جک هیدرولیک تلسکوپی
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 214
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3697
:: بازدید ماه : 8209
:: بازدید سال : 46061
:: بازدید کلی : 1671961
جک هیدرولیک تلسکوپی

جک هیدرولیک تلسکوپی
طیف گسترده ای از جک های هیدرولیک در صنعت استفاده می شود. ابعاد و ساخت جک ها با توجه به ساخت مدار هیدرولیک متفاوت است. کیفیت عملکرد به کیفیت طراحی، محاسبات و رعایت استانداردها بستگی دارد. برای مشاوره در مورد نوع جک، درخواست قیمت و رزرو سفارش با ما تماس بگیرید. کارایی در فضاهای محدود، سفر زیاد و توانایی تحمل نیروهای زیاد از قابلیت های جک تلسکوپی است. جک های تلسکوپی عموما در مکان هایی که امکان استفاده از جک های شناور و پیستونی وجود ندارد استفاده می شود.
ساختار جک تلسکوپی:
جک تلسکوپی ترکیبی از جک شناور و جک پیستونی است. این جک به جک چند مرحله ای نیز معروف است. یک جک تلسکوپی دارای چندین پیستون لوله ای است که به آنها آستین می گویند. این پیستون ها به ترتیب قطر کمتر و در داخل سیلندر بزرگتر قرار دارند. تعداد و قطر آستین ها بسته به استحکام مورد نیاز در پروژه تعیین می شود.
هنگامی که سیال (معمولاً روغن هیدرولیک) وارد جک می شود، آستین ها بسته به نوع عملکرد جک شروع به حرکت می کنند تا زمانی که جک به پایان حرکت خود برسد.سیلندر تلسکوپی یک طرفه
این سیلندرها بیشترین کاربرد را در صنعت دارند، حرکت رو به جلو آنها با کمک فشار سیال و حرکت معکوس آنها با کمک گرانش در استوانه های عمودی یا با کمک نیروی خارجی انجام می شود.

سیلندر تلسکوپی دو طرفه
این سیلندرها در جاهایی که نیروی خارجی برای به عقب بردن آنها وجود ندارد استفاده می شود و همانطور که از نامشان پیداست حرکت خود را از دو طرف سیال ارسال شده توسط واحد هیدرولیک دریافت می کنند.

سیلندرهای تلسکوپی هیدرولیک به دلیل استحکام زیاد بر سیلندرهای تلسکوپی پنوماتیک ارجحیت دارند و عموماً در مکان هایی که نیاز به ضربه زیاد است اما فضای کافی وجود ندارد استفاده می شود. طول کاملا بسته این سیلندرها 20-40 درصد طول نهایی آنها است.
کاربرد در صنعت
ایجاد ضربه بسیار بزرگ در فضاهای محدود و توانایی تحمل نیروهای بسیار زیاد باعث شد که این سیلندرها در کمپرسی ها، بالابرها، جرثقیل ها، آسانسورها و غیره مورد استفاده قرار گیرند. استفاده شده
نوع دیگری از سیلندرهای تلسکوپی که سیلندرهای تلسکوپی سنکرون نام دارند نسبت به سیلندرهای معمولی دارای حرکت متعادل تری هستند، به طوری که به دلیل طراحی سطوح داخلی در تماس با سیال تحت فشار، تمامی آستین ها به طور همزمان باز و بسته می شوند.یک جک تلسکوپی ساده:
در جک تلسکوپی معمولی، هنگامی که مایع از دستگاه وارد جک می شود. پیستون ها به ترتیب از ضخیم ترین تا دهانه آخرین آستین که به پیستون معروف است حرکت می کنند. به عبارت دیگر، هنگامی که پیستون اول حرکت می کند، پیستون های باقی مانده حرکت نمی کنند. تا زمانی که پیستون متحرک کاملا باز شود و سپس نوبت پیستون بعدی می رسد.

جک تلسکوپی سنکرون:
در این جک با ورود سیال به داخل سیلندر، پیستون ها با هم شروع به حرکت می کنند. جک های تلسکوپی سنکرون نرم تر از جک های تلسکوپی معمولی حرکت می کنند. جک سنکرون معمولا برای آسانسور استفاده می شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید