دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا پارسیان به نام اصرار
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 336
:: باردید دیروز : 258
:: بازدید هفته : 3819
:: بازدید ماه : 8331
:: بازدید سال : 46183
:: بازدید کلی : 1672083
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا پارسیان به نام اصرار

دیوارپوش ماربل شیت که به نام های استونیت، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی نامیده می شود، یکی از دیوارپوش های محبوب و جدید است. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد اما مقاومت بالاتر و قیمت کمتری نسبت به آن دارد.

دیوارپوش ماربل شیت که به نام های استونیت، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی نامیده می شود، یکی از دیوارپوش های محبوب و جدید است. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد اما مقاومت بالاتر و قیمت کمتری نسبت به آن دارد. پارچه مرمری مجلل و جذاب ضد حرارت و صدا و قابل شستشو است. به همین دلیل در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

 

 

مزایای سنگ ماربل شیت یا دیوارهای سنگ مصنوعی

دیوارپوش استون شیت به دلیل مزایای فراوانی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در ادامه به این مزایا و ویژگی ها می پردازیم:

استونیت یک عایق صدا است
مقاومت قوی دارد
دیوارپوش سنگ مرمر عایق حرارتی است
قابل نصب در مکان هایی با رطوبت بالا
سبک است و حمل آن آسان است
قابل شستشو با کلیه مواد شوینده خانگی و صنعتی
در مجاورت شعله ریزش وجود دارد و آتش خود به خود خاموش می شود
عدم پوشش دیوار بالایی

 

 

 

این دیوارپوش علاوه بر مزایای فراوان، معایبی نیز دارد که عبارتند از:

قیمت این دیوارپوش نسبت به کاشی و سرامیک بیشتر است
اگر قسمتی از کاشی آسیب دیده باشد، قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.
حساس به اسید
کاربرد دیوار سنگی یا سنگ مصنوعی

با توجه به ویژگی های این دیوارپوش می توان نتیجه گرفت که در تمام قسمت های یک خانه می توان از استونیت استفاده کرد. در ادامه به ذکر این مکان ها با دلایل می پردازیم:

 

دیوارپوش سنگ پی وی سی جهت پذیرایی

معمولا پذیرایی را به بهترین و مجلل ترین شکل طراحی می کنند.یکی از قسمت هایی که در پذیرایی باید زیاد به آن نگاه کرد تا زیبایی بی عیب و نقص باشد دیوار است. دیوارهای سنگی مصنوعی دیوار پذیرایی را زیبا و مجلل جلوه می دهند. برای تمیز کردن دیوار از یک پارچه مرطوب و کمی فوم استفاده کنید تا مانند روز اول براق و تمیز شود.

 

دیوارپوش ماربل شیت برای آشپزخانه

برای آشپزخانه باید دیوارپوشی انتخاب کنید که در برابر حرارت مقاوم باشد و در اثر شستشو و رطوبت فرسوده نشود. دیوارپوش سنگ مرمر می تواند انتخاب خوبی در این زمینه باشد، زیرا با حرارت تغییر نمی کند و با هر نوع تمیزکاری قابل شستشو است، بدون اینکه نگران ورود مواد به سنگ و از بین رفتن آن باشید.

 

دیوارپوش سنگ مصنوعی راهرو

راهروها مکان های بسیار شلوغی هستند که معمولا کثیف می شوند. این قسمت از خانه، خواه منطقه مسکونی باشد یا منطقه خرید و اداری، محل عبوری است و احتمال برخورد چیزی به دیوار بسیار زیاد است، بنابراین باید دیوارهای مقاوم در برابر ضربه را پوشش دهد. دیوار ساخته شده از سنگ مصنوعی در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و علاوه بر زیبایی راهرو با مقاومت خود می تواند مدت زیادی دوام بیاورد و برای این مکان مناسب است.

 شرکت آذران پلاستیک تولید کننده دیوارپوش در جهان

 

دیوارپوش ماربل شیت برای اتاق تلویزیون

پوشش دیوار اتاق تلویزیون باید عایق صدا باشد تا از تبادل صدا در خارج و داخل اتاق جلوگیری شود. در این صورت می توانید با آرامش فیلم را تماشا کنید و دیگران صدای تلویزیون را مختل نکنند. دیوارپوش مرمری می تواند به عنوان یک سیستم صوتی برای افزودن به زیبایی اتاق تلویزیون استفاده شود.

دیوارپوش سنگ مصنوعی دیوار تلویزیون

دیوار ساخته شده از سنگ مصنوعی می تواند دیوار پشت تلویزیون را به مکانی شگفت انگیز تبدیل کند و به دلیل تنوع شکل ها و رنگ ها می توانید رنگی را انتخاب کنید که با بازسازی دکوراسیون داخلی این اتاق همخوانی داشته باشد.می توانید این کاغذ دیواری را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید تا مانند روز اول بدرخشد.

 

کفپوش ماربل شیت برای حمام

دیوارپوش های حمام باید در برابر رطوبت مقاوم باشند و اجازه عبور رطوبت را ندهند. همچنین باید شسته شود و با صابون های مختلف واکنش نشان ندهد. دیوارپوش مرمری علاوه بر برآورده ساختن تمامی این انتظارات، آنتی باکتریال بوده و با طرح و رنگ زیبای خود می تواند بسیار بهتر از سایر دیوارها باشد. تنها مشکل این دیوارپوش قیمت بالای آن نسبت به کاشی و سرامیک است.

این دیوارپوش قابل استفاده در مغازه ها، استخرها، مراکز خرید، مراکز بهداشتی و مطب پزشکان می باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی می توانید از مطالب مجله دکوراسیون آذران پلاستیک استفاده کنید.

 
 

تعداد بازدید از این مطلب: 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1398
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید