فیلتر لانه زنبوری
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 126
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3609
:: بازدید ماه : 8121
:: بازدید سال : 45973
:: بازدید کلی : 1671873
فیلتر لانه زنبوری

فیلترهای لانه زنبوری با محیط شیشه میکروفایبر یا مخلوطی از شیشه میکروفایبر و پلی استر مرغوب تولید می شود و برای حفظ «تاها» به صورت بسته رسانه ای در قاب ها (انواع و اندازه های مختلف)، اطراف فیلتر داخل قاب نصب می شود. با پلی اورتان چسب ها، ذوب داغ، سیلیکون، رزین یا در صورت لزوم چسب های حرارتی برای انتشار غیر هوا پوشانده و مهر و موم شده است.
بافت بسیار ریز و ظریف مدیا در فیلترهای لانه زنبوری یکنواخت بوده و با "چین"های فشرده خود باعث استحکام بیشتر و افزایش جذب گرد و غبار بسیار ریز می شود بستر در فیلترهای معمولی یا ضد گرما در فیلترهای حرارتی است که برای اطمینان از عایق محفظه فیلتر استفاده می شود.


قاب فیلتر ام دی اف، چند لایه، گالوانیزه، آلومینیومی، لانه زنبوری ضد زنگ در اندازه های مختلف بنا به درخواست مشتری موجود می باشد.
فیلترهای لانه زنبوری با توجه به قابلیت جذب ذرات اتمسفر و گرد و غبار (بر اساس استاندارد 52/76 اشری) به سه گروه طبقه بندی می شوند.گروه اول شامل فیلترهای لانه زنبوری با راندمان 65-60 درصد، گروه دوم با راندمان 80-85 درصد و گروه سوم با راندمان 90-95 درصد هستند که از نظر ظاهری یکسان هستند اما کاغذ فیلتر استفاده شده در آن دارای مشخصات فنی می باشد. متفاوت است کاغذ صافی یا مدیای مورد استفاده در فیلترهای لانه زنبوری از میکروفایبر یا ترکیبی از فایبرگلاس و پلی استر ساخته شده است که پس از تا شدن توسط دستگاه تاشو مدیا به صورت زیگزاگ یا آکاردئونی از طریق فویل های تا شده ای که قبلاً از تاشو فویل آلومینیومی تا شده است. ماشین تهیه می شود و تقسیم کننده یا جداکننده نامیده می شود و در کنار رسانه تا شده قرار می گیرد که در این حالت به آن مود یا پکیج می گویند.

فیلترهای لانه زنبوری دارای یک لاستیک آب بندی در یک طرف هستند که پس از نصب در فیلتر خانه، این لاستیک از رسیدن هوای فیلتر نشده به جایی که فیلتر هوای تمیز دارد جلوگیری می کند.
فیلترهای لانه زنبوری با توجه به قابلیت جذب ذرات اتمسفر و گرد و غبار (بر اساس استاندارد 52/76 اشری) به سه گروه طبقه بندی می شوند. گروه اول شامل فیلترهای لانه زنبوری با راندمان 65-60 درصد، گروه دوم با راندمان 80-85 درصد و گروه سوم با راندمان 90-95 درصد هستند که از نظر ظاهری یکسان هستند اما کاغذ فیلتر استفاده شده در آن دارای مشخصات فنی می باشد. متفاوت استکاغذ صافی یا مدیا مورد استفاده در فیلترهای لانه زنبوری از میکروفایبر یا ترکیبی از فایبر گلاس و پلی استر ساخته شده است که پس از تا زدن توسط دستگاه تاشو مدیا به صورت زیگزاگ یا آکاردئونی از میان فویل های تا شده که قبلاً توسط دستگاه برای تا کردن آلومینیوم تا شده است. فویل تهیه می شود و به آن تقسیم کننده یا جداکننده می گویند و در کنار رسانه های تا شده قرار می دهند که در این حالت به آن مد یا پکیج می گویند.

فیلترهای لانه زنبوری دارای یک لاستیک درزگیر در یک طرف هستند که پس از نصب در فیلتر خانه، این لاستیک از رسیدن هوای فیلتر نشده به جایی که فیلتر هوای تمیز دارد جلوگیری می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 170
برچسب‌ها: فیلتر لانه زنبوری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید