دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3649
:: بازدید ماه : 8161
:: بازدید سال : 46013
:: بازدید کلی : 1671913
ترید ارز دیجیتال با گوشی

 با وجود نوسانات زیاد بازار ارزهای دیجیتال، دسترسی به صرافی ها در هر زمانی از شبانه روز تفاوت قابل توجهی در نتیجه تراکنش ها ایجاد می کند. معامله گران روزانه از فراز و نشیب های لحظه ای یا ساعتی ارز استفاده می کنند و دسترسی به صرافی ها برای آنها حیاتی است. با این حال، همیشه نمی توان با استفاده از سیستم کامپیوتری به صرافی های فیزیکی یا حتی صرافی های آنلاین رفت. بازاریابان به ابزاری نیاز دارند که همیشه در دسترس باشد و چه ابزاری بهتر از گوشی های هوشمندی که همیشه همراه ما هستند.

علاقه و استقبال شدید معامله گران بازار باعث ایجاد اپلیکیشن های مختلفی برای معامله ارز دیجیتال با گوشی شده است. اما سادگی استفاده از تلفن همراه نباید شما را گمراه کند. بازار ارزهای دیجیتال پیچیدگی های خاص خود را دارد و استفاده از گوشی به معنای از بین رفتن این پیچیدگی ها نیست. شما باید مایل به تجارت باشید. این یعنی داشتن اطلاعات خوب در مورد بازار و شناخت انواع معاملات. در ادامه این مقاله با روش های خرید و فروش تلفن همراه و نکات خرید و فروش تلفن همراه آشنا خواهید شد.

ارز دیجیتال را با گوشی خود معامله کنید
تا صد سال پیش فروشنده یا خریدار در تالارهای بورس گرد هم می آمدند و پس از مذاکره معامله می کردند.با الکترونیکی شدن صرافی ها، فروشندگان و خریداران نیز سالن های صرافی ها را ترک کردند و پشت لپ تاپ و کامپیوتر خود نشستند.

اکنون وارد عصر جدیدی شده‌ایم و سطح پذیرش تجارت ارز دیجیتال از تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است. این دوران نه تنها به لطف اپیدمی تلفن همراه آغاز شد، بلکه دلیل اصلی تغییر ماهیت بازار بود. صرافی هایی که در زمینه تراکنش های ارز دیجیتال و ارز فعال بوده اند دیگر برای مدتی فعال نیستند و به صورت شبانه روزی معامله می کنند.

بر این اساس ماهیت تراکنش در بازار ارزهای دیجیتال نیز تغییر کرده است. یک معامله گر نمی تواند به سادگی پشت یک سیستم کامپیوتری بنشیند و بازار را برای مدت زمان مشخصی تماشا کند. امروزه، معامله گران از لپ تاپ یا رایانه برای طراحی استراتژی های معاملاتی خود استفاده می کنند. اما بهترین گزینه برای نظارت بر قیمت ها و انجام معاملات تلفن همراه است. با تلفن همراه از سحر تا نیمه شب به بازار دسترسی دارید. در این راستا ابزارهای مختلفی مانند استاپ ضرر و آستانه هشدار در اختیار معامله گران قرار می گیرد تا معامله مناسب را در زمان مناسب انجام دهند.برای تجارت با تلفن همراه، باید به یک برنامه خوب دسترسی داشته باشید.

ویژگی های یک برنامه مناسب معاملات ارز دیجیتال
بهترین اپلیکیشن های تجارت ارز دیجیتال به شما امکان می دهند ارز فیات یا (همان ریال) را به حساب صرافی خود واریز کنید. بهترین برنامه ها متعلق به بهترین صرافی ها هستند و هزینه تراکنش های کوچکی را دریافت می کنند.

چنین برنامه هایی به شما این امکان را می دهد که ارز بدون امنیت یا فیات خود را به روش های مختلف به حساب صرافی خود واریز کنید. بنابراین، همانطور که می بینید، وقتی صحبت از بهترین برنامه ها می شود، مشکل اصلی در واقع یافتن یک صرافی قابل اعتماد است. چنین صرافی هایی امکانات زیادی مانند معاملات انباشت، تضمین دارایی، صندوق بیمه و شرط بندی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرفی چنین صرافی هایی همیشه قیمت فعلی ارز را نشان می دهند.

 

برنامه های معاملاتی ارز دیجیتال تلفن همراه
فرقی نمی کند به تجارت به عنوان راهی برای کسب درآمد غیرفعال نگاه کنید یا ارز دیجیتال نسل جدیدی از روش های سنتی سرمایه گذاری برای شما باشد، شما به یک برنامه نظارت بر قیمت نیاز دارید.معروف ترین اپلیکیشن ها یا صرافی ها برای معامله ارز دیجیتال از طریق تلفن به شرح زیر است:

  • تبادل بایت
  • صرافی جوزا
  • صرافی کوین بیس
  • صرافی بایننس
  • صرافی کراکن
  • تبادل رابینهود

همانطور که مشاهده می کنید تمامی این صرافی ها در خارج از کشور قرار دارند و به همین دلیل معامله در این صرافی ها می تواند با مشکلاتی همراه باشد. صرافی های بزرگی مانند Binance و Coinbase به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران از ارائه خدمات به کاربران ایرانی معاف هستند و از حساب های IP ایرانی پشتیبانی نمی کنند.

در چنین شرایطی بهتر است از یک صرافی محلی مطمئن برای معامله ارز دیجیتال با گوشی خود استفاده کنید. تجارت بدون دسترسی به پشتیبانی صرافی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. وقتی از یک صرافی ایرانی مانند صرافی فرفاد استفاده می کنید، یک صرافی کامل در دسترس شماست.

فقط کافی است انگشت خود را روی گزینه خرید، فروش، معامله لحظه ای، انباشته تجارت، سپرده گذاری یا برداشت ضربه بزنید تا سفارش خود را اجرا کنید. با پشتیبانی قدرتمند خود، تبدیل به طور کامل تراکنش های شما را متحول می کند.اپلیکیشن موبایل مبادله ارز دیجیتال
اکنون که با تمامی خرید و فروش ارز دیجیتال با تلفن همراه آشنا شدیم بد نیست نگاهی به اپلیکیشن موبایل صرافی ارز دیجیتال بیندازیم.

اپلیکیشن موبایل صرافی به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که هستید، ارز دیجیتال را با تلفن همراه خود معامله کنید. با استفاده از این اپلیکیشن به تمامی امکانات وب سایت صرافی دسترسی دارید و با رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن می توانید به راحتی به هر ابزاری که در معامله ارز دیجیتال نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

 

برخی از ویژگی های اپلیکیشن موبایل بورس اوراق بهادار عبارتند از:

تضمین امنیت بالای شما با ورود دو مرحله ای
امکان بررسی جزئیات پرتفوی در صفحه سود و زیان
امکان ایجاد آدرس سپرده برای هر ارز دیجیتال
توانایی تبدیل مقادیر کمی از دارایی های خود به Tether
ارائه ابزارهای مدیریت ریسک مانند توقف ضرر و OCO در بازارهای معاملاتی
تاریخچه کلیه سفارشات و تراکنش های حساب را مشاهده کنید
و تمامی امکانات دیگر وب سایت صرافی ارز دیجیتال
نکاتی که قبل از معامله ارز دیجیتال در گوشی خود باید بدانید
برای معامله در صرافی، صرف نظر از دستگاه مورد استفاده (تلفن، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره)، باید با مکانیسم خرید و فروش و اصطلاحات بازار ارز دیجیتال آشنا باشید تا تفاوت معاملات نقطه ای را درک کنید. و معامله به صورت قراردادیبدانید که منظور از خرید (بلند) و فروش (کوتاه) چیست و چگونه استاپ ضرر خود را تعیین کنید.

همیشه قبل از هر معامله ای دقت لازم را انجام دهید. معاملات شما باید مطابق با استراتژی معاملاتی شما انجام شود و در نهایت به تنوع و گسترش سبد سرمایه شما کمک کند. هرگز بیش از تحمل ضرر خود معامله نکنید. آنقدر سرمایه گذاری کنید که با از دست دادن تمام یا بخشی از آن ضرر جبران ناپذیری نبینید.

 

اقدامات امنیتی ترید ارز دیجیتال با گوشی
موبایل ساده ترین راه برای ترید ارز دیجیتال با گوشی است. اما تلفن های همراه همیشه در معرض خطر هستند. برای محافظت از دارایی های دیجیتال خود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

از رمز عبور تلفن قوی استفاده کنید
اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذار
همیشه گوشی خود را قفل کنید و مراقب آن باشید. در صورت گم شدن رمزهای عبور خود را تغییر دهید.
اطلاعات محرمانه را روی گوشی ذخیره نکنید.
از اینترنت عمومی برای تراکنش استفاده نکنید.
سیستم عامل گوشی خود را به روز نگه دارید.
برنامه ها را فقط از منابع معتبر و رسمی دانلود کنید.
مزایا و معایب معامله ارز دیجیتال از طریق تلفن
ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که علاقه ای به معامله ارز دیجیتال با گوشی خود نداشته باشید و یا برعکس از این فرصت به شدت استقبال کنید.در این قسمت با مزایا و معایب معامله ارز دیجیتال با گوشی خود آشنا می شوید:

مزایای استفاده از تلفن برای ترید با گوشی
در اسرع وقت سفارش دهید
دسترسی به اطلاعات بازار زنده (نمودارها و قیمت ها)
دسترسی سریع و زنده به تراز مالی پرتفوی سرمایه
در صورت تغییر قیمت ها مطلع شوید
بدون نیاز به کامپیوتر در هر مکان و هر زمان به بازار دسترسی داشته باشید
کارمزد پایین (به دلیل نقدینگی بالا و اتخاذ این روش توسط معامله گران بیشتر)
رابط کاربری ساده (به عنوان مثال، استفاده از برنامه تبدیل حتی برای مبتدیان بسیار آسان است.)


معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی
تجارت بیش از حد
توانایی واکنش سریع: تلفن به شما این امکان را می دهد که به اخبار و رویدادهای بازار به سرعت واکنش احساسی نشان دهید.
احساسات: سادگی معامله، احتمال معامله بر اساس احساسات را افزایش می دهد.
احتمال گم شدن تلفن همراه: تا پیدا شدن گوشی باید از کامپیوتر استفاده کنید.
صفحه نمایش کوچک: به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش گوشی، ممکن است نمای کاملی از نمودار قیمت را مشاهده نکنید و درک درستی از بازار نداشته باشید.
اتصال به اینترنت: اتصال بد اینترنت باعث ایجاد مشکلات زیادی در ثبت تراکنش می شود.تجارت ارز دیجیتال را با گوشی خود امتحان کنید

علیرغم نوسانات شدید قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، دسترسی به یک صرافی و اپلیکیشن قابل اعتماد برای ثبت سریع تر تراکنش ها حیاتی است. در این صورت می توانید در کمترین زمان ممکن آخرین وضعیت قیمت در بازار را مشاهده کرده و در مورد معامله بعدی تصمیم گیری کنید.

اپلیکیشن های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد، بهترین گزینه یک برنامه داخلی است که از نظر جریمه برای کاربر مشکلی ایجاد نکند. اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و نصب کنید و از کوچکترین تغییر در قیمت ارز دیجیتال محبوب خود آگاه شوید.

آخرین کلمه
استفاده از تلفن همراه برای خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال در بین کاربران این بازار بزرگ هر روز در حال افزایش است و باید مزایا و محدودیت های استفاده از آن را درک کرد تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و همیشه در بازار بمانیم. . با استفاده از برنامه‌های ساده و در عین حال ایمن تلفن همراه برای خرید و فروش ارز دیجیتال، مانند برنامه موبایل Exchange، همیشه در هر کجا که باشید از بازار به‌روز خواهید بود.


تعداد بازدید از این مطلب: 176
موضوعات مرتبط: ارز دیجیتال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید