چسب پلی اورتان
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 124
:: بازدید هفته : 3626
:: بازدید ماه : 8138
:: بازدید سال : 45990
:: بازدید کلی : 1671890
چسب پلی اورتان

چسب پلی اورتان چیست؟
چسب پلی اورتان یک چسب درزگیر یا درزبندی بسیار بادوام با کارایی و کارایی بسیار بالا با عمر طولانی و مقاومت خوب با چسبندگی عالی است. این درزگیر پلی یورتان پس از چسباندن بین نواحی یک پیوند قوی ایجاد می کند. چسب های پلی اورتان می توانند سخت و نسبتاً غیر قابل انعطاف باشند یا می توانند لاستیکی و انعطاف پذیر باقی بمانند.

این محصول معمولا برای پرکردن و درزبندی مفاصل استفاده می شود و برای محیط هایی که در معرض رطوبت هستند بسیار خوب عمل می کند. این چسب نه آنقدر سریع خشک می شود که نتوانید با آن کار کنید و نه آنقدر ماندگاری دارد که روند کار شما را کند کند.

کاربردهای چسب پلی اورتان کجاست:
1- چسب های پلی یورتان روی تمام مواد معمولی و طبیعی، متخلخل یا غیر متخلخل، چوب، فلزات، لاستیک، کامپوزیت های تقویت شده، چرم، کاشی و شیشه، اکثر پلاستیک ها، بتن و آجر کار می کنند و این لیست ادامه دارد. برو جلو!

این چسب ها در پلی پروپیلن، پلی اتیلن و موادی مانند سیلیکون یا تفلون به خوبی کار نمی کنند و بهتر است در این موارد از چسب پلی اورتان استفاده نشود.2- به دلیل انعطاف پذیری این چسب، برای کاربردهایی که امکان لرزش زیاد است (مانند: خودرو، کامیون، اتوبوس، هواپیما و ...) بسیار مناسب است.

3- چسب پلی اورتان گزینه بسیار مناسبی برای چسباندن آینه یا لیوان به دیوار است.

4- چسب پلی اورتان شیشه خودرو:
چسب پلی یورتان برای نصب شیشه خودرو مناسب است و بسیاری از کارخانه های بزرگ خودروسازی از این چسب استفاده می کنند و درزگیر بسیار مناسبی برای خودروها می باشد، در صورت خشک شدن بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر انحلال در مواد شیمیایی اسیدی یا قلیایی مقاوم است. قوی و بادوام

5- از این چسب می توان برای آب بندی افقی یا عمودی قطعات سیمانی یا بتنی (به عنوان بتونه) مانند پیاده رو، ایوان یا بالکن، آسفالت، کارخانه ها، سازه های شهری، باند فرودگاه و ... استفاده کرد.

6- از آنجایی که این چسب در برابر اشعه ماوراء بنفش یا نور خورشید است، برای فضاهای بیرونی بسیار مناسب است.

7- این چسب در ساخت و سازهای ساختمانی مانند آب بندی و آب بندی چهارچوب در و پنجره، کف و ... نیز کاربرد فراوانی دارد.

استفاده از چسب های پلی اورتان
ویژگی های چسب پلی اورتان:
انعطاف پذیری عالی در گرما و سرمای شدید
عامل چسبندگی قوی این چسب به دلیل عملکرد فوم آن در مواجهه با رطوبت است.تا کاملا خشک و سفت شود. این نشان می دهد که مقدار کمی رطوبت سطحی برای چسبندگی مورد نیاز است.
چسب پلی اورتان ضد آب و ضد رطوبت است، اما غوطه ور شدن کامل در آب به طور مداوم توصیه نمی شود، مگر اینکه از رنگ یا محافظ ضد آب و ضد آب با هم استفاده شود.
چسب پلی اورتان را می توان رنگ آمیزی یا سمباده زد و این چسب بسیار انعطاف پذیر بوده و خاصیت شکننده ای ندارد.
چسب پلی اورتان می تواند در دماهای مختلف کار کند و اثربخشی خود را حفظ کند.
5 ویژگی اصلی چسب پلی اورتان
چسب هرس یا پلی یورتان به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر برخی از ویژگی های منحصر به فرد آنها را شرح خواهیم داد:

✔️مقاومت در برابر رطوبت بالا: این چسب به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت در مکان های مرطوب استفاده می شود. در واقع به دلیل همین ویژگی خوب در بسیاری از کارها از آن استفاده می شود. اما بسیاری از چسب های دیگر این ویژگی را نخواهند داشت.

✔️ چسبندگی به مواد مختلف: این چسب به راحتی به هر نوع ماده و ماده ای می چسبد و در واقع با سطوح متخلخل و غیر متخلخل ترکیب می شود.و برای چسباندن مواد مختلف مانند فلز، شیشه، سنگ و ... استفاده می شود.

✔️ زمان چسبندگی: در واقع چسب به گونه ای است که کاربر می تواند عملیات را کامل کند. به عبارت دیگر سرعت آن نه آنقدر زیاد است که کار انجام نشود و نه آنقدر کند که روند کار را کند کند.

✔️عمر مفید: عمر مفید این چسب حداقل 10 سال است، یعنی می تواند در برابر تغییر رنگ، ترک خوردن، تغییر حجم و ... مقاومت کند. به مدت 10 سال و ماندگاری خود را به خوبی حفظ کند. این چسب ها کیفیت عالی دارند.

✔️ رنگ پذیری: اساساً یکی دیگر از ویژگی های خوب چسب های پرو این است که رنگ به خوبی روی آنها می ماند زیرا مواد اولیه آن به دلیل پایه و پایه پلی استر از رنگ پذیری بهره می برند.



تعداد بازدید از این مطلب: 152
برچسب‌ها: چسب پلی اورتان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید