنگ مرمر در دو مدل تولید می شود و ضخامت محصول 1-8 میلی متر می باشد.

 

ماربل شیت، هر آنچه باید بدانید

ماربل شیت، طراحی ساختمان‌های لوکس

ماربل شیت

آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد ماربل شیت در دکوراسیون داخلی

چگونه با ماربل شیت نمای داخلی زیبا بسازیم؟

هر آنچه که باید درباره ماربل شیت بدانید

آشنایی با سنگ ماربل شیت

هر آن چیزی که باید درباره دیوارپوش ها بدانید

توضیحاتی در مورد ماربل شیت

راهنمای خرید ورق های ماربل شیت +قیمت

ماربل شیت نسل جدید دیوارپوش های دکوراسیون داخل

چرا ماربل شیت بهتر است از دیوارپوش های سنگی است؟

بکارگیری ماربل شیت برای دیوارپوش و سقف کاذب

ماربل شیت نوع جدیدی از دیوارپوش

 

1ap 2ap

 

سنگ مصنوعی ماربل شیت

دیوارپوش | قیمت و خرید انواع دیوارپوش پی وی سی مدرن آذران

آموزش مباحث مربوط به بیتکوین

چرایی اهمیت آموزش ارز دیجیتال در دنیای امروز

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن و شرح مزایا و معایبش

سنگ ماربل شیت

سنگ مرمر پی وی سی

روکش دیوارپوش کامپوزیت

پوستر دیواری سه بعدی

خرید کفپوش pvc و مزایای آن

طراحی و بازسازی خانه

پارتیشن PVC

سقف کاذب چیست

استون شیت

سنگ مصنوعی

ورق ماربل شیت

قیمت آجر داخلی

خرید دیوارپوش

انواع دیوارپوش

ابزارهای پلی اورتان

سقف کاذب البرز

آجر داخلی

ماربل شیت

سقف کاذب

دیوارپوش

دیوارپوش پی وی سی

ماربل شیت

بازسازی خانه

دیوارپوش چیست؟

بازسازی خانه

ماربل شیت

دیوارپوش چیست؟

سقف کاذب

دیوارپوش

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

پارتیشن شیشه ای

ماربل شیت

کاربرد سقف کاذب

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن

پی وی سی ماربل شیت

ماربل شیت طرح چوب

تولید کننده دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش

استون شیت

دیوارپوش های ام دی اف

کاربرد سقف کاذب چیست

آجر دکوراتیو

ماربل شیت PVC

سقف کاذب کناف

دیوارپوش چیست

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ معرفی انواع آن و شرح مزایا

دیوارپوش

سقف کاذب

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

پارتیشن شیشه ای

ماربل شیت

سنگ مرمر

کاربرد دیوارپوش ماربل

دیوارپوش ماربل شیت

بازسازی دکوراسیون داخلی

پارتیشن شیشه ای

استون شیت

سقف کاذب

دیوارپوش

تولید کننده ماربل شیت

انواع دیوارپوش

سقف کناف

فروش دیوارپوش در تهران

دیوارپوش

ماربل شیت

آجر داخلی

اسلب های ماربل

ماربل شیت و قیمت ماربل شیت

کالکشن دیوارپوش کامپوزیت و فایبرگلاس

دیوارپوش آجر پلیمری

بازسازی خانه

سقف کاذب پلاست

ورق ماربل شیت

دیوارپوش پی وی سی

بازسازی خانه

ورق ماربل شیت

با مزایا و معایب ورزش ای ام اس EMS به طور کامل آشنا شوید

دیوارپوش

دیوارپوش ها

تعداد بازدید از این مطلب: 13840
موضوعات مرتبط: ماربل شیت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
سقف کاذب

این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف وصل شده است و ساخت و ساز اصلی بار آن را تحمل می کند. از سقف های کاذب برای عایق بندی سقف صدا و گرما ، روشنایی زینتی و سیم کشی تاسیسات استفاده می شود و در بیشتر خانه ها امروزه می توان نمونه های مختلفی را مشاهده کرد.

این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد ، به طوری که برای جلوگیری از ایجاد یک فضای محدود و باریک ، لازم نیست به دیوار بروید. امروز ، ایجاد ایده های جدید طرح های متنوعی را برای سقف های جعلی ارائه می دهد که می توانند به طعم و دکوراسیون مورد نظر انتخاب شوند.

طراحی سقف های دروغین یکی از جذاب ترین مضامین معماری است. استفاده از این نوع سقف می تواند یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد کند. این سقف ها با یک طراحی منحصر به فرد و جذاب ، دکوراسیون را زیباتر می کنند و جلوه ای متفاوت می بخشد. یکی از ویژگی های خاص سقف کاذب این است که می توان از آن برای روشنایی و نمایش یک فضای تزئینی و دنج استفاده کرد.

 

   

 

بعضی اوقات از سقف کاذب برای تأکید بر یک نقطه در خانه ، به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده می شود که یک ایده بسیار جالب و چشمگیر است. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و باعث کانون توجه می شود. از سقف های دروغین نه تنها برای پوشاندن سقف اتاق بلکه برای سقف حمام و توالت نیز استفاده می شود.

سقف هایی که در این قسمت از خانه قرار می گیرند ، اساساً ضد آب هستند و در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی دارند. سقف های کاذب مورد استفاده برای مناطق مرطوب از PVC ساخته شده است.

سقف های کاذب نوع جدیدی از پوشش است که امروزه بیشتر مردم از آن استفاده می شوند و از آن برای تزئین خانه خود استفاده می کنند.این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری است و ساختار آن در گیاه نصب شده است.

سقف جعلی از مواد بسیار سبک ساخته شده است و قاب به دیواره های مجاور چسبانده می شود تا به دیوار سکته های زلزله قوی آسیب نرساند.

سقف از PVC ، آهن ، گچ ، چوب ، فلز ، تالک ، آلومینیوم ، آهن ، کامپوزیت ، صفحات فلزی روکش دار یا ترکیبی از این مواد ساخته شده است. با این مقدمه ، علاوه بر این مقاله از سازنده ، به ما بپیوندید تا با انواع سقف های دروغین و کاربردهای آنها در دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

   

بهترین تولید کننده سقف کاذب، شرکت مهندسی معماری نور مدرن در سال 1388 فعالیت خود را در کشورمان ایران آغاز کرد. این شرکت کلیه خدمات طراحی پلان، نما، داخلی، نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی لوکس (اداری، تجاری، مسکونی، ویلا، مشاع و فضای سبز)، از فونداسیون تا چیدمان را در سبک های مختلف و با بهترین و بهترین ها ارائه می کند. مواد مدرن .پیشنهادات با کارکنان حرفه ای.
لازم به ذکر است این مجموعه دارای کارخانه تولید مصنوعات چوبی، کابینت (ممبران، هایگلاس، مدیاپن)، کمد دیواری، گچبری، دکور مغازه و تولید انواع سقف کاذب، آینه دکوراتیو و فانتزی می باشد. همچنین یکی از خدمات این شرکت فروش کلیه محصولات دکوراسیون داخلی اعم از پرده، کاغذ دیواری، لمینت، شیرآلات، سرامیک، لوستر و مانند آن می باشد.

 

مزایای استفاده از سقف جعلی
سقف های کاذب قابل جابجایی هستند و هزینه های اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود.
این سقف نقش مهمی در جذب صدا دارد ، بنابراین از انتقال نویز بین کف جلوگیری می کند.
سقف های کاذب آسان برای تعمیر هستند.
این سقف لوله ها و سیم هایی را که از پشت بام اصلی عبور می کنند ، پوشش می دهد.
اجرای سقف های دروغین نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. زیرا از از بین رفتن انرژی برای گرمایش و سرمایش جلوگیری می کند.(قیمت ماربل شیت)
استفاده از سقف های کاذب می تواند نورپردازی بسیار خوبی را در فضای مورد نظر پیاده سازی کند.
اگر به درستی پوشانده شود ، در برابر شرایط بسیار نامطلوب مقاومت خواهد کرد.
تخمگذار عایق حرارتی و قرار دادن سقف کاذب بدون درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.

مضرات استفاده از سقف کاذب

  

  • سقف های کاذب کمی ارتفاع اتاق را کاهش می دهد زیرا در زیر سقف اصلی نصب شده است.
  • این نوع سقف کوتاه است و نیاز به مراقبت دارد.
  • بعد از چند سال سقف گرد و غبار و رنگ پریده می شود.
  • استحکام و دوام این سقف مانند سقف اصلی نیست و در اثر بلایای طبیعی می تواند از بین برود.
  • قیمت سقف كاذب 
  • سقف كاذب pvc  
  • سقف کاذب 60در60 

 

انواع سقف های جعلی
سقف کاذب ربیتز
سقف Rabitz یکی از رایج ترین انواع سقف های کاذب است.Rabitz نوعی ورق شبکه گالوانیزه است که با سیم تقویت شده به زیر شبکه متصل می شود. Rabitz در دو نوع ، تسکین و مسطح ، نوع تسکین یافته برای دهانه های بزرگ و مسطح برای دهانه های کوچک ساخته شده است.(قیمت دیوارپوش)

ساخت سقف رواتز از زاویه ، تقویت و لایه فوقانی (ورق های شبکه گالوانیزه) تشکیل شده است. مزایای این نوع سقف شامل دسترسی آسان به مواد ، طرح های مختلف و سرعت اجرای مناسب است. علاوه بر مزایای ذکر شده ، این سقف همچنین دارای مضراتی مانند مصرف زیاد گچ ، وزن بالا ، سرعت اجرای کم و محدودیت های زمانی گچ است.

knauf یک سقف کاذب
knauf سقف را می توان در بیشتر ساختمانهای امروزی مشاهده کرد و به شکل پانل های گچ مسطح به سقف اصلی قرار می گیرد. این سقف در دو مدل از سقف کاذب knauf یکپارچه و شبکه knauf false اجرا شده است. سقف جعلی یکپارچه Knauf از تفریق فولادی سبک ساخته شده است که روی آن پانل های گچ نصب شده است.

 

اما سقف کاذب جعلی Knauf شامل سازه های محافظ و زونا سقف به شکل یک شبکه است که با یک چوب لباسی به سقف اصلی وصل می شوند. این سقف بسیار سبک است و قیمت آن ارزان است. علاوه بر این ، این نوع سقف نباید نقاشی شود و به راحتی نگهداری می شود. سقف Knauf در دو نوع تزئینی و ساده طراحی و ساخته شده است.(آذران پلاستیک)

 

   

    

  

  

 

 

سقف های کاذب با پانل های گچ پیش ساخته
سقف از قسمتهای آلومینیومی و گچ ساخته شده است. می توان طرح های مختلفی را ایجاد کرد و قسمت هایی از سقف های کاذب را با پانل های گچ نصب کرد و با بازیابی جزئی می توان آنرا رنگ کرد. این سقف از مقاومت بالایی برخوردار است و سازگار با محیط زیست است.علاوه بر این، ایمنی آن در برابر زلزله بالا است و اجرای آن سریع و آسان است.(آذران پلاستیک)

تعداد بازدید از این مطلب: 20924
موضوعات مرتبط: سقف كاذب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
دیوارپوش

پوشش های دیواری PVC ، پوشش های دیواری Mediapan و پوشش های دیواری سنگی مصنوعی امروزه به عنوان یک جایگزین مناسب و زیبا برای کاغذ دیواری در فضاهای مسکونی و تجاری بسیار محبوب است. پوشش دیواری PVC سه بعدی به دلیل طراحی و برجستگی های جذاب ، توانایی روشنایی بسیار جذاب و زیبایی دارد. این ویژگی ، به ویژه در محیط های تجاری ، می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند و در خانه می تواند حس منحصر به فرد بودن را ایجاد کند. تنوع پوشش دیواری PVC در بازار ایران بسیار زیاد است. بسته به ماده و نوع پوشش دیواری ، قیمت آن نیز متفاوت است. پوشش های دیواری PVC موجود شامل پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه ، پوشش های دیواری معمولی PVC و پوشش دیواری سه بعدی است. مهمترین عامل برای تعیین قیمت پوشش دیوار ، وزن آن است. انتخاب بهترین پوشش خرید دیوار موضوعی است که همیشه ذهن خریدار را اشغال می کند. در بسیاری از موارد ، خریدار به دلیل تنوع محصولات بازار و قیمت های مختلف ، نمی تواند هنگام انتخاب بهترین پوشش دیواری ، تصمیم صحیحی بگیرد. به عنوان یک اصل اول ، باید در نظر داشت که هرچه پوشش دیوار سنگین تر باشد ، میزان مواد مصرفی بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود. دوم ، نوع رنگ پوشش دیواری باید در نظر گرفته شود. رنگ غلاف دیواری و همان لایه فوقانی به شکل مهر و موم های گرم و برچسب ها یا پوشش های دیواری روکش شده در بازار موجود است. پوشش دیواری روکش شده بالاتر از سایر موارد است. همچنین آخرین موردی که باید در نظر بگیرید مقاومت ضربه ای از پوشش دیوار است. پوشش های دیواری معمولی نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و به راحتی می توانند با کوچکترین ضربه غوطه ور شوند و به طور طبیعی قیمت آنها بسیار ارزان تر از پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه است.به عنوان آخرین نکته ، احتمال شستشو ، که می تواند بر قیمت پوشش دیوار تأثیر بگذارد ، باید در نظر گرفته شود.

   


ویژگی های Impact PvC -Deptant در مقایسه با پوشش دیواری MDF می تواند مقاومت در برابر رطوبت (ضد آب) ، عایق صدا ، طراحی در رنگ های مختلف ، ضریب احتراق اقتصادی ، کم و سبک و نصب سریع باشد. پوشش دیواره ضربه تا 30 ٪ عایق صوتی بیشتر از سایر انواع پوشش های دیواری معمولی است. برای این منظور ، از پوشش های دیواری مقاوم در برابر ضربه می توان برای عایق صوتی روی دیوارهای خانه استفاده کرد. همچنین ، پوشش دیواری مقاوم در برابر ضربه قبل از آتش سوزی مشتعل نمی شود. با توجه به مواد مورد استفاده در برابر هر آتش سوزی ، مواد پوشش دیواری فقط جمع می شوند و در این حالت از آتش جلوگیری می شود. همچنین ، هنگامی که دیوار ساختمان مرطوب است ، زیرا پوشش دیوار PVC کاملاً ضد آب است ، این مشکل را می توان با کمترین قیمت و حداکثر سرعت نصب حل کرد. انواع طرح ها و رنگ های این محصول می تواند برای هر طعم و مزه مناسب باشد.

انواع پوشش های دیواری موجود در بازار ایران را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

 

پوشش های دیواری PVC اغلب در فضای اداری یا تجاری و پوشش دیواری سه بعدی در خانه استفاده می شود. پوشش های دیوارپوش pvc در دو نوع موجود است که مقاوم در برابر Imprary و Impact است ، و پوشش دیواری سه بعدی نیز در پوشش های مختلف دیواری PVC جمع و جور ، پوشش دیواری سه بعدی MDF یا چوب و پوشش دیواری فوم سه بعدی نیز موجود است. انواع دیگر پوشش های دیواری شامل پوشش های دیواری بتونی است. بسته به مواد ، رنگ و پوشش انواع مختلف پوشش دیواری ، قیمت آن متفاوت است.
اما با توجه به ترتیب داخلی ، می توان از انواع پوشش دیواری PVC در کلیه فضاهای داخلی و خارجی (نمای ساختمانها) ساختمان استفاده کرد.البته نصب پوشش دیواری PVC در نمای ساختمان کمی متفاوت از نصب پوشش های دیواری در داخل ساختمان است و معیارهای فنی متصل به چسب باید مشاهده شود.

  

پوشش دیواری سه بعدی
پوشش دیواری سه بعدی نسل جدیدی از پوشش های دیواری زینتی است که یک جایگزین مناسب و زیبا برای سایر پوشش های دیواری مانند تصاویر پس زمینه ، MediaPoint ، ساخت سنگ به عنوان یک سنگ باستانی است. پوشش دیواری سه بعدی مطابق جنس آنها طبقه بندی می شود. اما پوشش دیواری سه بعدی را می توان به دو دسته اصلی ، جامد و توخالی تقسیم کرد. غلاف جامد روی دیوار معمولاً از PVC یا MDF فشرده شده ساخته شده است. با توجه به اینکه ابعاد ورق استاندارد است ، بنابراین ، ابعاد صفحه دیواره سه بعدی 120 در 240 سانتی متر است. از دستگاه CNC برای تهیه پوشش دیواری 3D MDF یا پوشش دیواری 3D PVC استفاده می شود. هرچه پانل ضخیم تر باشد ، عمق پشته ها بیشتر و البته طبیعی است که هر صفحه بسیار بالاتر باشد. انواع دیگر پوشش های دیواری سه بعدی شامل پانل های توخالی است که معمولاً از PVC ساخته می شوند. از قالب پلاستیکی ویژه برای تهیه پوشش دیواره PVC سه بعدی استفاده می شود. ابعاد پوشش دیواره PVC 3D 50 در 50 سانتی متر یا 70 در 70 سانتی متر است و در دو نوع عقب چسب و معمولی در دسترس است. همچنین پوشش های دیواری با کف چسبنده یا ساده تولید می کند که در واقع ارزانترین نوع پوشش دیواری سه بعدی است. پوشش های دیواری فوم معمولاً بین کابینت های آشپزخانه استفاده می شود. پوشش دیواری سه بعدی نوعی پوشش دیواری PVC است. در اصل ، پوشش های دیواری به صورت کاشی تولید و فروخته می شوند. حمل و نقل آسان و سهولت نصب دلایل تهیه پوشش دیواری کاشی کاری است.کاشی دیوار دارای سطح بسیار برجسته ای است که باعث حالت سه بعدی می شود. برآمدگی سطح دیوارپوش سه بعدی از 1 تا 4 سانتی متر متغیر است و بسته به طرح آنها متفاوت است. بنا به سلیقه خریدار حدود 100 نوع پوشش مختلف با رنگ های مختلف بر روی دیوار سه بعدی دیوارپوش به صورت وکیوم قرار می گیرد. دیوارپوش MDF سه بعدی نیز قابل رنگ آمیزی است.


قبل از اجرای دیوارپوش های پی وی سی و دیوارپوش های سه بعدی، گچ کاری و زیرسازی نقش اساسی دارد و دوام و کیفیت چسب استفاده شده بسیار مهم است. از آنجایی که دیوارپوش سه بعدی به صورت کاشی با ابعاد مختلف عرضه می شود، نصب آن با ابعاد مختلف کمی متفاوت است. اما اساس کار شباهت زیادی به کاشی کاری با چسب مخصوص دارد.برش کاشی دیوار پی وی سی نیز به راحتی انجام می شود و به طور کلی سرعت کشیدن دیوارپوش بسیار بالاست.
نورپردازی دیوارپوش ها جلوه زیبایی آن را دو چندان می کند. با توجه به اینکه انواع دیوارپوش های سه بعدی در 50 رنگ مختلف ارائه می شود اما بهترین انتخاب برای دیوارپوش ها رنگ سفید است. زیرا می توان با نورپردازی با رنگ دلخواه رنگ های متنوعی را در فضا ایجاد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 8636
موضوعات مرتبط: دیوارپوش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401
نظرات
جراحی شکم

مجسمه شکمی و مسطح چیست و عوارض جانبی و مزایای آن چیست؟
شکمی و مجسمه سازی در طرفین چیست؟
جراحی شکم و مفاصل به یکی از محبوب ترین عملیات زیبایی شناختی تبدیل شده است. چاقی و چربی ذخیره شده در معده و مفاصل یکی از بهترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل برای کاهش زیبایی بدن است. با توجه به استعداد بالا برای چربی ذخیره سازی، این قسمت لایه های چرب محلی را جمع می کند و باعث مشکلات بسیاری می شود. اولین گام مورد نیاز برای داشتن یک معده ایده آل و باسن به طور منظم ورزش و رژیم غذایی متعادل است. با این حال، برخی افراد ممکن است قادر به انجام این کار به دلیل مشکلات مختلف یا محدودیت های فیزیکی باشند. در چنین مواردی، بهترین انتخاب، اعتقاد به دو طرف و معده است. بهترین راه برای حذف چربی موضعی و مقاوم در منطقه معده و مفصل و به دست آوردن ظاهر عضلانی و مطلوب، انجام ویزا در این منطقه است.

یک مسئله مهم که باید در نظر گرفته شود این است که مجسمه سازی بدن و تضعیف معده و باسن جایگزین کاهش وزن نیست و اگر شما دارای اضافه وزن و چاقی هستید، موثر نخواهد بود. بنابراین، نامزد مناسب برای بدن بدن در این منطقه باید وزن مناسب داشته باشد یا بخش قابل توجهی از چربی را با روش های طبیعی قبل از جراحی کاهش دهد.

روش های مختلف پیکر تراشی شکم و جانبی
روش های مختلفی برای از بین بردن چربی انباشته شده در ناحیه معده و ایجاد تناسب اندام در این منطقه استفاده می شود. هر یک از این روش ها برای یک گروه خاص مناسب است و جراح باید روش مناسب برای فرد را انتخاب کند. لیپوساکشن، پیکر تراشی غیرتهاجمی لوازم آرایشی و بهداشتی یا شکستگی به طور معمول برای از بین رفتن شکم استفاده می شود.

مجسمه شکمی با لیپوساکشن
هنگامی که آنها مجسمه سازی کلمه را می شنوند، بسیاری از مردم معمولا از لیپوساکشن فکر می کنند.لیپوساکشن یکی از اولین روش های مورد استفاده برای حذف چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن است. این تمرین در بسیاری از موارد استفاده می شود، اما ممکن است برخی از معایب وجود داشته باشد. به همین دلیل، هنگام انتخاب باید مراقب باشید. در این روش چربی های ذخیره شده از بدن با کمک کانول مکش استخراج می شوند.

مجسمه شکمی و بال با لیپومیک
اگر پوست شکم انسان دارای انعطاف پذیری کافی باشد، استفاده از روش لیپاتیک برای مجسمه سازی شکم ایده آل ترین انتخاب است. چربی برداشته شده توسط روش لیپاتیک به صورت مایع به دلیل استفاده از کانول ارتعاشی تخلیه می شود و سطح پوست پس از جراحی کاملا صاف خواهد بود. پیشنهاد برای استفاده از لیپاتیک برای بدن های شکمی و صاف توسط جراح تعیین می شود.

مجسمه شکمی و پیکر تراشی شکم و پهلو  و عوارض جانبی و مزایای آن چیست؟
شکمی و مجسمه سازی در طرفین چیست؟
جراحی شکم و مفاصل به یکی از محبوب ترین عملیات زیبایی شناختی تبدیل شده است. چاقی و چربی ذخیره شده در معده و مفاصل یکی از بهترین مشکلات و یکی از موثرترین عوامل برای کاهش زیبایی بدن است. با توجه به استعداد بالا برای چربی ذخیره سازی، این قسمت لایه های چرب محلی را جمع می کند و باعث مشکلات بسیاری می شود. اولین گام مورد نیاز برای داشتن یک معده ایده آل و باسن به طور منظم ورزش و رژیم غذایی متعادل است. با این حال، برخی افراد ممکن است قادر به انجام این کار به دلیل مشکلات مختلف یا محدودیت های فیزیکی باشند. در چنین مواردی، بهترین انتخاب، اعتقاد به دو طرف و معده است. بهترین راه برای حذف چربی موضعی و مقاوم در منطقه معده و مفصل و به دست آوردن ظاهر عضلانی و مطلوب، انجام ویزا در این منطقه است.توجه: برای دریافت هزینه صحیح، شما باید از مشاور دکترای آنلاین بازدید کنید.

 

 

آیا نظر یا سوال دارید؟ اینجا کلیک کنید و به پایین این صفحه بروید تا سوالات بپرسید

یک مسئله مهم که باید در نظر گرفته شود این است که مجسمه سازی بدن و تضعیف معده و باسن جایگزین کاهش وزن نیست و اگر شما دارای اضافه وزن و چاقی هستید، موثر نخواهد بود. بنابراین، نامزد مناسب برای بدن بدن در این منطقه باید وزن مناسب داشته باشد یا بخش قابل توجهی از چربی را با روش های طبیعی قبل از جراحی کاهش دهد.

عجیب و غریب از شکم و لبه ها

روش های مختلف مجسمه شکمی و جانبی
روش های مختلفی برای از بین بردن چربی انباشته شده در ناحیه معده و ایجاد تناسب اندام در این منطقه استفاده می شود. هر یک از این روش ها برای یک گروه خاص مناسب است و جراح باید روش مناسب برای فرد را انتخاب کند. لیپوساکشن، لیپوساکشن و جراحی شکمی لوازم آرایشی و بهداشتی یا شکستگی به طور معمول برای از بین رفتن شکم استفاده می شود.

ویدئو برای آموزش مجسمه شکمی با روش لیپوساکشن

مجسمه شکمی با لیپوساکشن
هنگامی که آنها مجسمه سازی کلمه را می شنوند، بسیاری از مردم معمولا از لیپوساکشن فکر می کنند. لیپوساکشن یکی از اولین روش هایی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. این عمل در بسیاری از موارد استفاده می شود ، اما ممکن است برخی معایب ایجاد شود. به همین دلیل ، باید هنگام انتخاب مراقب باشید. در این روش چربی های ذخیره شده با کمک کانول مکش از بدن استخراج می شوند.

عمل جراحی شکم

یک مجسمه شکمی و بال با لیپومی
اگر پوست شکم انسان دارای خاصیت ارتجاعی کافی باشد ، استفاده از روش لیپوماتیک برای مجسمه سازی شکم ایده آل ترین انتخاب است.چربی برداشته شده به روش لیپوماتیک به لطف استفاده از کانول لرزش به صورت مایع تخلیه می شود و سطح پوست بعد از عمل کاملاً صاف خواهد بود. پیشنهاد استفاده از لیپوماتیک برای اجسام شکمی و مسطح توسط جراح تعیین می شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 621
برچسب‌ها: پیکر تراشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401
نظرات

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید